Strona 2 z 8

Re: SmartDom - róznice w rabatach online i konsultanta

: 1 sie 2014, o 13:06
autor: habish
Mi też się nie podoba, że w najnowszych taryfach MMSy są dodatkowo płatne 40gr/szt :-(

Re: SmartDom - róznice w rabatach online i konsultanta

: 1 sie 2014, o 13:06
autor: Espec
A tak w ogóle, to należałaby się nagroda dla mnie i dla innych osób, które błąd na stronie odkryły, bo tym samym Plus sporo zaoszczędził. Ale gdzie tam, o czym ja mówię! ...

PS
Żeby zmienić cennik, to szybko zmieniliście, ale żeby dodać LG G3 do oferty online, to już nie.

Re: SmartDom - róznice w rabatach online i konsultanta

: 1 sie 2014, o 13:10
autor: habish
Jaki błąd odkryłeś?

Re: SmartDom - róznice w rabatach online i konsultanta

: 1 sie 2014, o 13:12
autor: Espec
No właśnie taki błąd, że online abonamenty powyżej 109 były rabatowane 50% łącznie z pakietem MMSów, a teraz już abonamenty powyżej 109 są wyłączone.

Re: SmartDom - róznice w rabatach online i konsultanta

: 1 sie 2014, o 13:15
autor: habish
Rabat jest tylko na abonament, pakiet MMS, jako pakiet dodatkowy nie jest i nigdy nie był rabatowany.

Re: SmartDom - róznice w rabatach online i konsultanta

: 1 sie 2014, o 13:24
autor: Espec
U konsultantów nie był, natomiast na stronie był. Jeśli twierdzisz inaczej, to albo nie znałeś oferty ze strony albo po prostu kłamiesz. Rozmawiałem z 3 konsultantami, każdego tym zagiąłem i gdybym wiedział, że jednak zadziałacie na niekorzyść klienta, to dałbym sobie spokój i nie drążył. A gdybyście byli fair, to oddzwonilibyście do osoby lub osób, które wykazały, że nie macie racji i zaproponowalibyście coś w ramach rekompensaty, bo niesmak pozostał.

Re: SmartDom - róznice w rabatach online i konsultanta

: 1 sie 2014, o 13:28
autor: habish
Napisz w tej sprawie do pracownika Plusa.
Z tego co ja wiem, rabat jest tylko na abonament a nie na dodatkowe pakiety.

Re: SmartDom - róznice w rabatach online i konsultanta

: 1 sie 2014, o 14:38
autor: Espec
Oczywiście tak zrobiłem, poprzez formularz kontaktowy na stronie Plusa i trafiłem na archaiczny skrypt, który nie wyświetla komunikatu o wysłanej wiadomości jak również nie wysyła potwierdzeń na maila. Ehh...

SmartDom - umowa na drugi abonament

: 6 sie 2014, o 20:51
autor: martaad
Parę dni temu zadzwoniła do mnie pani z BOK i przedstawiła mi ofertę na abonament (dotychczas miałam mix, ale akurat skończyłam obowiązkowe doładowania). W związku z tym, że oba numery telefonu są na męża pani powiedziała, że drugi abonament będzie o polowe tańszy w ofercie smart dom. Abonament ma wynosić 42.50 (normalnie 84.90). Dzisiaj przyjechał kurier, umowę przeczytałam dokładnie dwa razy i nie ma tam ani słowa o obniżeniu abonamentu. Boje się, że będę musiała płacić całą kwotę mimo, że dokładnie wypytałam panią jak to będzie wyglądało (na jaki czas abonament, co zawiera, w jakiej wysokości). Liczę, że w momencie aktywacji (Plus ma 7 dni) na koncie w ebok pojawi się ta obniżona kwota.
Czy tak będzie rzeczywiście?

Re: SmartDom - umowa na drugi abonament

: 6 sie 2014, o 21:00
autor: habish
Rabatów faktycznie nie ma na umowie, pojawiają się najpóźniej z drugim okresem rozliczeniowym.
SmartDom "Drugi produkt za 50% trzeci za 1zł" działa gdy łączysz trzy różne usługi np. TV + Internet + Telefon

SmartDom - 3 usługi, kilka pytań

: 9 sie 2014, o 06:52
autor: forresty
Mam kilka pytań na które chciałby znać odpowiedź zanim pójdę do salonu podejmować decyzję. Może ktoś by mi pomógł?
Obecnie posiadam Cyfrowy Polsat w pakiecie Familijnym za 39 zł. Chciałbym zrezygnować z Neostrady i przejść na Power LTE czy to w Plus czy CP i mieć 50% zniżki. Co musiałbym zrobić? Podpisać abo w Polsacie na 49 zł i dopiero kupić internet? Telewizję mam już 2 lata a z tego co słyszałem trzeba mieć jakiś staż 60 dni wiec nie wiem czy łapałbym się na tą ofertę mając niższy abonament niż wymagany?
Jeśli byłoby możliwe takie połączenie z rabatem 50% na POWER LTE to czy można byłoby dodać 3 usługę za 1 zł w postaci abonamentu tel. kom w PLUS? Tyle, że ja musiałbym przenieść numer i nie wiem jak technicznie to zrobić i kiedy tzn. przenieść się jak najbardziej potrafię tylko w opisie usługi napisano ze to trzeba zrobić w 10 dni chyba. I jaki plan mógłbym sobie wtedy wybrać? Mnie interesują tylko rozmowy ok 300 min do wszystkich. Po prostu nie wiem jakie plany są możliwe do wzięcia i w jakich cenach? Piszą tylko o złotówce, ale to za ładnie wygląda.
I jeszcze jedno. Te zniżki czy też rabaty to obowiązują przez cały okres trwania umów? Np: wszystko w jednym dniu podpisuję na 24 m-ce i od pierwszej faktury płacę raz ustalona z rabatami kwotę? Nie wiem czy te rabaty nie zostaną naliczone dopiero przy drugiej fakturze, a po drodze gdzieś się 'wyłączą' np po roku. Decyzje musiałbym podjąć do września, bo w listopadzie wyłączają mi Neostradę (a przynajmniej ja tak planuję) więc jest jeszcze trochę czasu, a z tego co liczyłem na takiej opcji oszczędziłbym trochę na opłatach.
I jeszcze jedno. Gdybym kupił PowerLTE to tam w pakiecie instalacyjnym jest wszystko do podłączenia czy trzeba samodzielnie kupić coś do komputera? Nie mam routera bezprzewodowego. Neostradę biorę na zwykłym kablu i modemie USB, wiec nie mam niczego innego oprócz routera kablowego dodatkowo.

Re: Program SmartDom - abonament z telefonem

: 9 sie 2014, o 09:49
autor: sl@w_es
wytatuowana pisze:(...) Wiem, że oferta ta obowiązuje do jutra tj. 31.07.2014r. (...)
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f=39&t=15026

Re: Program SmartDom

: 10 sie 2014, o 13:41
autor: GoracaOfiara
forresty

Na początek należy podnieść abonament w CP do kwoty 49,90zł, czyli min. pakiet Familijny Max HD. Liczy się data podpisania umowy pierwotnej, a nie aneksu. Jeszcze tego samego dnia możesz złożyć zamówienie na Internet w CP, bądź Plusie, a w ciągu 10 dni na trzecią usługę, w Twoim przypadku Telefon.

WAŻNE!
Jeśli interesuje Cię oferta telefonii komórkowej wraz z aparatem telefonicznym w promocyjnej cenie, to suma opłaty za TV i 50% opłaty za Internet musi wynosić 98zł. W przypadku oferty Tylko SIM, bądź ze sprzętem na raty, powyższa suma to 74zł.

Re: Program SmartDom

: 13 sie 2014, o 10:11
autor: daniel_reds
Witam. Posiadam Internet Plusa na kwotę 129 zł. Chciałbym sobie dobrać do tego telefon na abonament 109 zł, po obniżeniu wychodzi 54,99 na 24 miesiące. Umowa na internet kończy mi się w grudniu, to po skończeniu się tej umowy, cene abonamentu za telefon wzrasta do 109zł, czy mam zagwarantowane, że przez 24 miesiące będę płacił tylko te 54,99?

I drugie pytanie. Czy przed podpisaniem umowy, trzeba wręczyć kurierowi jakieś dokumenty/zaświadczenia?

Re: Program SmartDom

: 14 sie 2014, o 17:44
autor: GoracaOfiara
Tak, pod warunkiem, że przez pozostałe miesiące trwania umowy na telefon nie zmniejszysz wysokości abonamentu na Internecie.