Strona 28 z 28

Starter kupiony w Plus Online a rejestracja numeru

: 19 paź 2021, o 10:53
autor: pawelxw
Witam,

zakupiłem starter w sieci Plus przez Internet (https://starter.plus.pl/"target="_blank"target="_blank). Dotarł do mnie wczoraj rano, niestety numer jest ciągle niezarejestrowany. Wg informacji z https://starter.plus.pl/"target="_blank"target="_blank powinien być automatycznie zarejestrowany. Czy muszę odczekać jakiś konkretny czas, czy też to jednak błąd, że nie został zarejestrowany? Co mogę zrobić w tej sytuacji - czy muszę przejść standardową procedurę rejestracji numeru?
Zależało mi bardzo na tym, aby zrobić to online, a nie mam konta w banku dającym taką możliwość (tj. Millenium).

Z góry dziękuję za pomoc.

Re: Rejestracja Numeru

: 19 paź 2021, o 11:21
autor: Joanna_Plus
Witaj pawelxw,

zgodnie z regulaminem:
g) Rejestracja startera z danymi wpisanymi przez Kupującego w Formularzu Zamówienia. Rejestracja odbywa się w ciągu 72 godzin od doręczenia startera po weryfikacji Kupującego z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Re: Rejestracja Numeru

: 19 paź 2021, o 11:39
autor: pawelxw
Dziękuję, szukałem w różnych miejscach ale przeoczyłem to miejsce. Szkoda, że taka informacja nie figuruje na stronie Plusa wprost (w FAQ chociażby, które tam widziałem).
Dziękuję za pomoc i za przeniesienie posta we właściwe miejsce.

Re: Rejestracja Numeru

: 21 paź 2021, o 15:47
autor: pawelxw
Witam,

minęły już ponad 72h od momentu odbioru startera zakupionego online od kuriera (i weryfikacji przez niego mojego dokumentu tożsamości), jednakże numer nadal pozostaje niezarejestrowany. Co mogę zrobić w tej sytuacji?

Z góry dziękuję za pomoc.

Re: Rejestracja Numeru

: 21 paź 2021, o 16:01
autor: Joanna_Plus
Witaj pawelxw,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz.