
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
sq3ntx, kontakt zlecony. 

Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
również wysyłamEwa_Plus pisze:Lukasz89465,
- podeślij proszę kontakt do siebie oraz numer, na którym umowę chcesz przedłużyć na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank w temacie wiadomości zamieszczając swój nick oraz dopisek "forum".
Re: Przedłużenie umowy
Witaj musiek,
- dziękuję za maila. Zleciłam już kontakt pracownika DUK.
- dziękuję za maila. Zleciłam już kontakt pracownika DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Chciałbym zmienić ofertę z abonamentu telefonicznego na abonament internetowy 5G.
Proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy. Maila już wysłałem.
Dziękuję i pozdrawiam
Chciałbym zmienić ofertę z abonamentu telefonicznego na abonament internetowy 5G.
Proszę o kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy. Maila już wysłałem.
Dziękuję i pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Witaj TPiotr,
- dziękuję za maila, już zleciłam kontakt pracownika DUK.
- dziękuję za maila, już zleciłam kontakt pracownika DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Nadal brak kontaktu ze strony DUK.
Mój nr. zgłoszenia: #2249891
Proszę mi sprawdzić:
Czy w ogóle mogę przejść z abonamentu tel. na abonament internetowy 5G przy przedłużeniu umowy?
Pozdrawiam
Nadal brak kontaktu ze strony DUK.
Mój nr. zgłoszenia: #2249891
Proszę mi sprawdzić:
Czy w ogóle mogę przejść z abonamentu tel. na abonament internetowy 5G przy przedłużeniu umowy?
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
TPiotr,
- przepraszam za opóźnienie. Ponowiłam prośbę o pilny kontakt.
- przepraszam za opóźnienie. Ponowiłam prośbę o pilny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję, czekam na kontakt. Aktualnie nikt z DUK jeszcze nie dzwonił, ani na mój numer kontaktowy w Plusie, który podałem w mailu, ani na ten, który jest do przedłużenia. Może nikt nie dzwoni z DUK, bo po prostu nie da się przejść z abonamentu tel. na internetowy, stąd moje pytanie zadane wcześniej.
Re: Przedłużenie umowy
Umowa przedłużona. Dziękuję.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
TPiotr, bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wysłałem maila w celu kontaktu z DUK o przedłużenie umowy.
Re: Przedłużenie umowy
przemekkk
- dziękuję za maila. Zleciłam już kontakt naszego konsultanta.
- dziękuję za maila. Zleciłam już kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Temat może nie do końca o przedłużeniu umowy, ale zdecydowanie związany z ofertą. Mam telefon w Plusie i tv w Cyfrowym. Chciałem dokupić internet LTE w Plusie i mieć cały pakiet. Patrzę na ofertę a tu 250GB za 75zł (50zł w SmartDom) lub 500 za 100zł (75zł w SmartDom) + do tego modem ze średniej półki 22,5zl x 24mce (Huawei 4GRouter 3 PRO). Konkurencja zostawia was daleko w tyle: xxxxx.
Macie jakąś lepszą ofertę dla obecnych klientów czy tylko i wyłącznie to co jest na stronie?
EDIT: poniedziałek, 19 lipca 2021, 14:31
Od sl@w_es:
korekta błędnej pisowni - Regulamin Plus Forum pkt 10.
Nazwy własne piszemy dużą literą. Poprawną pisownię wyróżniono w poście.
Macie jakąś lepszą ofertę dla obecnych klientów czy tylko i wyłącznie to co jest na stronie?
EDIT: poniedziałek, 19 lipca 2021, 14:31
Od sl@w_es:
korekta błędnej pisowni - Regulamin Plus Forum pkt 10.
Nazwy własne piszemy dużą literą. Poprawną pisownię wyróżniono w poście.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2021, o 14:36 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Wymoderowanie treści niezgodnych z Reg. PF pkt 1 i 25.
Powód: Wymoderowanie treści niezgodnych z Reg. PF pkt 1 i 25.
Re: Przedłużenie umowy
wiks10,
- możesz zostawić dane przez baner w moim podpisie. Możliwe, że infolinia handlowa będzie miała jeszcze inne oferty.
- możesz zostawić dane przez baner w moim podpisie. Możliwe, że infolinia handlowa będzie miała jeszcze inne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 mar 2014, o 19:57
Przedłużenie umowy
Witam, ostatnio otrzymałem propozycje przedłużenia umowy internetu wraz z nowym routerem. Wstrzymałem się z decyzją i po przeglądnięciu ofert, stwierdziłem, że otrzymałem identyczna propozycje oferty jak nowy klient pomimo tego, że od wielu lat jestem w plusie i płace za 3 usługi. Za 250GB i nowy router wyliczono 87zł tak jak u nowych klientów. Czy można liczyć na lepszą ofertę ze strony DUK ?
Ostatnio zmieniony 4 lis 2022, o 17:46 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.
Powód: przeniesienie do istniejącego wątku.