podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
wysoki rachunek za internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
Witaj MDK,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wysoki rachunek za internet
Email został wysłany.Basia_Plus pisze: ↑14 sie 2023, o 10:02 Witaj MDK,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Pozdrawiam
EDIT:
Biling szczegółowy nie był uruchomiony dla tego numeru - sprawa w trakcie wyjaśniania.wlo pisze: ↑13 sie 2023, o 16:21Te kwoty zapewne (i raczej na pewno) dotyczą roamingu pozaunijnego. Na dwóch fakturach, bo zapewne koniec jednego i początek drugiego okresu rozliczeniowego przypadały na Twój pobyt w Grecji, i zapewne w pobliżu granic UEMDK pisze: ↑13 sie 2023, o 14:45 Otrzymałem fakturę w wysokości 275,52 zł za transmisję danych w ramach roamingu co ciekawe monitorując bieżące zużycie danych wysyłając SMS na nr 605020010 o treści "L" , nadal posiadałem duży zapas danych do wykorzystania ok. 8 GB. Co ciekawe w kolejnym okresie rozliczeniowym została mi ponownie naliczona kwota w wysokości 206 zł, gdzie limit danych do zużycia to 9,39 GB (SMS wysłany w dniu dzisiejszym 13.08.2023 na nr 605020010 o treści "L").
Na billingu masz podane w jakich sieciach miały miejsce te sesje. Z ciekawości - mógłbyś potwierdzić albo zaprzeczyć?
W trakcie przejazdu przez kraje nie należące do UE dane komórkowe były wyłączone.
Tak był przeskok z jednego na drugi okres rozliczeniowy
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wysoki rachunek za internet
MDK,
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ