Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
momisiak
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 paź 2013, o 08:42

Odzyskiwanie dostępu

Post autor: momisiak »

Dzień dobry. Kolejny raz zwracam się z prośbą o pomoc. Nie mogę się zalogować do aplikacji Plus Online. Prawdopodobnie źle wpisałam hasło kilka razy i teraz pojawia mi się komunikat że przekroczono limit prób zalogowania. Kod puk posiadam ale nie działa. W jaki sposób mogę odzyskać dostęp do aplikacji ? Pomocy :)
Ostatnio zmieniony 12 sie 2020, o 09:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj momisiak,
momisiak pisze:Prawdopodobnie źle wpisałam hasło kilka razy
Jeżeli hasło było wpisywane błędnie, to ponowna możliwość logowania zostanie odblokowana automatycznie. W przypadku wersji webowej po 30 minutach, a mobilnej po godzinie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
momisiak
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 1 paź 2013, o 08:42

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: momisiak »

Dziękuję bardzo :) Rzeczywiście dostęp do aplikacji sam się odblokował po upływie tego czasu :) Ale chciałam jeszcze zapytać o opcje które są dostępne wlasnie w tej aplikacji. Zauwazylam że aplikacja przypisana do mojego konta ma wiele więcej możliwości, mogę włączyć sobie więcej pakietów niż jest w aplikacji u mojej siostry. Obie mamy oferty na kartę ale inne taryfy. Czy te opcje zależą właśnie od taryfy czy np długości stażu w sieci ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

momisiak,
momisiak pisze:Zauwazylam że aplikacja przypisana do mojego konta ma wiele więcej możliwości, mogę włączyć sobie więcej pakietów niż jest w aplikacji u mojej siostry. Obie mamy oferty na kartę ale inne taryfy.
Dokładnie tak. Pakiety i promocje uzależnione są od posiadanego planu cenowego. Tutaj znajdziesz rozpiskę wszystkich usług obniżających koszty, dostępnych dla poszczególnych taryf. Taryfę sprawdzamy kodem *147#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emu
PlusManiak
Posty: 83
Rejestracja: 4 lip 2014, o 17:46

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: emu »

Joanna_Plus pisze:momisiak,
Pakiety i promocje uzależnione są od posiadanego planu cenowego.
To dlaczego w taryfie Plus Internet, która pozbawiona jest roamingu, widzę pakiety roamingowe jako możliwe do aktywacji? W wersji przez przeglądarkę również. Pisałem Wam o tym ponad rok temu i jak widać bez rezultatów.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Marta_Plus »

emu,

dysponujesz jakimś numerem ostatniego zgłoszenia? Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emu
PlusManiak
Posty: 83
Rejestracja: 4 lip 2014, o 17:46

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: emu »

Jakiego zgłoszenia? Pisałem Wam o tym tutaj. To nie jest przypadek dotyczący tylko mojego numeru, ponieważ to samo widzą też moi znajomi mający taryfę internetową.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Marta_Plus »

emu,

przekazałam dalej Twoje zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: misiu-182 »

Dzień dobry,
aktualnie posiadam testowo jeden numer w taryfie "Plus Elastyczna na Karte". Dlaczego w aplikacji mobilnej (Android) nie mam możliwości uruchomienia promocji "Zawsze bez limitu w Plus"? Ponadto po jej aktywacji nie jest widoczna na stronie startowej numeru ani w zakładce "Usługi i pakiety". W taryfie "Ja + Na Kartę" widać, że ta promocja jest uruchomiona w obu tych miejscach. Na moim numerze włączyłem ją za pomocą kodu. Jest widoczna w sms zwrotnym po sprawdzeniu kodem i jest też widoczna w aplikacji Plus online dostępnej na stronach www. Czy sytuacja taka jest normalna, czy dotyczy tylko mojego numeru? Czy, jeżeli problem dotyczy wszystkich użytkowników aplikacji, będziecie poprawiać ten błąd?
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: sl@w_es »

misiu-182 pisze:(...) Dlaczego w aplikacji mobilnej (Android) nie mam możliwości uruchomienia promocji "Zawsze bez limitu w Plus"? Ponadto po jej aktywacji nie jest widoczna na stronie startowej numeru ani w zakładce "Usługi i pakiety".
(...) jest też widoczna w aplikacji Plus online dostępnej na stronach www. Czy sytuacja taka jest normalna, czy dotyczy tylko mojego numeru? Czy, jeżeli problem dotyczy wszystkich użytkowników aplikacji, będziecie poprawiać ten błąd?
Pozdrawiam.
Nie jesteś wyjątkiem; u mnie jest tak samo. Jeśli chodzi o widoczność po aktywacji to nie mogę się wypowiedzieć ponieważ nie korzystam z tej promocji.
Identyczna sytuacja jest w wersji webowej - brak możliwości aktywacji.
Mimo, że sytuacja nie dotyczy tylko jednego numeru śmiem twierdzić, że nie jest to normalne.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: misiu-182 »

Dzięki za odpowiedź. Nie wiem czy u mnie była możliwość uruchomienia tej promocji przez Plus online na www. Najpierw wbiłem kod, a dopiero potem zalogowałem się na www, gdzie obecnie promocja widoczna jest jako uruchomiona.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj misiu-182,

zgłosiłam sprawę.
misiu-182 pisze:Ponadto po jej aktywacji nie jest widoczna na stronie startowej numeru
Jutro promocja powinna być już widoczna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: misiu-182 »

Dzień dobry,
Pani Joanno bardzo dziękuję za interwencję. Promocja jest już widoczna zarówno na stronie startowej numeru, jak i w "Pakietach i usługach".
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj misiu-182,

super, cieszę się bardzo :-). Dziękuję za weryfikację i informację zwrotną :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
monter
PlusManiak
Posty: 115
Rejestracja: 3 sty 2013, o 14:39

Re: Aplikacja Plus na Androida / iOS / WP

Post autor: monter »

Witajcie!
Od kilku dni mam problem z przełączaniem się z numeru głównego na zaprzyjaźnione. Po zalogowaniu do aplikacji i próbie przełączenia na zaprzyjaźniony numer pojawia się "Nieoczekiwany błąd serwera" i aplikacja przeskakuje (wraca) do ekranu logowania. Korzystam z Adnroida.

Czy u Was ta funkcjonalność działa poprawnie?

Przy okazji jeszcze jedno pytanie, czy jak zaktualizuję aplikację, to hasło i zaprzyjaźnione numery zostaną, czy trzeba wszystko od nowa konfigurować?

Pozdrawiam!

[AKTUALIZACJA]
Po kontakcie z BOK oraz zaleceniu odinstalowania i zainstalowania aplikacji od nowa, nic się nie zmieniło. Nadal po próbie przełączenia na numer zaprzyjaźniony występuję "Błąd. Nieoczekiwany błąd serwera".
ODPOWIEDZ