Strona 156 z 157

Re: SmartDOM

: 30 lip 2021, o 14:25
autor: Joanna_Plus
Witaj ogrod87,
ogrod87 pisze:Numer zgłoszenia to #2345438
Poprosiłam o odpowiedź na tę korespondencję.

Re: SmartDOM

: 14 sie 2021, o 19:49
autor: slaveq
Dzień dobry,
Otrzymałem informację sms, że Plus 09.09.2021 wyłącza rabaty związane z usługą SM i w związku z tym moje opłaty wzrosną. Mam się zgłosić do salonu i przedłużyć umowę a moje promocje zostaną zachowane. Dziwne. Mam SM 1, główna umowa TVSat, 50%-internet (umowa na czas nieokreślony) i trzecia za 1 zł czyli Plus. O co chodzi? Napiszcie jak coś wiecie.
Pozdrawiam. SK.

Re: SmartDOM

: 16 sie 2021, o 10:02
autor: Joanna_Plus
Witaj slaveq,

prześlij proszę krótki opis sytuacji przez ten formularz. W wiadomości podaj numer oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Nasi pracownicy wówczas przyjrzą się sprawie.

Re: SmartDOM

: 16 sie 2021, o 10:54
autor: slaveq
Dzień dobry,
Już wysłałem dane przez formularz.
Głównie chodzi mi o to, czy tak można zerwać umowę bez wcześniejszego jej wypowiedzenia. Nigdzie nie znalazłem informacji o zakończeniu programu SM. Owszem, niektóre wersje kończą się w określonym czasie (patrz regulamin). Ale chodzi tu o możliwość przystąpienia do programu. Chyba? Przypomnę, że mam SM 1, plus jest umową trzecią (za złotówkę) i umowa jest na czas nieokreślony. A co z pozostałymi umowami też z rabatem SD 1? Czy to tylko taki "chłyt matetingowy" aby rozwiązać istniejąca umowę i podpisać nową.

Re: SmartDOM

: 16 sie 2021, o 11:42
autor: Joanna_Plus
slaveq,
slaveq pisze:Już wysłałem dane przez formularz.
Podaj proszę numer tego zaganiania. Poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.

Re: SmartDOM

: 16 sie 2021, o 12:27
autor: slaveq
#2371579
No ale czy wiadomo coś o tym, że plus kończy z dniem 09.09.2021 program SD? Tak mam napisane w mailu.

Re: SmartDOM

: 16 sie 2021, o 13:32
autor: Basia_Plus
slaveq,
slaveq pisze:#2371579
odpowiedź na tę korespondencję została już udzielona.
slaveq pisze:No ale czy wiadomo coś o tym, że plus kończy z dniem 09.09.2021 program SD?

Program smartDOM trwa do 22.08.2021 r. z możliwością przedłużenia https://api.plus.pl/jcr/files/file/adp/ ... et="_blank.

Re: SmartDOM

: 16 sie 2021, o 13:53
autor: slaveq
Tak, ale SM 4.5. A ja pytałem o potwierdzenie prawdziwości powiadomienia sms " w dniu 09.09.2021 wyłączamy rabaty SmartDom, a Twoje opłaty wzrosną." I dalej, żeby przedłużyć umowę. Jeśli to dotyczy SM 4.5, czemu nadawca nie pisze o tym w sms? Z tego wynika, że wszystkie rabaty SM zostaną mi wyłączone. Coś tu nie gra.
No to może inaczej. Czy muszę zmieniać warunki umowy z plusem?
Pozdrawiam. SK.

Re: SmartDOM

: 16 sie 2021, o 14:11
autor: Joanna_Plus
slaveq,

weryfikacja sprawy wymaga wglądu w konto numeru. My z pozycji forum, nie mamy takiej możliwości, dlatego też proszę o kontynuowanie korespondencji drogą e-mail.

Re: SmartDOM

: 17 sie 2021, o 07:08
autor: slaveq
Ale ja pytam ogólnie. Czy plus 09.09.2021 wyłącza rabaty SmartDom? To nie dotyczy tylko mnie. Taki zapis sugeruje, że wszystkim zostaną wyłączone zniżki. Pytam więc, czy to prawda? Droga mailowa otrzymałem już odpowiedź, chociaż, jak dla mnie, niezbyt precyzyjną, więc jeszcze dopytam.

Re: SmartDOM

: 17 sie 2021, o 09:39
autor: wlo
slaveq - sądzę, że nie masz co oczekiwać jednoznacznej odpowiedzi...
Konsultanci w sytuacjach takich jak ta, kiedy masz dowód na niezbyt fair działania ludzi z firmy, muszą jednak stać po stronie firmy ;-)
Stąd odpowiedzi nie mające związku z pytaniami - np.: Program smartDOM trwa do 22.08.2021 r. z możliwością przedłużenia https://api.plus.pl/jcr/files/file/adp/"target="_blank ... 021r_1.pdf - na pytanie czy faktycznie program kończy się 09.09.2021. Program rzeczywiście ma terminy określone w regulaminie, ale dotyczy czasu zawarcia umów rabatowanych wg tego regulaminu - na min. 24 miesiące, przy czym po okresie oznaczonym mamy przejęcie na czas nieoznaczony - na dotychczasowych warunkach ;-)
Sugestia o prowadzeniu dalszej korespondencji drogą e-mailową... No bez komentarza to zostawię ;-)
Ale jak najbardziej rozumiem Joanne i Basię ;)

Re: SmartDOM

: 17 sie 2021, o 11:15
autor: slaveq
Tak, masz rację.
Tylko wysyłanie takich wiadomości, sugerujących w ogóle zakończenie programu SM jest trochę nie poważne. Można było napisać, że kończy się 4.5, i można do niego przystąpić jeszcze do określonego terminu. Wtedy inna rozmowa.
Dostałem informację z boku, że oczywiście wszystko jest po staremu, więc do zamknięcia.
Dziękuje wszystkim za pomoc.
Serdecznie pozdrawiam. SK.

Przejście umowy na czas nieokreślony a rabaty smartDom

: 17 wrz 2021, o 20:11
autor: Siakle
Witam,

ponad dwa lata temu podpisałem umowę w Plusie na telefon i Internet mobilny. W tamtym okresie dostałem rabat 50% na Internet mobilny z programu smartdom. W lipcu tego roku skończyła mi się umowa i po rozmowie z konsultantką w salonie otrzymałem informację, że umowa przechodzi na czas nieokreślony i kwota rachunku powinna pozostać taka sama jak do tej pory. Na początku września otrzymałem telefon z działu utrzymania klienta z propozycją podwojenia ilości GB danych zarówno na sim telefonu i Internetu w tej samej cenie. Jednak ja jestem zadowolony z obecnych limitów i nie chcę wiązać się nową umową na kolejne dwa lata, tym samym chcę dalej korzystać z tych usług na tych samych warunkach. Kiedy odmówiłem konsultant powiedział mi, że mogę stracić rabat na Internet z tytułu smartdom ponieważ "taki zapis jest w regulaminie", jeśli nie podpiszę nowej umowy. Kluczowe jest tu słowo "mogę stracić", ponieważ na informację, że ostatni rachunek pozostał bez zmian, otrzymałem informację, że rabaty mogę stracić w każdym monecie, że może być to miesiąc czy też trzy.

I teraz tu jest moje pytanie, czy rzeczywiście po przejściu umowy na czas nieokreślony mogę stracić rabat z tytułu smartdom. Może jakiś forumowicz miał jakąś umowę na czas nieokreślony wraz z smartdomem, lub pracownik Plusa jest we stanie mi odpowiedzieć jak jest naprawdę.

Z góry dziękuję za odpowiedzi,
Pozdrawiam.

Re: SmartDOM

: 20 wrz 2021, o 10:00
autor: Basia_Plus
Witaj Siakle,
Siakle pisze:I teraz tu jest moje pytanie, czy rzeczywiście po przejściu umowy na czas nieokreślony mogę stracić rabat z tytułu smartdom
z pozycji forum nie mamy wglądu w konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji.
Prześlij proszę zgłoszenie, wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz.
Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: SmartDOM

: 20 wrz 2021, o 10:16
autor: Meagol2019
Ja mam od początku usługi smartdom rabat na internet z cyfrowego polsatu umowa jest juz kilka lat na czas nieokreślony i płace 1 zł tak jak to było na początku kiedy to był rabatowany 3 produkt za zlotówkę....

Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka