Przeniesienie numeru do Plusa

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: sedzia20 »

Ron pisze:Regulamin Plusha jest po prostu nieaktualny.
Naturalnie. I co, sam mam go poprawić czy kto to ma zrobić?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Joanna_Plus »

sedzia20,

jeżeli aktywacja wspomnianej promocji nie byłaby możliwa, to wówczas bym o tym napisała.
Najmocniej przepraszam za utrudnienia związane z aktywacją karty eSIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: sedzia20 »

Joanna_Plus pisze:sedzia20,

jeżeli aktywacja wspomnianej promocji nie byłaby możliwa, to wówczas bym o tym napisała.
Najmocniej przepraszam za utrudnienia związane z aktywacją karty eSIM.
Joanna_Plus

Mam nadzieję, że świetnie się bawiliście czytając o horrorze, który mnie spotkał - gratuluję kompetentnych osób redagujących Regulaminy w POLKOMTEL!
expat
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 maja 2022, o 12:05

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: expat »

Dzień dobry, wpadłem tu bo sieć podpowiada, że tu pomagajo przepychać przeniesienie numeru. Mam beznadziejny przypadek pod tytułem Klucz :-D W piątek w salonie Plus podpisałem kwity na migrację, miało działać od poniedziałku a tu karta Plus nieaktywna a Klucz w najlepsze działa. Do kogo pisać i co wysyłać? Pozdrawiam. 8-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj expat,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
expat
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 maja 2022, o 12:05

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: expat »

Wysłałem, podałem numer którego dotyczy temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Joanna_Plus »

expat,
expat pisze:Wysłałem
Podaj proszę numer tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
expat
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 maja 2022, o 12:05

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: expat »

CASE/220523/838

Edycja:
23 maja 2022, o 13:42
A jeszcze numer sprawy z formularza Plusa z salonu: 000030735720130001
Ostatnio zmieniony 23 maja 2022, o 14:28 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Joanna_Plus »

expat,
expat pisze:CASE/220523/838
Poprosiłam o weryfikację i odpowiedź na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
expat
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 maja 2022, o 12:05

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: expat »

Ktoś do mnie dzwonił z numeru 697...na ten przenoszony numer ale zanim zdążyłem odebrać to się rozłączył. Nie mam w skrzynce mail żadnej dodatkowej korespondencji na którą mógłbym odpisać.
Dostałem właśnie SMS na ten przenoszony numer, że: dotychczasowy operator potwierdził termin przeniesienia numeru 7**7**1**. Data przeniesienia numeru to 2022/05/21.00:00:00 Plus. Problem w tym, że mamy 23/05 :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Joanna_Plus »

expat,

tak jak wspominałam, po weryfikacji sprawy odpowiedź otrzymasz na podany adres e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
expat
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 maja 2022, o 12:05

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: expat »

Kolejny dzień, karta KLUCZ nadal działa, karta Plus się nie loguje.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Joanna_Plus »

expat,

przekazałam interwencję w tej sprawie.
Edycja:
expat pisze:karta Plus się nie loguje.
Przeloguj proszę urządzenie. Karta powinna działać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
expat
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 23 maja 2022, o 12:05

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: expat »

Dziękuję bardzo, jestem w Plusie :) To jeszcze proszę o pomoc w takiej kwestii. Chciałem korzystać z pakietu 0 zł przez 3 miesiące, potem 40 zł/30 dni. Wysłałem kod *136*11*9203# i dostałem zwrotkę, że "usługa niedostępna" - sprawdź środki, czy nie wyklucza się z inną, czy spełnione są inne warunki. Chciałem korzystać z 5G i jednocześnie z promocji 1500GB, czy mogę prosić o wskazówki jak to uruchomić poprawnie? Czy mam doładować konto 40 zł?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przeniesienie numeru do Plusa

Post autor: Joanna_Plus »

expat,
expat pisze:Dziękuję bardzo, jestem w Plusie :)
Uff, super :-). Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną.
expat pisze:dostałem zwrotkę, że "usługa niedostępna" - sprawdź środki
Podaj proszę co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kodów *136# i *147#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ