Starter kupiony w Plus Online a rejestracja numeru
: 19 paź 2021, o 10:53
Witam,
zakupiłem starter w sieci Plus przez Internet (https://starter.plus.pl/"target="_blank"target="_blank). Dotarł do mnie wczoraj rano, niestety numer jest ciągle niezarejestrowany. Wg informacji z https://starter.plus.pl/"target="_blank"target="_blank powinien być automatycznie zarejestrowany. Czy muszę odczekać jakiś konkretny czas, czy też to jednak błąd, że nie został zarejestrowany? Co mogę zrobić w tej sytuacji - czy muszę przejść standardową procedurę rejestracji numeru?
Zależało mi bardzo na tym, aby zrobić to online, a nie mam konta w banku dającym taką możliwość (tj. Millenium).
Z góry dziękuję za pomoc.
zakupiłem starter w sieci Plus przez Internet (https://starter.plus.pl/"target="_blank"target="_blank). Dotarł do mnie wczoraj rano, niestety numer jest ciągle niezarejestrowany. Wg informacji z https://starter.plus.pl/"target="_blank"target="_blank powinien być automatycznie zarejestrowany. Czy muszę odczekać jakiś konkretny czas, czy też to jednak błąd, że nie został zarejestrowany? Co mogę zrobić w tej sytuacji - czy muszę przejść standardową procedurę rejestracji numeru?
Zależało mi bardzo na tym, aby zrobić to online, a nie mam konta w banku dającym taką możliwość (tj. Millenium).
Z góry dziękuję za pomoc.