mariusz9a - sprawa oczywista...
Problem w tym, że przedstawiciele operatorów mówią klientom, że wszystko jest jak należy i nic nie muszą robić. Byle tylko podpis złożyli na umowie
Strona? No sorry, ja jako doświadczony użytkownik internetu (używam odkąd jest), jako doświadczony klient Plusa (używam prawie odkąd jest - od 1997), jako doświadczony klient BOK (i to nie tylko Plusa) wiem, że teoria jedno a praktyka drugie.
Przykład ostatni - 25 lat używam komórki, planów nie wiem ile zmieniłem, dzwoniąc do BOK, przedstawiając problem... Konsultant nie wie o co mi chodzi! Ja mu jedno - ten drugie! Ja mu o abonamencie, ten mi o tożsamej usłudze ale w prepaidzie!! To "nasi" Specjaliści tutaj szybciej "łapią" problemy z jakimi ludzie się tu pojawiają!
Prawo mówi? Powiedz - który przepis, której ustawy/rozporządzenia? Jak to brzmi? Jest tam napisane o 250 zł? Pewien jesteś?
Zapytaj znajomych - i nie mówię o tych ponad standardowych - o Limiter DATA. Jak działa, jak można ustawiać limity... Zapytaj - czy cokolwiek im u operatora powiedzieli. Zapytaj - czy może w BOK ustawili to co potrzebują... Zapytaj o... prawo, czy w ogóle pojęcie mają , ze jest ustawa, która reguluje te rzeczy
To, że jest opis Limitera to jedno (pomijam, że trzeba się naszukać), ale najpierw jest potrzebna wiedza, że on jest i do czego służy!!
Sorry, że tak chaotycznie, ale o pistolecie jeszcze... Nie, nie przykładał mu pistoletu do głowy, ale też komunikat esemesowy w żaden sposób osobie, która pojęcia nie ma co to jest ten Limiter, co właściwie odblokowuje, NIC nie pomaga w podejmowaniu decyzji
Ja, jeśli czytałeś dotychczasową moją "twórczość" akurat podchodzę tak jak Ty do sprawy. Każdy decyduje sam, jeśli nie wie, nich czyta (zanim głupotę zrobi). Jeśli woli być ignorantem - jego sprawa. Natomiast naprawdę nie widzę uzasadnienia dla działań operatora, że wszystko ma pod kodami, pod rozmową z konsultantem w BOK, zamiast... w ebok - najnormalniej w świecie!!