Strona 1 z 3
Odstąpienie od umowy....
: 26 sty 2015, o 11:32
autor: dolcia78
W piątek przyszła umowa kurierem (z telefonem) - umowa zawarta przez telefon - czy możemy się z niej wycofać?
Re: Odstąpienie od umowy....
: 26 sty 2015, o 11:45
autor: Magda_Plus
Ponawiam prośbę o to żebyś nie zakładała nowych wątków, bo te kwestie były już omawiane w innych wątkach.
Tak, możesz. Masz na to 14 dni kalendarzowych. Zapoznaj się proszę, z dokumentami, jakie dostarczył kurier, w nich jest zawarte oświadczenie od odstąpieniu od umowy i informacja, w jaki sposób to zrobić. Istotne jest to, że z takiego rozwiązania może skorzystać tylko osoba indywidualna, nie firma.
Odstąpienie umowy, a pomyłka sprzedawcy.
: 4 sie 2020, o 08:07
autor: Koniak96
Dzień dobry,
Wczoraj podpisałem umowę, powiedział że telefon będzie z 5g. Co się okazało telefon nie posiada. Druga sprawa miałem mieć dodatkowe zniżki i w umowie też nie ma zawartej drugiej. Jest możliwość odstąpienia od umowy i oddania telefonu?
Re: Odstąpienie umowy, a pomyłka sprzedawcy.
: 4 sie 2020, o 08:25
autor: habish
A jaki model telefonu dostałeś?
Re: Odstąpienie od umowy....
: 4 sie 2020, o 10:06
autor: Joanna_Plus
Witaj
Koniak96,
napisz proszę gdzie ta umowa była zawarta (w sklepie internetowym, BOK, placówce stacjonarnej).
Koniak96 pisze:Druga sprawa miałem mieć dodatkowe zniżki i w umowie też nie ma zawartej drugiej.
Doprecyzuj również o jakie zniżki chodzi.
Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.
: 22 paź 2021, o 21:07
autor: MaVen
Witam.
16 Października zdecydowałem się na przedłużenie umowy z PLUSem. Okazało się że telefon który wziąłem w abonamencie jest wadliwy. Chciałem dziś(22.10) odstąpić od umowy lub wymiany na inny działający model ale pracownicy odmówili i wysłali telefon na serwis co mi się nie podoba. Poinformowałem że sprawę skieruje też do uokik bo telefon jest wadliwy.
Re: Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.
: 22 paź 2021, o 22:49
autor: mariusz9a
Wszystko fajnie, ale jakie jest pytanie?
Re: Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.
: 22 paź 2021, o 22:51
autor: pszprega
A mógłbyś coś więcej napisać na temat jego wadliwości? Masz może jakieś foto jego,jeśli tak to dołącz najlepiej i napisz z ciekawości co to za model.
@mariusz9a może po prostu ktoś chciał się wyżalić i tyle... ;)
Re: Wadliwy telefon a odstąpienie od umowy.
: 22 paź 2021, o 23:16
autor: MaVen
Pyt. No czemu nie mogę odstąpić od umowy jeżeli dostałem wadliwy produkt?
Oppo Reno 6 5g. Telefon sie uruchamia ale wyświetlacz nie świeci. Czarny Ekran.
Re: Odstąpienie od umowy....
: 25 paź 2021, o 10:45
autor: Marta_Plus
MaVen,
MaVen pisze:Pyt. No czemu nie mogę odstąpić od umowy jeżeli dostałem wadliwy produkt?
Jakim kanałem sprzedaży realizowane było przedłużenie umowy?
Re: Odstąpienie od umowy....
: 25 paź 2021, o 19:18
autor: bosinski6
MaVen pisze:Pyt. No czemu nie mogę odstąpić od umowy jeżeli dostałem wadliwy produkt?
Oppo Reno 6 5g. Telefon sie uruchamia ale wyświetlacz nie świeci. Czarny Ekran.
Nawet jakbyś kupił od producenta to dopiero po tym jak kilka razy z tym samym problemem trafi na serwis jest wymieniane urządzenie. Masz też jeszcze na niego gwarancję pewnie więc jest to naprawa w ramach gwarancji
Wysłane z mojego MAR-LX1A przy użyciu Tapatalka
,,Oświadczenie o odstąpieniu od aneksu'' jak do tego podejść
: 16 lut 2022, o 00:12
autor: TitoCFC
Witam serdecznie ,zwracam się do Was o pomoc w sprawie odstąpienia od Aneksu /Umowy sprzedaży sprzętu na raty zawartych na odległość . Przez infolinię zostałem namówiony na kupno Samsunga S21 FE który zupełnie mi nie przypadł do gustu .Chcę zrezygnować z zakupu jak i umowy na abonament . Pytanie jak to prawidłowo zrobić , Oświadczenie można wrzucić do paczki z telefonem i od razu całość wysłać czy lepiej telefon i oświadczenie osobno. I czy wszystko wysyłamy na adres :
InterPhone Service Centrum Logistyczne
ul. Inwestorów 13
39–300 Mielec
Wiem również ze można przez emaila, i tu pytanie, czy trzeba zrobić Skan / zdjęcię z podpisanym aneksem?
Dodatkowo dodam ze z telefonu ściągnięta jest folia , czy to nie stanowi problemu do zwrotu?
Ewentualnie wysyłając telefon do zwrotu umieszczamy jakieś swoje dane wewnątrz opakowania ?
Z góry dziękuję za pomoc
Re: Odstąpienie od umowy....
: 16 lut 2022, o 15:17
autor: Marta_Plus
Witaj
TitoCFC,
najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu (sprawdź je na umowie) i wysłanie go wraz ze sprzętem na wskazany adres magazynu InterPhone Service Centrum Logistyczne. Sprawdź, czy otrzymałeś wraz z umową wzór takiego odstąpienia.
TitoCFC pisze:Wiem również ze można przez emaila, i tu pytanie, czy trzeba zrobić Skan / zdjęcię z podpisanym aneksem?
Tak, skan Oświadczenia można wysłać na adres:
bok@plus.pl, ale wtedy też należy odesłać sprzęt do naszego magazynu.
TitoCFC pisze:Dodatkowo dodam ze z telefonu ściągnięta jest folia , czy to nie stanowi problemu do zwrotu?
Jeśli urządzenie jest sprawne, nie powinno być problemu z zaksięgowaniem jego zwrotu bez tej dodatkowej folii.
Re: Odstąpienie od umowy....
: 16 lut 2022, o 17:04
autor: TitoCFC
Za datę zawarcia umowy uznaje się datę doręczenia paczki z telefonem i umową przez kuriera , czy też datę która widnieje na umowie ? Na umowie widnieje ,,Data generowania dokumentu 10/02/2022'' a kurier dotarł do mnie 15/02 . Który dzień wpisać w aneksie odstąpienia od umowy ?
I jeszcze proszę niech ktoś podpowie co tu muszę wykreślić kiedy chcę zrezygnować z aneksu do umowy na abonament i umowy na kupno ratalne telefonu.
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od aneksu/umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) aneksu/umowy dostawy
następujących rzeczy(*) aneksu/umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Re: Odstąpienie od umowy....
: 17 lut 2022, o 11:08
autor: Marta_Plus
TitoCFC,
ta data zależna jest między innymi od formy zawarcia umowy. Prawdopodobnie będzie to data doręczenia przesyłki - 15/02 br. Z pozycji forum nie mam jednak wglądu do konta, ale możesz przesłać zapytanie w tej sprawie wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten
formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują dokładnie dany termin i pomogą także ustalić kwestię prawidłowego wypełnienia Oświadczenia. Jeśli podasz mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.