Przeniesienie numeru do Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 20
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 lip 2014, o 13:09
Przenosiny, Abo Firmowy, Centralka ...
Dzień dobry
Chciałem się dowiedzieć czy:
- przenosząc nr prepaid w sieci plus, zarejestrowany na firmę, do abonamenty firmowego, jest możliwość uzyskania np. darmowego abonamentu (1-3 m-ce)?
- czy dostępne są firmowe abonamenty z umową bezterminową ? Jeśli tak, to jakie są opłaty abonamentowe?
- czy w Centralce firmowej, można używać zarówno telefony abonamentowe, prepaid, stacjonarne? czy każdy podpięty numer musi mieć wykupioną usługę Centralki czy opłata jest pojedyncza dla całego konta firmowego?
Chciałem się dowiedzieć czy:
- przenosząc nr prepaid w sieci plus, zarejestrowany na firmę, do abonamenty firmowego, jest możliwość uzyskania np. darmowego abonamentu (1-3 m-ce)?
- czy dostępne są firmowe abonamenty z umową bezterminową ? Jeśli tak, to jakie są opłaty abonamentowe?
- czy w Centralce firmowej, można używać zarówno telefony abonamentowe, prepaid, stacjonarne? czy każdy podpięty numer musi mieć wykupioną usługę Centralki czy opłata jest pojedyncza dla całego konta firmowego?
Ostatnio zmieniony 15 lip 2020, o 10:40 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego wątku.
Powód: przeniesienie postu do odpowiedniego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj RGG,
Rabat na abonament przysługuje w przypadku przeniesienia numeru z oferty abonamentowej lub mix.RGG pisze:- przenosząc nr prepaid w sieci plus, zarejestrowany na firmę, do abonamenty firmowego, jest możliwość uzyskania np. darmowego abonamentu (1-3 m-ce)?
W kwestii poznania szczegółów oferty, możesz zamówić kontakt naszego pracownika, klikając na baner w moim podpisie, pojawi się wtedy formularz kontaktowy. Ewentualnie podeślij swój numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, dodając w temacie wiadomości słowo: FORUM oraz Twoją nazwę użytkownika. Oddzwoni wówczas nasz konsultant, który udzieli odpowiedzi na powyższe pytania dotyczące oferty.RGG pisze:- czy dostępne są firmowe abonamenty z umową bezterminową ? Jeśli tak, to jakie są opłaty abonamentowe?
Chodzi o numery abonamentowe. Usługa włączana jest na danym numerze i dzwoniąc na niego zgłasza się centralka.RGG pisze:- czy w Centralce firmowej, można używać zarówno telefony abonamentowe, prepaid, stacjonarne? czy każdy podpięty numer musi mieć wykupioną usługę Centralki czy opłata jest pojedyncza dla całego konta firmowego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Ws. centralki... czyli mając np. 3 nr abonamentowe na koncie firmowym, by korzystać z wszystkich funkcji 'centralki', każdy ze wspomnianych trzech numerów musiałby mieć uruchomioną usługę "centralka firmowy"?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
RGG,
Tak.RGG pisze:czyli mając np. 3 nr abonamentowe na koncie firmowym, by korzystać z wszystkich funkcji 'centralki', każdy ze wspomnianych trzech numerów musiałby mieć uruchomioną usługę "centralka firmowy"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witam. W grudniu kończy się umowa na 11 numerów tylko SIM Play w firmie. Proszę o propozycje od specjalistów i redę od osób które już dokonały takiego przeniesienia numerów do Plusa. Interesuje mnie oferta tylko SIM.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje. Marek
Pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje. Marek
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj FMarek,
jeśli chcesz zapoznać się z naszą ofertą, wypełnij ten formularz: https://www.plus.pl/formularze/doradca- ... et="_blank. Nasz doradca wkrótce do Ciebie oddzwoni.
jeśli chcesz zapoznać się z naszą ofertą, wypełnij ten formularz: https://www.plus.pl/formularze/doradca- ... et="_blank. Nasz doradca wkrótce do Ciebie oddzwoni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Dzień dobry.
Sprawę zgłosiłem już przez BOK live chat. Nikt nie umie mi pomóc, a już powoli tracę cierpliwość. Czekam już tydzień na aktywację numeru u państwa w Plusie po przeniesieniu z Orange (wniosek złożony w Salonie Plus). Ciągle słyszę tylko proszę o cierpliwość. Dlaczego mam czekać jeśli operacja miała trwać max 48h...? Musiałem zakupić nowy starter, doładować go, bo oczywiście zostałem bez numeru i nie mogłem używać telefonu.
Sprawa dotyczy numeru 510 XXX X85. Jeśli ktoś się zainteresuje tym tematem to w wiadomości prywatnej podam cały numer.
Proszę o pomoc, bo już kompletnie tego nie rozumiem. Co jest powodem tak długiego oczekiwania?
Podobno został założony ticket techniczny na to, ale nie został mi podany żaden jego numer. A karta SIM jak nie działała tak nie działa nadal, ani w Orange ani u Państwa w Plusie. Ciągle tylko "brak usługi"...
Sprawę zgłosiłem już przez BOK live chat. Nikt nie umie mi pomóc, a już powoli tracę cierpliwość. Czekam już tydzień na aktywację numeru u państwa w Plusie po przeniesieniu z Orange (wniosek złożony w Salonie Plus). Ciągle słyszę tylko proszę o cierpliwość. Dlaczego mam czekać jeśli operacja miała trwać max 48h...? Musiałem zakupić nowy starter, doładować go, bo oczywiście zostałem bez numeru i nie mogłem używać telefonu.
Sprawa dotyczy numeru 510 XXX X85. Jeśli ktoś się zainteresuje tym tematem to w wiadomości prywatnej podam cały numer.
Proszę o pomoc, bo już kompletnie tego nie rozumiem. Co jest powodem tak długiego oczekiwania?
Podobno został założony ticket techniczny na to, ale nie został mi podany żaden jego numer. A karta SIM jak nie działała tak nie działa nadal, ani w Orange ani u Państwa w Plusie. Ciągle tylko "brak usługi"...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj lucky44,
prześlij proszę na adres: specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika) numer telefonu, którego sprawa dotyczy. Jeśli jak piszesz było zgłoszenie w tej sprawie, to poproszę dział techniczny o przyśpieszenie rozwiązania. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.
prześlij proszę na adres: specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika) numer telefonu, którego sprawa dotyczy. Jeśli jak piszesz było zgłoszenie w tej sprawie, to poproszę dział techniczny o przyśpieszenie rozwiązania. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numeru do Plusa
Dzień dobry.
Chcę przenieść dwa numery do sieci Plus, w opcji z dwoma telefonami. Obecna umowa w Play (duet) kończy się 30 listopada 2021. Kiedy najwcześniej mogę przenieść numery bez ponoszenia kary finansowej?
Pozdrawiam,
Piotr
Chcę przenieść dwa numery do sieci Plus, w opcji z dwoma telefonami. Obecna umowa w Play (duet) kończy się 30 listopada 2021. Kiedy najwcześniej mogę przenieść numery bez ponoszenia kary finansowej?
Pozdrawiam,
Piotr
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj PiotrK_st,
Najlepiej wybrać tryb przeniesienia z terminem zgodnym z dniem zakończenia umowy terminowej u obecnego operatora.
Przeniesienie numeru do sieci Plus jest już możliwe, jeśli okres pozostały do zakończenia trwającej umowy nie jest dłuższy niż 120 dni.PiotrK_st pisze:Kiedy najwcześniej mogę przenieść numery bez ponoszenia kary finansowej?
Najlepiej wybrać tryb przeniesienia z terminem zgodnym z dniem zakończenia umowy terminowej u obecnego operatora.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numeru przestroga
Dzień dobry. Opiszę może moją sytuację dla nowych klientów chcących przenieść numer z innej sieci. Umowa przeniesienia numeru odbyła się 4 dni temu w salonie Plusa więc oczywiście nie ma kompletnie żadnej możliwości odstąpienia od umowy w końcu "trzeba było czytać". Dodam ,że teksty takie wymawiane przez pracowników tejże sieci dość wyraźnie przedstawiają stosunek współpracy z nowymi klientami. Wracając do tematu rozmowa z pracownikiem salonu była bardzo miła szkoda tylko że pracownik nie raczył wspomnieć o dwóch kwestiach.
1. Koszt aktywacji w salonie podpisując zgadzamy sie na koszt rzędu 50zl poprzez stronę internetową wynosi 0zl !
2. Okres wypowiedzenia u starego operatora to 30 dni po tylu dniach numeru z którego korzystamy i który przenosimy będzie dopiero obsługiwany przez nowego operatora.
Pani w salonie wydała oczywiście odrazu kartę sim z której można już rzekomo korzystać bez dodatkowych opłat do czasu uwolnienia numeru u starego operatora. Jakież było moje "miłe" z dziwienie gdy po 4 dniach dostałem fakturę na kwotę prawie 90zl . Plus sobie liczy opłatę aktywacyjną (ok mój błąd ograłem się jak dzecko) ale też abonament za numer który jeszcze nie jest fizycznie przeniesiony i z którego jeszcze nie mogę korzystać tylko jakiś wciśnięty zastępczy który i tak o kant nie dokończę nie jest przez te 30 dni do niczego potrzebny.
Taka ciekawistka sam doczytałem później gdzieś na stronie plusa ,że oczywiście istnieje możliwość określenia od kiedy usługa w plusie ma być aktywowana czyli można samemu zakomunikować, że po okresie wypowiedzenia u starego operatora dzięki czemu unikamy płacenia dwóch rachunków za ten sam numer telefonu.
P.S. Najlepsze na koniec. Karta jest numer tymczasowy niby też jest ale jakoś w ustawieniach telefonu informacja o karcie "numer nieznany" oprócz możliwości korzystania z przesyłu danych połączenia wychodzące ani przychodzące to jakiś żart. Każda próba to cisza w słuchawce za którą przysłano mi fakturę.
Kwota łączna do zapłaty prawie 90zl okazuje się że mogła wynieść równe 0zl! Gdyby szanowna Pani raczyła uczciwie poinformować o najlepszych możliwościach przeniesienia numeru bez ponoszenia zbytnich kosztów. Może i złapaliście kolejnego barana ale niesmak sytuacji zostaje i nim na dobre współpraca się zaczęła już informuje ,że żadnych szans na przedłużenie tej umowy niema.
1. Koszt aktywacji w salonie podpisując zgadzamy sie na koszt rzędu 50zl poprzez stronę internetową wynosi 0zl !
2. Okres wypowiedzenia u starego operatora to 30 dni po tylu dniach numeru z którego korzystamy i który przenosimy będzie dopiero obsługiwany przez nowego operatora.
Pani w salonie wydała oczywiście odrazu kartę sim z której można już rzekomo korzystać bez dodatkowych opłat do czasu uwolnienia numeru u starego operatora. Jakież było moje "miłe" z dziwienie gdy po 4 dniach dostałem fakturę na kwotę prawie 90zl . Plus sobie liczy opłatę aktywacyjną (ok mój błąd ograłem się jak dzecko) ale też abonament za numer który jeszcze nie jest fizycznie przeniesiony i z którego jeszcze nie mogę korzystać tylko jakiś wciśnięty zastępczy który i tak o kant nie dokończę nie jest przez te 30 dni do niczego potrzebny.
Taka ciekawistka sam doczytałem później gdzieś na stronie plusa ,że oczywiście istnieje możliwość określenia od kiedy usługa w plusie ma być aktywowana czyli można samemu zakomunikować, że po okresie wypowiedzenia u starego operatora dzięki czemu unikamy płacenia dwóch rachunków za ten sam numer telefonu.
P.S. Najlepsze na koniec. Karta jest numer tymczasowy niby też jest ale jakoś w ustawieniach telefonu informacja o karcie "numer nieznany" oprócz możliwości korzystania z przesyłu danych połączenia wychodzące ani przychodzące to jakiś żart. Każda próba to cisza w słuchawce za którą przysłano mi fakturę.
Kwota łączna do zapłaty prawie 90zl okazuje się że mogła wynieść równe 0zl! Gdyby szanowna Pani raczyła uczciwie poinformować o najlepszych możliwościach przeniesienia numeru bez ponoszenia zbytnich kosztów. Może i złapaliście kolejnego barana ale niesmak sytuacji zostaje i nim na dobre współpraca się zaczęła już informuje ,że żadnych szans na przedłużenie tej umowy niema.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2021, o 12:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
Witaj artrem,
czy telefon był wyłączany i włączany?artrem pisze:oprócz możliwości korzystania z przesyłu danych połączenia wychodzące ani przychodzące to jakiś żart. Każda próba to cisza w słuchawce za którą przysłano mi fakturę.
Opłata aktywacyjna może różnić się w zależności od kanału sprzedaży, w którym umowa została zawarta. Jeśli nie zgadzasz się z naliczoną kwotą możesz w tej sprawie złożyć reklamację na bok@plus.pl"target="_blank Jeśli podasz numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.artrem pisze:1. Koszt aktywacji w salonie podpisując zgadzamy sie na koszt rzędu 50zl poprzez stronę internetową wynosi 0zl !
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 maja 2021, o 04:40
Przenoszenie numerów komórkowych i stacjonarnych do PLUSA?
Czy mógłby prosić o udostępnienie oferty wraz z regulaminem dla klientów SFERII przenoszących numery komórkowe i stacjonarne do PLUSA.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2021, o 12:32 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przeniesienie numeru do Plusa
kaizmoto1489,
zostaw proszę swoje dane przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
zostaw proszę swoje dane przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Niedziałająca karta SIM po przeniesieniu Plush.
Mam problem z jedną kartą SIM.
Przeniosłem 3 numery od innego operatora do Plusha ABO - i niestety jedna karta SIM nie działa - sprawdzane na różnych telefonach.
Kart zostały aktywowane w dniu 22.05.2021 - w salonie poinformowali mnie, że mi nie wymienią karty SIM i odesłali żebym sprawę załatwił "w internecie" - do tego zostałem poinformowany, że będzie naliczona kwota 25zł za wymianę karty.
Coś tu jest nie tak, karta nigdy nie używana, w dodatku w tym momencie numer jest odcięty od działania, jako że poprzedni operator już kartę wyłączył.
Co w tej sytuacji zrobić?
Przeniosłem 3 numery od innego operatora do Plusha ABO - i niestety jedna karta SIM nie działa - sprawdzane na różnych telefonach.
Kart zostały aktywowane w dniu 22.05.2021 - w salonie poinformowali mnie, że mi nie wymienią karty SIM i odesłali żebym sprawę załatwił "w internecie" - do tego zostałem poinformowany, że będzie naliczona kwota 25zł za wymianę karty.
Coś tu jest nie tak, karta nigdy nie używana, w dodatku w tym momencie numer jest odcięty od działania, jako że poprzedni operator już kartę wyłączył.
Co w tej sytuacji zrobić?
Ostatnio zmieniony 24 maja 2021, o 16:02 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków o podobnej tematyce.
Powód: połączenie wątków o podobnej tematyce.