Oczywiście, że dział techniczny nie stwierdził nieprawidłowości - zostałem powiadomiony przez telefon, że nie są w stanie rozróżnić pakietów pochodzących bezpośrednio od aplikacji oraz tych pochodzących od reklamodawców w aplikacji. A skoro nie są w stanie potwierdzić technicznie czy usługa działa prawidłowo czy nie to stwierdzili, że te wszystkie znikające GB (6-7GB) to są same reklamy. To nie jest profesjonalne podejście tych osób, a raczej brak odpowiednich kompetencji. Nie wspomne o tym, że podobno wysłali wiadomość do mnie, której nigdy nie otrzymałem...Marta_Plus pisze:wawraf,
z odpowiedzi działu technicznego wynika, że nie stwierdzono nieprawidłowości w rozliczeniu pakietów. Wobec tego pozostaje złożenie reklamacji i jak pisałam powyżej proszę:Marta_Plus pisze: Podaj nam później numer zgłoszonej reklamacji poprzez ten formularz, abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
Złożyłem reklamacje telefonicznie, ale dostałem tylko SMSa z potwierdzeniem otrzymania zgłoszenia. Skąd mam wziąć nr tej reklamacji?