podaj proszę numer tego zamówienia.
Chcesz je anulować czy zrealizować?MERIHATHOR pisze:Można jakoś to anulować ?????
Chcesz je anulować czy zrealizować?MERIHATHOR pisze:Można jakoś to anulować ?????
Jeżeli umowa była realizowana przez sklep internetowy, to kody PIN i PUK docierają na adres e-mail podany w zamówieniu: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3673.DARIUSZ-WLAZEL pisze:jak karte wlozylem do telfonu,woła PIN kod,gdzie go znależć bo go nigdzie nie znalazłem.
Mam nadzieję, że dziś sprawa znajdzie swój szczęśliwy finał.Caroliinee pisze:Kurierowi daje jutro ostatni dzień. Mam jakieś ostatnie resztki nadziei, że dostanę w końcu umowę z telefonem.
Potwierdzam. W przypadku sklepu internetowego możliwe jest skorzystanie tylko i wyłączenie z oferty, przewidzianej w tym kanale sprzedaży.maciexd27 pisze:Konsultantka ze sklepu internetowego powiedziała mi jednak, że taka opcja nie jest możliwa, i mogę zakupić tylko to co jest dostępne na stronie czyli pakiet standardowy 30 zł
Dotyczy to konwersji z plus na kartę na MIX, użytkownik teoretycznie bez stażu czyli bez promocyjnego pierwszego doładowania. Czy takie konwersje są jak ziemniaki w sklepie że, mogą się skończyć Podczas "zakupu" w sklepie internetowym, nie było informacji o braku oferty, telefon również był i jest dostępny, więc o co chodzi?z przykrością informujemy, iż Państwa zamówienie zostanie zrealizowane z opóźnieniem. Wybrana oferta posiada ograniczoną dostępność. Aktualnie oczekujemy na indywidualne udostępnienie dla Państwa promocji. Dołożymy wszelkich starań, aby niezwłocznie zrealizować zamówienie.