Strona 46 z 57

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 6 sie 2018, o 13:54
autor: ZedKarol123
usługa nie jest widoczna

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 6 sie 2018, o 14:04
autor: Joanna_Plus
ZedKarol123,

i przy próbie jej dodania, nadal pojawia się powyższy komunikat?
ZedKarol123 pisze:wczoraj właczałem i wylaczalem bez problemu.
Czyli kody, które podałam powyżej - wczoraj działały?

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 6 sie 2018, o 14:06
autor: ZedKarol123
Pojawia sie caly czas ten komunikat a z tym wpisywaniem kodu to nie probowałem chyba wylaczyc i wlaczyc lte chyba tylko patrzyłem czy jest właczone czyli tylko *101*00*24#. No i pokazywało ze LTE jest właczone.

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 6 sie 2018, o 14:26
autor: Joanna_Plus
ZedKarol123,

jeżeli pod kodem *101# usługa nie jest widoczna, to wpisz proszę teraz *101*11*24#.

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 6 sie 2018, o 14:36
autor: ZedKarol123
Wpisałem i wyskoczyło takie coś: Usługa nie została aktywowana-koniecznie jest posiadanie karty USIM. Należy wymienić używaną karte SIM na USIM w punkcie Plusa i aktywowac usługe ponownie. Czyli wychodzi na to ze mam zła karte. A w tym poradniku co pani pisała patrzyłem na numery mojej karty no i mam 94 więc no tak jak powinno być a tu takie coś wyskakuje. :/

Edycja:
Dobrze, w takim razie dziękuje za rozwiązanie problemu :)

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 6 sie 2018, o 14:56
autor: Joanna_Plus
ZedKarol123,
ZedKarol123 pisze:Usługa nie została aktywowana-koniecznie jest posiadanie karty USIM
No to wszystko jasne.
ZedKarol123 pisze:A w tym poradniku co pani pisała patrzyłem na numery mojej karty no i mam 94 więc no tak jak powinno być a tu takie coś wyskakuje. :/
Jeżeli to jest starszy typ karty, to niestety usługa nie zadziała :-(.
Szczegóły odnośnie wymiany, znajdziesz w naszym FAQ.

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 17 wrz 2018, o 20:47
autor: ktos_
Dzień dobry
Podepnę się pod temat. Jestem na terenie UE. Juz kilkakrotnie wyjeżdżałem do UE i jeszcze nigdy nie miałem problemu z internetem, działał. Tym razem nie działa mi transmisja danych komórkowych. Po wpisaniu ustawień ze strony PLUSa nic się nie dzieje - nadal nie mam internetu. Wielokrotnie zmieniałem ustawienia, wyłączałem / włączałem telefon, nic nie pomaga. Proszę o pomoc.

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 18 wrz 2018, o 10:03
autor: Joanna_Plus
Witaj ktos_,
ktos_ pisze:Jestem na terenie UE.
Aktualnie w jakim kraju przebywasz?
ktos_ pisze:Tym razem nie działa mi transmisja danych komórkowych.
Jaki komunikat pojawia się przy próbie nawiązania połączenia?
Saldo konta jest dodatnie? Na numerze zachowany jest termin ważności? Posiadasz włączony jakiś pakiet internetowy?

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 18 wrz 2018, o 10:23
autor: ktos_
Holandia. Pakiet mam włączony (Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu), saldo dodatnie, termin ważności zachowany. Jak mówiłem wcześniej - już kilkukrotnie tutaj wyjeżdżałem i nie było problemów.
Za pierwszym razem pojawił się komunikat ale nie pamiętam jak dokładnie brzmiał, cos odnośnie APN. Teraz nie pojawia się żaden komunikat, po prostu nie mam internetu.

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 18 wrz 2018, o 10:37
autor: Joanna_Plus
ktos_,

jeżeli chodzi o Holandię, to aktualnie mogą tam występować utrudnienia. Czy na karcie w ogóle pojawia się zasięg? Można z tego numeru dzwonić/odbierać połączenia?

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 18 wrz 2018, o 10:45
autor: ktos_
Mogę dzwonić, pisać jak zwykle. Zasięg jest jak zwykle. Nie mam internetu + nie mogę przez to wysyłać ani odbierać mmsów.
Chwilowe? Czyi jak długo? Z czym są związane owe utrudnienia?
Przy próbie dodania / zmiany punktu apn pojawia się dziwny komunikat "nie można utworzyć bezprzewodowego... dotknij aby otworzyć ustawienia apn. przyczyna unknown". Dokładnie takiej treści. I jedyne co mogę zrobić to zamknąć ten komunikat.

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 18 wrz 2018, o 10:56
autor: Joanna_Plus
ktos_,
ktos_ pisze:Chwilowe? Czyi jak długo? Z czym są związane owe utrudnienia?
Mogą występować problemy z zalogowaniem się do sieci. Spraw w trakcie analizy.
Posiadasz taryfę Nowy Plush? Telefon BlackBerry - jak w opisie profilu? Jaki APN jest aktualnie ustawiony?

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 18 wrz 2018, o 11:10
autor: ktos_
Taryfa Nowy Plush (bez limitu, jw.). Tak, tel. BB Priv. APN ustawiony jak na stronie plusa ( https://ustaw.plus.pl/ ). Próbowałem ustawiać i ręcznie, i online - bez rezultatu. Internetu brak.

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 18 wrz 2018, o 11:17
autor: Joanna_Plus
ktos_,
ktos_ pisze:APN ustawiony jak na stronie plusa ( https://ustaw.plus.pl/ ). Próbowałem ustawiać i ręcznie, i online - bez rezultatu.
Czyli zdefiniowany i używany APN to plus? Sytuacja występuje bez względu na to jaki tryb pracy sieci wybierzesz (czy 3G czy LTE)? Masz możliwość użyczenia od kogoś telefon i zweryfikowania działania karty na innym aparacie?

Re: Nie działa Internet LTE w ofercie Plus na Kartę/Plus Mix

: 18 wrz 2018, o 11:33
autor: ktos_
Powiem tak, wyjeżdżałem do Holandii już kilkakrotnie wcześniej, nie było problemów. Wyjeżdżałem do innych krajów poza UE - również nie było problemów. Podczas tego wyjazdu do Holandii problem nie wystąpił od razu po przekroczeniu granicy. Problem z internetem pojawił się ok. 4 dni jak już przebywałem w Holandii. Co jest jeszcze dziwniejsze.
Tym razem wyjechałem, internet działał, nic nie zmieniałem w ustawieniach. Wszystko było ustawione automatycznie, łącznie z wyborem sieci, czy jest to 2G czy 3G. Wszystko działało. Po kilku dniach internet zniknął, pojawił się jakiś dziwny komunikat odnośnie apn. Dlatego próbowałem zmienić ustawienia (jak w pomocy na Państwa stronie), co jednak nie poprawiło sytuacji. Na razie zostawiłem takie ustawienia jakie sa u Państwa. Dodam, że w BB mam możliwość wyboru sieci: 2G, 3G i 4G. Nie wiem czy jest to istotne ale jakotakiej nazwy "LTE" tu nie ma. Od początku jest ustawione 3G i tak zostawiłem.
Karta sim jest nowa ponieważ w plushu jestem może od pół roku, może nawet krócej. Raczej nie mam możliwości jej sprawdzenia.