Strona 2 z 4

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 20 sty 2015, o 13:58
autor: affe
Aktywacja pakietu była 10 stycznia, ważny do 11.02. Do wykorzystania zostało mi tak jak pisałam wyżej

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 20 sty 2015, o 14:05
autor: Joanna_Plus
affe,

wyślij mi proszę numer tego telefonu przez ten formularz.

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 20 sty 2015, o 14:07
autor: affe
wysłałam

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 20 sty 2015, o 14:21
autor: Joanna_Plus
affe,

wiadomość dotarła – dziękuję. Z naszej strony nie ma nałożonych żadnych blokad. A jaka lokalizacja? U innych Użytkowników dzieje się podobnie?

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 20 sty 2015, o 14:46
autor: affe
U mnie zawsze było dobrze, internetśmigał az miło, do wczoraj. Myślałam że to może chwilowe, ale u syna internet działa bez problemu. To tylko w moim tel coś się stało....

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 20 sty 2015, o 15:11
autor: Joanna_Plus
affe,

po przełożeniu karty do telefonu syna, problem się powiela?

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 20 sty 2015, o 15:44
autor: affe
Tak, po przełożeniu karty do tel syna również nie ma internetu, czyli wychodzi na to ze to wina karty????/

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 20 sty 2015, o 16:11
autor: Joanna_Plus
affe,
Joanna_Plus pisze:A jaka lokalizacja?

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 20 sty 2015, o 22:55
autor: affe
Lokalizacja jest dobra, mamy wieżę z anteną Plusa w naszej miejscowości więc jest ok. Zresztą na innych komórkach transmisja działa, tylko w moim telefonie coś poszło :( Moze to wina karty i trzeba wymienić, czy uderzyć do salonu plusa z gwarancją na samsunga??

Re: Odp: Niedziałająca transmisja danych.

: 21 sty 2015, o 00:24
autor: AZRAEL
affe pisze:Lokalizacja jest dobra, mamy wieżę z anteną Plusa w naszej miejscowości więc jest ok. Zresztą na innych komórkach transmisja działa, tylko w moim telefonie coś poszło :( Moze to wina karty i trzeba wymienić, czy uderzyć do salonu plusa z gwarancją na samsunga??
Chodziło o lokalizację żeby sprawdzić czy w tamtym rejonie nie zanotowano więcej problemów tego typu.
To ie jest wina karty, poczekaj jeszcze kilka dni, jak się nie poprawi to będziesz zmuszony pojsc do plusa.

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 29 sty 2015, o 19:12
autor: shadow
Witam,
Od kilku dni mam problem z dostępem do internetu. Zdarzają się momenty, że mimo dobrego zasięgu znika połączenie z netem (znika ikona sygnalizująca transmisję danych). Połączenia oraz smsy działają bez problemu. Dzieje się to zarówno w trybie 2G jak i 3G.
Wczoraj aktywowałem pakiet Non stop 15 i przejrzałem kilka lekkich stron (parę MB danych), a dzisiaj dostałem informację, że pakiet się skończył. Wysłałem kod *136# i w odpowiedzi zwrotnej dostałem informację, że pakiet jest aktywny i posiada 512000 jednostek.

Problem dotyczy miejscowości Chrzanów oraz Trzebinia. Wykluczam problemy z telefonem, ponieważ koleżanka we Wrocławiu ma dokładnie takie same objawy i nawet w tym samym czasie.

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 30 sty 2015, o 11:10
autor: Joanna_Plus
Witaj shadow,

prześlij mi proszę numer telefonu przez ten formularz.

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 30 sty 2015, o 11:26
autor: shadow
Wiadomość wysłana. Wczoraj korzystałem z internetu. Prędkość była jak po wyczerpaniu limitu, a z pakietu i tak pobrało jednostki.

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 30 sty 2015, o 11:41
autor: Joanna_Plus
shadow,
shadow pisze:Wiadomość wysłana.
Dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam do techników.

Re: Niedziałająca transmisja danych.

: 6 lut 2015, o 09:18
autor: shadow
Mam pełną prędkość transmisji danych. Dziękuję za pomoc. :-)