wysoki rachunek za internet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj jacoo,
- mógłbyś spróbować wystąpić z nową reklamacją odnośnie tego rachunku pisząc np. z prośbą o anulowanie części kosztów. Jaka będzie decyzja Departamentu Reklamacji, tego nie mogę obiecać. Zawsze jednak będzie to jakaś propozycja do rozważenia.
Reklamację możesz wysłać mailem na adres: bok@plus.pl - dokładne informacje znajdziesz tutaj.

Jeśli podałbyś nam tutaj później numer zgłoszenia, to moglibyśmy przyśpieszyć cały proces.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Arek S
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 29 lip 2019, o 00:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Arek S »

Jestem załamany, mimo tego, iż od tygodnia przebywam na wymarzonych wakacjach w Chorwacji, zanim wyjechałem upewniłem sie na infolini, ze mam darmowy internet i połączenia wychodzące i przychodzace( ważne ponieważ przebywam z żona i dziećmi i aby sie nie pogubić to należy dzwonić ;) )wczoraj rano wyjechaliśmy z dziećmi i małżonka do Medjugorie, po przekroczeniu granicy ok godziny 9:00 nie otrzymałem żadnego SMS informującego mnie o innych warunkach nizeli dotychczasowe, wpisałem sobie w nawigację miejsce kultu i dojechaliśmy bezpiecznie i spędziliśmy miło dzień, o godzinie 15:18 otrzymałem SMS o wykorzystaniu limiter data w roamingu w 40 procentach, myśle to pewnie jeszcze zdarze skorzystać z nawigacji w drodze powrót ej, za chwile SMS o wykorzystaniu 80 procent ... z uwagi na wykorzystanie 100 procent blokujemy aby dalej moc rozmawiać w roamingu ODBLOKUJ na 8802 ( SMS bezpł) odblokowałem.godzna 15:20. W międzyczasie poprosiła mnie osoba, która sie zgubiła z rodzina aby mogła odemnie zadzwonić, nie mogła sie połączyć, wiec dzwnils whatappem itd... o godzinie jednocześnie 15:18 kolejńy SMS o cenniku w Bośni i Hercegowinie, jesteśmy przypomnę od 9 rano w tym kraju. O 18:30 SMS o tym , iż nastąpiła blokada połączeń w związku z wysoka kwota wykorzystanych usług. O 22:33 będąc już spowrotem w Chorwacji dostaje SMS o tym ,iż blokada połączeń nastąpiła w związku z przekroczeniem limitu kredytowego 2406zl w tym samym SMS podobna wiadomość suma już inna 3300zl. Dzwonię na infolinie wysyłam SMS na numer 2580 i dostaje info iż mam do zapłacenia 4071,30. Co mamy robić? Takiego chaosu informacyjnego jeszcze w swoim życiu nie przeżyliśmy, prosimy o pomoc. Potwierdzenie odblokowania usługi limiter danych roaming przyszło o 22:32 z prośba o wyłączenie i włącznie tel. Będąc już spowrotem w Chorwacji. Proszę o więcej informacji co w tym przypadku ? Chyba dziś już nie zasnę....
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: TomPL »

W Bośni I Hercegowinie (podobnie jak np. w Szwajcarii czy Ukrainie) internet i połączenia są płatne i o tym powinieneś wiedzieć przed wyjazdem, to nie Chorwacja. Jeśli wysłałeś sms-a odblokowującego to TY zdecydowałeś ze będziesz korzystać mimo wysokich opłat.
Z drugiej strony fakt, że sms z cennikiem opłat w BiH przyszedł tak późno może być ważnym czynnikiem przy rozpatrywaniu reklamacji jaką złożysz, bo tylko to ci teraz pozostaje...
Aha, te rosnące kwoty mogą wynikać z tego jak z pewny opóźnieniem spływają do systemu Plusa informacje o korzystaniu z łączy operatora BiH.
Arek S
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 29 lip 2019, o 00:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Arek S »

Dzięki za informacje, faktycznie system powiadomień SMS od plusa zawiódł, zadzwonię na infolinie dowiedzieć się więcej dlaczego tak się stało
Arek S
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 29 lip 2019, o 00:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Arek S »

Dzwoniłem na infolinie, pani poinformowała mnie , ze jak nie wpłacę 3300 zł w ciagu dwóch dni to numer tel.zostanie zablokowany, poprosiłem o połączenie z działem reklamacji, złożyłem reklamacje i tu pani dodała mi otuchy ponieważ powiedziała, ze jeżeli dostałem SMS o tym ze blokada została zdjęta limiter danych po przekroczeniu już granicy spowrotem do Chorwacji to internet nie powinien funkcjonować do tego czasu, a najwidoczniej tak sie działo. Przyjęła tez reklamacje z prośba o nie blokowanie mego numeru tel. Teraz pytanie jest w jaki sposób najszybciej przyspieszyć reklamacje aby nie zablokowano mi kontaktu z rodzina, przebywam w chorawacji jeszcze tydzień...jest szansa aby ta sprawa wyjaśniła sie w ciagu dwóch dni ?
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: TomPL »

Miejmy nadzieję, że zaraz pojawi się tu jakiś Specjalista Plusa, któremu podasz numer zgłoszenia a on spróbuje przyśpieszyć rozpatrzenie reklamacji...
Arek S
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 29 lip 2019, o 00:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Arek S »

Miejmy nadzieje. Numer do zgłoszenia to 5677727, proszę w takim razie o pomoc w przyspieszeniu reklamacji oraz nie zablokowywania mego tel. To jest dla mńie o tyle ważne, iż przebywam do 5 sierpnia za granica i kontakt ze światem mamy tylko za pomocą tego numery, a przebywamy z dziećmi na wakacjach.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Arek S,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Arek S
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 29 lip 2019, o 00:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Arek S »

Ewa dzięki i proszę o ludzkie załatwienie mojej sprawy, obecna sytuacjaw której miałbym mieć wyłączony tel. nie napawa optymizmem, ale i rachunek, który w sposób przezemnie nieświadomie nabyty nie pozwoli mi egzystować a na drogę sadowa nie chce z Wami wchodzić, bo cenie sobie wieloletnia współpracę i z usług dotychczasowych byliśmy bardzo zadowoleni.
Arek S
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 29 lip 2019, o 00:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Arek S »

Ewa_Plus pisze:Witaj Arek S,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałam już interwencję w Twojej sprawie.
Ewa mam pytanie czy w mojej sprawie zostaną zablokowane połączenia wychodzące ? Czy wobec powyższej sytuacji internet w EU może zostać odblokowany, ponieważ został zablokowany. Przebywam w Chorwacji i kontakt z światem jest mi potrzebny a internet w eu do powrotu do domu rowniez, ponieważ korzystam z nawigacji z telefonu. Wobec powyższego czy mogłabyś mi pomoc aby odblokować internet w eu i nie zablokowywac połączeń wychodzących, przynajmniej do czasu rozstrzygnięcia reklamacji ?
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: TomPL »

Awaryjnie zainstaluj sobie, korzystając np. z hotelowego wi-fi, aplikację Here:
https://play.google.com/store/apps/deta ... maps&hl=pl
dobrze działa offline, tylko musisz najpierw ściągnąć mapę Chorwacji.
Arek S
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 29 lip 2019, o 00:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Arek S »

TomPL pisze:Awaryjnie zainstaluj sobie, korzystając np. z hotelowego wi-fi, aplikację Here:
https://play.google.com/store/apps/deta ... maps&hl=pl
dobrze działa offline, tylko musisz najpierw ściągnąć mapę Chorwacji.
Dobrze, tak zrobię. Dziękuję za dobrą radę
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Ewa_Plus »

Arek S,
- z informacji jakie uzyskałam wynika, że reklamacja została już rozpatrzona.
Przeloguj telefon i zobacz, czy działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Arek S
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 29 lip 2019, o 00:57

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Arek S »

Telefon mi działa , tylko obawiam sie, ze zostanie wyłączony, kiedy mogę dostac info w jaki sposób została rozpatrzona?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: wysoki rachunek za internet

Post autor: Marta_Plus »

Arek S,

prześlij proszę e-maila w tej sprawie na bok@plus.pl (poza nr telefonu, w wiadomości zawrzyj dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ