Płatność mobilna Google Play
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Brak możliwości korzystania z Google Play
Okej....dzięki
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Płatność mobilna Google Play
Witaj maszkara72,
zgodnie z sugestią Rona najlepiej będzie, jeśli wyślesz opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
zgodnie z sugestią Rona najlepiej będzie, jeśli wyślesz opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Płatność mobilna Google Play
Okej.
Re: Konto zamknięte [#2066600]
Taki numer dostałem.
Re: Konto zamknięte [#2066600]
Taki numer dostałem.
Ostatnio zmieniony 3 mar 2021, o 14:13 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Scalenie wypowiedzi zamieszczonych jedna pod drugą.
Powód: Scalenie wypowiedzi zamieszczonych jedna pod drugą.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Płatność mobilna Google Play
maszkara72,
Dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.maszkara72 pisze:Re: Konto zamknięte [#2066600]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Płatność mobilna Google Play
Dziękuję
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Płatność mobilna Google Play
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank
EDYCJA:
maszkara72 napisał(a):
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank
Dostałem emailem ten link.Ale nic nie mogę zrobić,
Nadal mam zamknięte konto...Nic nie mogę zrobić
EDYCJA:
maszkara72 napisał(a):
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blank
Dostałem emailem ten link.Ale nic nie mogę zrobić,
Nadal mam zamknięte konto...Nic nie mogę zrobić
Ostatnio zmieniony 3 mar 2021, o 12:31 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Powód: post pod postem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Płatność mobilna Google Play
maszkara72,
spróbuj jeszcze raz usunąć płatności Plusa z Google Play, a następnie dodać je ponownie. Zrobisz to korzystając z Plus online lub wysyłając SMS: ZABLOKUJ/ODBLOKUJ pod nr 8055. Jeśli dalej pojawi się komunikat o błędzie i usługa nie będzie dostępna, prześlij proszę wiadomość ponownie, odpowiadając na ostatnią korespondencję z BOK.
spróbuj jeszcze raz usunąć płatności Plusa z Google Play, a następnie dodać je ponownie. Zrobisz to korzystając z Plus online lub wysyłając SMS: ZABLOKUJ/ODBLOKUJ pod nr 8055. Jeśli dalej pojawi się komunikat o błędzie i usługa nie będzie dostępna, prześlij proszę wiadomość ponownie, odpowiadając na ostatnią korespondencję z BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Płatność mobilna Google Play
Z poziomu strony plus online nie da się nic zmienić. Wyświetla jedynie, że zmiana limitu jest niemożliwa, a smsem wysłałem zablokuj, a po jakimś czasie odblokuj i nic nie zmieniło. Do jasnej cholery, zróbcie coś z tym. Tyle lat jestem Waszym abonentem... Jest Pani konsultantem Plusa, ma Pani chyba wgląd w moje konto i chyba może Pani to sprawdzić, co jest grane i zmienić ustawienia.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Płatność mobilna Google Play
maszkara72,
Z poziomu forum nie posiadam wglądu do konta i nie mam możliwości dokonywania zmian. W tej sytuacji, napisz raz jeszcze wiadomość mailową, podając niezbędne dane, o których wcześniej pisałam. Ja poproszę o przyśpieszenie rozwiązania.maszkara72 pisze:Jest Pani konsultantem Plusa, ma Pani chyba wgląd w moje konto i chyba może Pani to sprawdzić, co jest grane i zmienić ustawienia i zmienić ustawienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Płatność mobilna Google Play
Po kilkukrotnej wymianie emaila z Waszym BOK,zaproponowano mi skasowanie płatności Plus w sklepie Google Play i ponowne jego założenie.Dostałem też smsa z jakimś kodem.Wszystko poszło pozytywnie i mam już dostęp do możliwości zapisania kosztów aplikacji do mojego rachunku w Plusie.Wszystko działa należycie.Dziękuję za okazaną mi pomoc.Pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Płatność mobilna Google Play
maszkara72,
Super. Bardzo się cieszę z pozytywnego zakończenia . Również pozdrawiam .maszkara72 pisze:Wszystko poszło pozytywnie i mam już dostęp do możliwości zapisania kosztów aplikacji do mojego rachunku w Plusie.Wszystko działa należycie.Dziękuję za okazaną mi pomoc.Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Płatność mobilna Google Play
Witam....Jakis czas bylo dobrze,znowu dzieje się to samo.Nie mogę doliczyć pieniędzy za aplikacje w Google Play do rachunku w Waszej sieci.Probowalem wykasować płatności do rachunku i ponownie je próbowałem aktywować.Oczywiście przychodzi kod smsem,ale nie mam możliwości wpisania na stronie Google Play.
Zróbcie coś z tym.
Zróbcie coś z tym.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Płatność mobilna Google Play
Witaj maszkara72,
czy na innym urządzeniu również występuje opisana sytuacja? Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji.
czy na innym urządzeniu również występuje opisana sytuacja? Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną aplikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 125
- Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
- Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI
Re: Płatność mobilna Google Play
Już jest okej,pobawilem się limitem na plus online i na stronie Google Play i ,,załapało".
Na razie dziala super,dolicza mi płatności do rachunku Plusa.Nawet nie wiem,jak załapało,ale dziala
Na razie dziala super,dolicza mi płatności do rachunku Plusa.Nawet nie wiem,jak załapało,ale dziala
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Płatność mobilna Google Play
maszkara72,
super, dziękuję za info.
super, dziękuję za info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ