wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 lis 2018, o 20:06
Re: wysoki rachunek za internet
Witam
Ja również (trochę pośrednio) mam problem z wysokim rachunkiem za pobrane dane komórkowe. Otóż moi teściowe, których sam osobiście rok temu namówiłem do przejścia do Plusa, wybrali się na wycieczkę na Ukrainę. Granice przekroczyli w nocy i nawet do głowy nie przyszło im aby wtedy wyłączać coś w telefonie. No i naciągnęło tyle danych że zablokowało telefony :/. Reklamacja w tej sprawie została złożona poprzez plus online, ale na razie nie ma odpowiedzi. Czy można prosić o wiadomość jaki jest status tej reklamacji i pomoc w pozytywnym rozpatrzeniu? Nie chce podpaść u teścia, bo będzie na mnie i się nasłucham że: "w T Mobile wcześniej nie mieli takich problemów" :/
Z góry dziękuję,
Ja również (trochę pośrednio) mam problem z wysokim rachunkiem za pobrane dane komórkowe. Otóż moi teściowe, których sam osobiście rok temu namówiłem do przejścia do Plusa, wybrali się na wycieczkę na Ukrainę. Granice przekroczyli w nocy i nawet do głowy nie przyszło im aby wtedy wyłączać coś w telefonie. No i naciągnęło tyle danych że zablokowało telefony :/. Reklamacja w tej sprawie została złożona poprzez plus online, ale na razie nie ma odpowiedzi. Czy można prosić o wiadomość jaki jest status tej reklamacji i pomoc w pozytywnym rozpatrzeniu? Nie chce podpaść u teścia, bo będzie na mnie i się nasłucham że: "w T Mobile wcześniej nie mieli takich problemów" :/
Z góry dziękuję,
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj Lukasss,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.Lukasss pisze: Reklamacja w tej sprawie została złożona poprzez plus online,
Informacje w tej sprawie można uzyskać kontaktując się z naszym z Działem Obsługi Klienta. Decyzję w tej kwestii podejmuje Departament Reklamacji.Lukasss pisze:Czy można prosić o wiadomość jaki jest status tej reklamacji i pomoc w pozytywnym rozpatrzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
No i po 3 tygodniach oczekiwania przyszła wiadomość... windykacyjna, a reklamacja została podobno rozpatrzona na drugi dzień.
Ciekawe czy naliczycie odsetki - pewnie tak ?
To jest cały Plus - liczy się tylko żeby wydoić klienta. Tak samo było z tym roamingiem - zero informacji o stawkach, a potem sms z informacją, o przekroczeniu limitu kredytowego.
Podobno nie można się już od tej decyzji odwoływać ?
Ciekawe czy naliczycie odsetki - pewnie tak ?
To jest cały Plus - liczy się tylko żeby wydoić klienta. Tak samo było z tym roamingiem - zero informacji o stawkach, a potem sms z informacją, o przekroczeniu limitu kredytowego.
Podobno nie można się już od tej decyzji odwoływać ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
Krzychu82,
Jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi coś jeszcze budzi Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
W kwestii zaległych płatności należy kontaktować się z Działem Windykacji Należności.Krzychu82 pisze:No i po 3 tygodniach oczekiwania przyszła wiadomość... windykacyjna, a reklamacja została podobno rozpatrzona na drugi dzień.
Ciekawe czy naliczycie odsetki - pewnie tak ?
Jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi coś jeszcze budzi Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 paź 2018, o 17:38
Re: wysoki rachunek za internet
Niestety reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Uzasadnienie to kopiuj-wklej takie, jakie mieli już inni - "Wpływ na opisaną sytuację mogą mieć ustawienia w użytkowanym aparacie. Większość obecnie dostępnych na rynku telefonów zawiera aplikacje, które uruchamiają automatyczny transfer danych poprzez funkcje łączenia się z Internetem."Basia_Plus pisze:supertysia,podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.supertysia pisze:W jaki sposób mogę Państwu podać dane mojej reklamacji, jeśli Plus online nie generuje numeru, ani nie przesyła potwierdzenia zgłoszenia?
I to mimo wyłączenia przesyłu danych w roamingu.
Ciekawe, że znajomi w innych sieciach nie mieli takich problemów.
Czy mogę w takim wypadku złożyć reklamację ponownie, tym razem np. mailowo?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
supertysia,
supertysia pisze:Czy mogę w takim wypadku złożyć reklamację ponownie, tym razem np. mailowo?
Marta_Plus pisze:Jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi coś jeszcze budzi Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 paź 2018, o 17:38
Re: wysoki rachunek za internet
Numer zgłoszenia: #351950Basia_Plus pisze:supertysia,
supertysia pisze:Czy mogę w takim wypadku złożyć reklamację ponownie, tym razem np. mailowo?Marta_Plus pisze:Jeśli z otrzymanej od Departamentu Reklamacji odpowiedzi coś jeszcze budzi Twoją wątpliwość, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, które umożliwiają weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Dziękuję :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wysoki rachunek za internet
supertysia,
dziękuję za numer zagadnienia - przekazałam sprawę dalej.
dziękuję za numer zagadnienia - przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Witam,
Mam podobny problem, a w zasadzie mój tata. Niedawno zepsuł mu się wyświetlacz w jego starym telefonie (zwykły telefon, nie smartfon). Chciałam być dobra, zaoszczędzić mu dodatkowych kosztów na zakup nowego telefonu i oddałam mu moja starą Lumię, bo po co miał kupować nowy telefon, skoro ja miałam i go nie używałam. Niestety, chciałam za dobrze. Już pierwszy rachunek po wymianie przyszedł wysoki. Okazało się, że zostały naliczone opłaty za internet. Natychmiast sprawdziliśmy telefon i niestety włączona w nim była transmisja danych. Oczywiście zaraz ją wyłączyliśmy i byliśmy przekonani, że przy następnym rachunku będzie już wszystko ok. Jakież było nasze zdziwienie, kiedy w kolejnym okresie rozliczeniowym przyszła faktura na ponad 240,00zł. (normalnie tata płacił wcześniej ok 15,00zł). Okazało się, że do momentu wyłączenia transmisji danych naliczyły się jeszcze opłaty na internet (a było to tylko kilka dni nowego okresu rozliczeniowego), w tym prawie cała kwota została naliczona jednego dnia o tej samej porze w wysokości ok. 170zł i 47zł. Nie wiem co to się musiało pobrać, żeby naliczyło opłatę aż ponad 200zł. Pozostałe kwoty wynosiły parę groszy. Mój tato jest osobą starszą, ma ponad 70 lat. W abonamencie nie ma internetu, ponieważ z niego nie korzysta, nie potrafi po prostu. On nawet nie potrafi napisać SMS, a co dopiero skorzystać z internetu. Jemu telefon służy tylko i wyłącznie do dzwonienia, nawet zdjęć nim nie robi, nic. Tata jest na emeryturze i nie ma "kokosów" , dla niego kwota 240zł to bardzo duża suma. Bardzo się zdenerwował, gdy zobaczył ten rachunek, aż cały się trząsł. Musiał wziąć nawet leki na uspokojenie. Nawet moja mama biedna się popłakała mówiąc, że przecież ona prawie nigdzie nie dzwoni. Gdyby to była kwota rzędu 50zł., to jeszcze byłoby do zniesienia i nie prosiłabym o pomoc, ale w tej sytuacji chciałabym o nią prosić. Jakby Plus anulował mu te dwie duże kwoty, czy jest w ogóle taka szansa? Chociaż ze względu na wiek mojego ojca i wieloletnie bycie klientem sieci Plus?
Mam podobny problem, a w zasadzie mój tata. Niedawno zepsuł mu się wyświetlacz w jego starym telefonie (zwykły telefon, nie smartfon). Chciałam być dobra, zaoszczędzić mu dodatkowych kosztów na zakup nowego telefonu i oddałam mu moja starą Lumię, bo po co miał kupować nowy telefon, skoro ja miałam i go nie używałam. Niestety, chciałam za dobrze. Już pierwszy rachunek po wymianie przyszedł wysoki. Okazało się, że zostały naliczone opłaty za internet. Natychmiast sprawdziliśmy telefon i niestety włączona w nim była transmisja danych. Oczywiście zaraz ją wyłączyliśmy i byliśmy przekonani, że przy następnym rachunku będzie już wszystko ok. Jakież było nasze zdziwienie, kiedy w kolejnym okresie rozliczeniowym przyszła faktura na ponad 240,00zł. (normalnie tata płacił wcześniej ok 15,00zł). Okazało się, że do momentu wyłączenia transmisji danych naliczyły się jeszcze opłaty na internet (a było to tylko kilka dni nowego okresu rozliczeniowego), w tym prawie cała kwota została naliczona jednego dnia o tej samej porze w wysokości ok. 170zł i 47zł. Nie wiem co to się musiało pobrać, żeby naliczyło opłatę aż ponad 200zł. Pozostałe kwoty wynosiły parę groszy. Mój tato jest osobą starszą, ma ponad 70 lat. W abonamencie nie ma internetu, ponieważ z niego nie korzysta, nie potrafi po prostu. On nawet nie potrafi napisać SMS, a co dopiero skorzystać z internetu. Jemu telefon służy tylko i wyłącznie do dzwonienia, nawet zdjęć nim nie robi, nic. Tata jest na emeryturze i nie ma "kokosów" , dla niego kwota 240zł to bardzo duża suma. Bardzo się zdenerwował, gdy zobaczył ten rachunek, aż cały się trząsł. Musiał wziąć nawet leki na uspokojenie. Nawet moja mama biedna się popłakała mówiąc, że przecież ona prawie nigdzie nie dzwoni. Gdyby to była kwota rzędu 50zł., to jeszcze byłoby do zniesienia i nie prosiłabym o pomoc, ale w tej sytuacji chciałabym o nią prosić. Jakby Plus anulował mu te dwie duże kwoty, czy jest w ogóle taka szansa? Chociaż ze względu na wiek mojego ojca i wieloletnie bycie klientem sieci Plus?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj zgebczyk,
opisana sytuacja może być wynikiem tego, że zainstalowane w aparacie aplikacje mogą działać w tle i samoczynnie łączyć się z Internetem. W związku z tym, aby uniknąć kosztów transmisji danych w przyszłości, proponuję z pozycji telefonu wyłączyć opcję automatycznego łączenia z Internetem. Jeśli użytkownik telefonu nie korzysta z Internetu, można też zablokować usługę pakietowej transmisji danych (GPRS).
Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
opisana sytuacja może być wynikiem tego, że zainstalowane w aparacie aplikacje mogą działać w tle i samoczynnie łączyć się z Internetem. W związku z tym, aby uniknąć kosztów transmisji danych w przyszłości, proponuję z pozycji telefonu wyłączyć opcję automatycznego łączenia z Internetem. Jeśli użytkownik telefonu nie korzysta z Internetu, można też zablokować usługę pakietowej transmisji danych (GPRS).
Decyzję w tej sprawie może podjąć Departament Reklamacji. Reklamację może złożyć właściciel telefonu lub osoba upoważniona. Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj.zgebczyk pisze:Jakby Plus anulował mu te dwie duże kwoty, czy jest w ogóle taka szansa?
Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Złożyłam w imieniu taty reklamację przez formularz online, ale nie otrzymałam żadnego numeru zgłoszenia. Skąd go wziąć?Basia_Plus pisze: Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
zgebczyk,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 gru 2018, o 22:44
Re: wysoki rachunek za internet
W aplikacji mobilnej odnalazłam informacje, ze kwtota 255zl to opłata za internet.
W chwili, gdy kwota ta naliczyła sie, przebywałam w Niemczech. Byly to tereny przygraniczne. Z cala pewnoscia nie Szwajcaria. Moge to udokumentowac swoimi lokalizacjami np. zrovilam zdjecie i lokalizacja mowi jasno, ze w chwili, gdy pieniadze zostalyy naliczone, ja przebywałam w Niemczech. Rowniez goraco Panstwa prosze o sprawdzenie tych lokalizacji. Doskonale wiem, ze Szwajcaria nie nalezy do UE i mialam na uwadze, ze musze wylaczyc internet. bedac przezorna, probowalam takze włączyć w telefonie ręczne wybieranie operatora, jednak ta funkcja nie działała na moim telefonie(dokument w zalaczeniu). Gdy dostalam powiadomienie, ze przekraczam granice ze Szwajcarią natychmiast włączyłam w telefonie tryb samolotowy. Wtedy jednak bylo juz za pozno, a operator Plus wczesniej nie poinformował mnie, ze przełącza mnie na operatora szwajcarskiego.
Niestety, ale nieczesto podróżuje poza UE i jest to dla mnie sytuacja nowa.
Jestem Panstwa stala Klienta juz od wielu lat, za chwile planuje przedluzyc z Państwem umowe na kolejne lata. Taka sytuacja zdarzyla sie po raz pierwszy. Zawsze dokonuje platnosci za Panstwa uslugi. Kwota 255zl jest poza moimi możliwościami finansowymi. Jestem osobą bezrobotną i jest to dla mnie bardzo duzo pieniedzy. Dodatkowo osoba mi bliska, Panstwa Klient rowniez ma taka sama sytuacje i bardzo wiele pieniedzy do zapłacenia. Nie zostalam ostrzeżona o czasie by wylaczyc internet. Prosze zauwazyc, ze nie używałam internetu do celow rozrywkowych, mimo takiej duzej kwoty, pieniadze te zostaly zużyte na jakies automatyczne pobieranie np. jednaj mailowej wiafonosci. Ja z premedytacja nie używałam internetu. Lacznie bylo to pewnie kilka połączeń po kilka sekund. Miałam włączony limit, jednak nie mialam pojecia, ze stanowi az 250zl, co dla mnie jest bardzo bardzo wysoką kwotą.
W chwili, gdy kwota ta naliczyła sie, przebywałam w Niemczech. Byly to tereny przygraniczne. Z cala pewnoscia nie Szwajcaria. Moge to udokumentowac swoimi lokalizacjami np. zrovilam zdjecie i lokalizacja mowi jasno, ze w chwili, gdy pieniadze zostalyy naliczone, ja przebywałam w Niemczech. Rowniez goraco Panstwa prosze o sprawdzenie tych lokalizacji. Doskonale wiem, ze Szwajcaria nie nalezy do UE i mialam na uwadze, ze musze wylaczyc internet. bedac przezorna, probowalam takze włączyć w telefonie ręczne wybieranie operatora, jednak ta funkcja nie działała na moim telefonie(dokument w zalaczeniu). Gdy dostalam powiadomienie, ze przekraczam granice ze Szwajcarią natychmiast włączyłam w telefonie tryb samolotowy. Wtedy jednak bylo juz za pozno, a operator Plus wczesniej nie poinformował mnie, ze przełącza mnie na operatora szwajcarskiego.
Niestety, ale nieczesto podróżuje poza UE i jest to dla mnie sytuacja nowa.
Jestem Panstwa stala Klienta juz od wielu lat, za chwile planuje przedluzyc z Państwem umowe na kolejne lata. Taka sytuacja zdarzyla sie po raz pierwszy. Zawsze dokonuje platnosci za Panstwa uslugi. Kwota 255zl jest poza moimi możliwościami finansowymi. Jestem osobą bezrobotną i jest to dla mnie bardzo duzo pieniedzy. Dodatkowo osoba mi bliska, Panstwa Klient rowniez ma taka sama sytuacje i bardzo wiele pieniedzy do zapłacenia. Nie zostalam ostrzeżona o czasie by wylaczyc internet. Prosze zauwazyc, ze nie używałam internetu do celow rozrywkowych, mimo takiej duzej kwoty, pieniadze te zostaly zużyte na jakies automatyczne pobieranie np. jednaj mailowej wiafonosci. Ja z premedytacja nie używałam internetu. Lacznie bylo to pewnie kilka połączeń po kilka sekund. Miałam włączony limit, jednak nie mialam pojecia, ze stanowi az 250zl, co dla mnie jest bardzo bardzo wysoką kwotą.
Ostatnio zmieniony 26 gru 2018, o 19:21 przez martynazielinska, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: wysoki rachunek za internet
Witam,
Chcialbym zlożyć reklamacje za niesluszne naliczenie oplaty roamingowej mimo że nie przekroczyłem granicy państwa. Tuż przed granicą zostałem obciążony kwotą 212zł bez jakiejkolwiek informacji że taka opłata będzie pobierana. W momencie przekroczenia granicy Niemiecko-Szwajcarskiej wyłączyłem telefon aby uniknąć opłat, a mimo to po powrocie zostałem poinformowany że moje konto zostało obciążone. Nie otrzymalem tez zadnego powiadomienia/smsa że takie opłaty będą naliczane, przez co nie moglem tez w żaden sposób zareagować. Dodatkowo poinformowano mnie że na zapłatę mam 2 dni lub mój numer zostanie zablokowany. Proszę o anulowanie obciążenia, poniewaz pragne potwierdzic, iz w godzinach, w ktorych naliczono mi te kwote bylem jeszcze w Niemczech, na terenie UE.
Chcialbym zlożyć reklamacje za niesluszne naliczenie oplaty roamingowej mimo że nie przekroczyłem granicy państwa. Tuż przed granicą zostałem obciążony kwotą 212zł bez jakiejkolwiek informacji że taka opłata będzie pobierana. W momencie przekroczenia granicy Niemiecko-Szwajcarskiej wyłączyłem telefon aby uniknąć opłat, a mimo to po powrocie zostałem poinformowany że moje konto zostało obciążone. Nie otrzymalem tez zadnego powiadomienia/smsa że takie opłaty będą naliczane, przez co nie moglem tez w żaden sposób zareagować. Dodatkowo poinformowano mnie że na zapłatę mam 2 dni lub mój numer zostanie zablokowany. Proszę o anulowanie obciążenia, poniewaz pragne potwierdzic, iz w godzinach, w ktorych naliczono mi te kwote bylem jeszcze w Niemczech, na terenie UE.
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj martynazielinska,, witaj Acreno,
- po wystawieniu faktury, prześlijcie proszę zgłoszenia reklamacyjne mailem na adres bok@plus.pl
Pamiętajcie, aby poza opisem problemu, podać w tej wiadomości swoje numery telefonów oraz dane (imię i nazwisko, adres).
Po wysłaniu maila otrzymacie numer zgłoszenia w formacie #12345 - jeśli mi tu go podacie, przyśpieszę weryfikację i rozpatrzenie.
- po wystawieniu faktury, prześlijcie proszę zgłoszenia reklamacyjne mailem na adres bok@plus.pl
Pamiętajcie, aby poza opisem problemu, podać w tej wiadomości swoje numery telefonów oraz dane (imię i nazwisko, adres).
Po wysłaniu maila otrzymacie numer zgłoszenia w formacie #12345 - jeśli mi tu go podacie, przyśpieszę weryfikację i rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ