Strona 50 z 68

Re: Przedłużenie umowy

: 21 wrz 2018, o 14:30
autor: WXuser
poszło

Re: Przedłużenie umowy

: 21 wrz 2018, o 14:37
autor: Michał_Plus
WXuser, przesłałem prośbę o pilny kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 wrz 2018, o 13:11
autor: TPiotr
Witam,

Chciałbym przedłużyć kolejną umowę tym razem na internet i proszę o kontakt z DUK. Maila już wysłałem.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 wrz 2018, o 13:21
autor: Michał_Plus
TPiotr, poproszę o numer zgłoszenia jaki otrzymałeś.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 wrz 2018, o 14:52
autor: TPiotr
Mój nr. zgłoszenia to: #276259

Ogólnie mam już możliwość przedłużenia umowy ze sprzętem (jest dostępny) na stronie Plusa, ale wolałbym zrobić to przez DUK, gdyż przez sklep internetowy jeszcze nigdy nie zamawiałem, a jeszcze chciałem zachować SmartDom (iPlus jest jako produkt podstawowy/pierwszy bez rabatu).

Re: Przedłużenie umowy

: 24 wrz 2018, o 15:18
autor: Michał_Plus
TPiotr, prośba o kontakt została przesłana.

Re: Przedłużenie umowy

: 24 wrz 2018, o 16:47
autor: TPiotr
Umowa przedłużona :)
Dziękuję za szybki i fachowy kontakt z DUK.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 wrz 2018, o 10:02
autor: Michał_Plus
TPiotr, bardzo się cieszę. ;-)

Internet LTE sama karta czy można przejść na inny abonament

: 3 paź 2018, o 20:54
autor: 30l0
Witam serdecznie,
chciałbym zapytać się czy mogę z abonamentu samej karty sim z internetem bez limitu w lte przejść na taryfę powiedzmy, że zachowam nr telefonu, a przy okazji dorzucicie mi nielimitowane rozmowy oraz jakiś telefon.
Pozdrawiam.

Re: Przedłużenie umowy

: 4 paź 2018, o 10:02
autor: Michał_Plus
30l0, najprawdopodobniej będzie to możliwe. Zależy to jednak od kilku czynników, między innymi obecnej oferty i warunków na jakie chciałbyś uzyskać. Beż wglądu do Twojego konta, na forum nie mamy takiej możliwości, nie mogę tego jednak w 100% zagwarantować. Prześlij, proszę, krótki opis sprawy wraz z numerem umowy i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj mi numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej. Postaram się przyspieszyć realizację.

Re: Przedłużenie umowy

: 9 paź 2018, o 09:03
autor: darkdog
darkdog pisze:
Michał_Plus pisze:darkdog, przykro mi, że nie jesteś usatysfakcjonowany odpowiedzią :-(
Mi też :roll: jestem z Wami ;-) od 20 lat prawie,i chyba przyszedł ten czas na pożegnanie z tą siecią :-/
Dzisiaj rozpoczął się nowy okres ,rozliczeniowy na abonament internetu, mimo przyznania mi reklamacji, o której tu pisałem , nadal mam jakiś pakiet, wirtualny ,którego nie miałem i nie mogę z niego korzystać ponieważ aneks do umowy został anulowany, jak pisze w reklamacji z powodów technicznych.W odpowiedzi w sprawie reklamacji jest napisane że zostanie przywrócona poprzednia taryfa oraz warunki poprzedniej uwowy, to wkońcu jak to jest z tą reklamacją no przecież ręce opadają :oops:

Re: Przedłużenie umowy

: 9 paź 2018, o 11:04
autor: Michał_Plus
darkdog, sprawdzę co się dzieje i wrócę z odpowiedzią.

Re: Przedłużenie umowy

: 9 paź 2018, o 11:32
autor: darkdog
Michał_Plus pisze:darkdog, sprawdzę co się dzieje i wrócę z odpowiedzią.
Znak: OKR/MSit/5280328/18.09.18
Bardzo bym prosił Dzięki

Re: Przedłużenie umowy

: 9 paź 2018, o 11:44
autor: Michał_Plus
darkdog, umowa została przywrócona, od dnia dzisiejszego, na poprzednich warunkach. Z informacji jakie otrzymałem wynika, że był kolejny kontakt z propozycją zawarcia nowej ofert, ale została odrzucona.

Re: Przedłużenie umowy

: 9 paź 2018, o 12:11
autor: darkdog
Michał_Plus pisze:darkdog, umowa została przywrócona, od dnia dzisiejszego, na poprzednich warunkach. Z informacji jakie otrzymałem wynika, że był kolejny kontakt z propozycją zawarcia nowej ofert, ale została odrzucona.
ale w Plusie online w pakietach mam co innego 45gb i pakiet 500mb,a w poprzedniej umowie miałem 100gb bez limitu Lte i 200 gb na transfer nocny .