wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

kolo12,
kolo12 pisze:bardzo dziękuję za pomoc, sprawa rozwiązana pozytywie dla mnie. Jeszcze raz bardzo dzięki.
dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że mogłam pomóc. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
skandyone
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 lut 2022, o 17:53

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: skandyone »

[quote="Basia_Plus"]
Dzień dobry,

Czy również mógłbym Panią prosić o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr #2724074

Dziękuję bardzo z góry.

Z wyrazami szacunku, Tomasz
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

Witaj skandyone,
skandyone pisze:Czy również mógłbym Panią prosić o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr #2724074
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenie odpowiedzi w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emach
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 maja 2022, o 11:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: emach »

Dzień dobry,

czy taka odpowiedź z Działu Reklamacji zamyka dalsze rozmowy z Plusem, pozostawiając jedynie drogę sądową?


Informuję, że postępowanie reklamacyjne zostało zakończone.
Na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r., poz. 284) uprzejmie informujemy, że zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym.



Z góry dziękuję

Marcin
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj emach,
emach pisze:czy taka odpowiedź z Działu Reklamacji zamyka dalsze rozmowy z Plusem, pozostawiając jedynie drogę sądową?
nie zamyka. Jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emach
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 maja 2022, o 11:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: emach »

Nie jestem pewien, czy formularz został prawidłowo wysłany.
Przy próbie ponownego otwarcia pokazuje się komunikat:
Sorry, you visited an invalid URL.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

emach,
emach pisze:Nie jestem pewien, czy formularz został prawidłowo wysłany.
:-? To nowy link do formularza: https://bok.plus.pl/form"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emach
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 maja 2022, o 11:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: emach »

Wysłałem formularz - czy powinienem otrzymać jakieś potwierdzenie?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

emach,
emach pisze:Wysłałem formularz - czy powinienem otrzymać jakieś potwierdzenie?
tak, powinieneś otrzymać numer przesłanego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emach
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 maja 2022, o 11:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: emach »

Otrzymałem potwierdzenie, oznaczenie sprawy CASE/220531/1258 Reklamacje
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

emach,
emach pisze:Otrzymałem potwierdzenie, oznaczenie sprawy CASE/220531/1258 Reklamacje
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pichu14
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 28 cze 2022, o 11:50

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: pichu14 »

Witam, czy można przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji nr #CASE/220628/798, dziękuję serdecznie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

Witaj pichu14,
pichu14 pisze:czy można przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji nr #CASE/220628/798,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pichu14
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 28 cze 2022, o 11:50

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: pichu14 »

Witam otrzymałem odpowiedź negatywną, jak mogę złożyć odwołanie od decyzji???

Basia_Plus pisze:Witaj pichu14,
pichu14 pisze:czy można przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji nr #CASE/220628/798,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Basia_Plus »

pichu14,

jeśli odpowiedź, którą otrzymałeś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ