Strona 1 z 2

Dezaktywacja karty sim

: 27 lis 2014, o 16:25
autor: Paulo
Witam

Mam problem. Mam MixPlusa. Wszystkie doładowania zostały zrealizowane. Numer jest jeszcze aktywny do stycznia. Nie będę go już doładowywał. Bardzo zależy mi, aby numer został od razu dezaktywowany. Jak to zrobić ?

Czy przejście na ofertę Plus na kartę jakoś przyśpieszy mi dezaktywacje ?
Zależy mi aby numer jak najszybciej przeszedł do puli wolnych numerów.

Re: Dezaktywacja karty sim

: 27 lis 2014, o 18:12
autor: Magda_Plus
Paulo wystarczy, że przestaniesz zasilać konto. Karta SIM zostanie zablokowana, a potem zdezaktywowana.

Re: Dezaktywacja karty sim

: 27 lis 2014, o 19:52
autor: Paulo
No tak, ale mi zależy żeby numer został jak najszybciej zablokowany i przeszedł do puli wolnych numerów. Jak to przyśpieszyć ?

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 11:15
autor: Ewa_Plus
Paulo ,
- wypowiedzenie umowy Plus Mix uznaje się za skuteczne, z chwilą doręczenia do Polkomtel Sp. z o.o. oświadczenia Klienta o chęci rezygnacji z usług. W przypadku rozwiązania umowy, dezaktywacja numeru nastąpi w terminie do 30 dni, od daty otrzymania woli.

Wniosek o rozwiązanie umowy można złożyć w punkcie Plusa, bądź wysłać listownie na adres:
Polkomtel Sp, z o.o.
ul. Wołoska 16,
02-675 Warszawa

Wniosek powinien zawierać: nr telefonu, Twoje dane osobowe, podpis właściciela oraz informację na temat zlecenia.

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 14:15
autor: MarcinM
Moje pytanie jest bardzo podobne..mam Mix Plus, do końca umowy 6 doładowań, a na wyświetlaczu informacja "Tylko połączenia alarmowe" kilka razy zrestartowany telefon, wyciągnąłem kartę, przetarłęm kartę ale i to nie dało efektów, dalej to samo..czy mam to rozumieć jako wypowiedzenie umowy przez Plus jeszcze w czasie jej trwania? nie rozumiem dlaczego nagle mam jak przypuszczam wyłączony numer. Proszę o sprawdzenie sytuacji na moim koncie.

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 14:42
autor: Ewa_Plus
MarcinM,
- możliwe, że przeoczyłeś jakieś doładowanie, albo zasilałeś konto innym nominałem niż był w umowie.
W celu sprawdzenia konta proszę Cię o kontakt z telefonicznym Działem Obsługi Klienta.

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 14:46
autor: MarcinM
Ewa_Plus pisze:MarcinM,
- możliwe, że przeoczyłeś jakieś doładowanie, albo zasilałeś konto innym nominałem niż był w umowie.
W celu sprawdzenia konta proszę Cię o kontakt z telefonicznym Działem Obsługi Klienta.
Właśnie w tym cały problem, że mam obecnie nadpłatę z wyprzedzeniem jeśli dobrze pamiętam do Marca 2015. Zasilałem kwotami kontraktowymi 40 zł (czasami wyższymi). Posiadam tylko telefon w Plusie, stan konta był dodatni, obecnie mam całkowity brak zasięgu, a na wyświetlaczu komunikat "tylko połączenia alarmowe" co wiąże się z brakiem możliwości wykonywania jakichkolwiek połączeń.

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 14:58
autor: Krzysiek_Plus
MarcinM, inna możliwość to uszkodzenie karty SIM.

Skontaktuj się z BOK, jeśli nie ma blokady to pozostaje wymiana karty SIM w najbliższym punkcie.

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 15:09
autor: MarcinM
Napisałem do Działu windykacji sieci Plus jeśli nie ma żadnych zaległości (a nie powinno być) to znaczy, że powód jest inny. Wymiana karty jest nie opłacalna, gdyz za to dodatkowo pobiorą opłatę 12,50 (!!) nawet jesli jest to powód techniczny (karty).

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 15:33
autor: Krzysiek_Plus
MarcinM, wymiana karty SIM kosztuje 12,30 zł z VAT. Należność za nią opłacisz w punkcie Plusa.

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 15:38
autor: MarcinM
Tak, właśnie o tym napisałem. Tylko dlaczego mam płacić, jeśli problem wystąpił nie z mojej winy? Karta cały czas jest w telefonie, a mimo to uległa uszkodzeniu..to przecież nikt jej specjalnie nie wyciągał tylko po to aby ją uszkodzić -,-

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 15:57
autor: Krzysiek_Plus
MarcinM, taka jest opłata zgodnie z cennikiem Plus Mix niezależnie od powodu.

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 16:03
autor: MarcinM
To w takim razie nawet jej nie będę wymieniał skoro mam płacić za coś co normalnie powinno być darmowe, jeśli się chce utrzymać klienta. Zakończę umowę spłacając wszystkie zobowiązania i zakończę współpracę z plusem.

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 16:31
autor: sl@w_es
MarcinM pisze:T(...) nie będę wymieniał skoro mam płacić (...) Zakończę umowę spłacając wszystkie zobowiązania i zakończę współpracę z plusem.
Na spokojnie sobie wszystko przemyśl; wolisz wydać 240 zł wywiązując się z kontraktu i nie wykorzystując tej kasy, a żal Ci 12,30 na nową kartę? Naprawdę, nie rozumiem Twojego toku myślenia. Tym sposobem największą krzywdę robisz sobie, a właściwie zasobności swojego portfela.
No, ale w końcu to Twoje fundusze.

Re: Dezaktywacja karty sim

: 28 lis 2014, o 18:31
autor: MarcinM
sl@w_es pisze:
MarcinM pisze:T(...) nie będę wymieniał skoro mam płacić (...) Zakończę umowę spłacając wszystkie zobowiązania i zakończę współpracę z plusem.
Na spokojnie sobie wszystko przemyśl; wolisz wydać 240 zł wywiązując się z kontraktu i nie wykorzystując tej kasy, a żal Ci 12,30 na nową kartę? Naprawdę, nie rozumiem Twojego toku myślenia. Tym sposobem największą krzywdę robisz sobie, a właściwie zasobności swojego portfela.
No, ale w końcu to Twoje fundusze.

Trudno się mówi, skoro sieć nie umożliwia wymiany karty bezpłatnie. To tak wygląda, jakby klient był winny nawet temu że karta samoistnie ulegnie awarii..na starcie robi się z klienta kozła ofiarnego. Moja umowa dobiega końca, a Plus chce na siłę zmusić mnie do wymiany karty, co jako klient sieci od kilku lat powinienem mieć bezpłatnie (co innego gdyby zniszczenie było z mojej winy) i tym sposobem już dawno zdecydowałem, że umowy z Plusem nie przedłużę, nawet za najlepsze usługi jakie oferuje. Realizowałem wszystkie doładowania terminowo, czasami podwójnie i tak sie szanuje stałych klientów. Nawet dostępu do ebok nie mam bo głupie kody przychodziły na telefon, sprytnie wymyślone przez siec. Zarabianie na klientach w taki sposób do niczego nie prowadzi, jak tylko do utraty klienta. Ja na tym nie wiele stracę, ale sieć już straciła klienta 5 doładowań i dziękuję za taką obsługę! wolę iść do konkurencji. Żeby uniemożliwić korzystanie z telefonu (był to jedyny numer jaki posiadałem) to skandaliczne potraktowanie klienta, a ja mam jeszcze wymieniać kartę i płacić za to 12,30 tylko po to aby zrealizować ostatnie doładowania a potem ją wyrzucić do kosza? tak..wyrzucić do kosza, bo nie chcę nawet telefonu na kartę w Plusie, wszystko zostało zabrane nawet 5Plus a oferuje sie jakieś beznadziejne SmartDom z beznadziejnymi ofertami - telewizja+telefon - za 59.90 miesięcznie to naprawdę tanio..gratuluję rozeznania.