Termin płatności

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
xbasse
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 gru 2013, o 10:20

Termin płatności

Post autor: xbasse »

Witam, mam pytanie. Mój termin płatności to 22 dzień każdego miesiąca. Tym razem - tak samo. W poniedziałek przyjdzie mi faktura i mam termin do 22 marca. Jednak dziś w nocy wyjeżdzam za granice, pozbawiony jestem dostępu do internetu i moja płatnośc byłaby o tydzień opóźniona. Co w takim wypadku, czy oprócz odsetek mogę ponieść większe konsekwencje?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Termin płatności

Post autor: Magda_Plus »

xbasse jeśli masz mniej więcej stałą kwotę faktury wówczas możesz zapłacić z góry przewidzianą kwotę. Powstałą ewentualną nadpłatę będziesz mógł wykorzystać na poczet kolejnego rachunku. Jeśli opłata będzie zbyt mała wówczas możesz dopłacić brakującą różnicę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
xbasse
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 11 gru 2013, o 10:20

Re: Termin płatności

Post autor: xbasse »

Tak wiem o tym, ale wysyłałem SMS Premium i na pewno faktura będzie wieksza. Chce dowiedziec sie co w przypadku opóźnienia.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Termin płatności

Post autor: Magda_Plus »

Może nastąpić zablokowanie połączeń wychodzących z danego numeru, jeśli nie będzie płatności za dany rachunek. Zostaną naliczone odstetki za brak wpłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SyndromWrrr
PlusManiak
Posty: 81
Rejestracja: 24 sie 2014, o 16:16

Re: Termin płatności

Post autor: SyndromWrrr »

O kilka dni nikt Ci raczej tel nie zablokuje chyba ze.masz zla historie platnicza. Odsetki beda ale by fakturach okolo np 100 zl nie beda wyzsze niz kilkadziesiat groszy
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Termin płatności

Post autor: Magda_Plus »

xbasse rozumiem, że sprawa jest jednostkowa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Panbaraban
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 gru 2022, o 20:38

Termin płatności

Post autor: Panbaraban »

Witam kupiłam telefon na raty w punkcie Plus.Podpisując umowę zaproponowali mi droższe taryfy,zabezpieczenie internetu,zabezpieczenie telefonu,odmówiłam wszystkiego.na moją negatywną odpowiedź połączył mi wszystko i Disneya. hełm okazał się nie za 5 zł w prezencie, tylko za 349. Wydano mi hełm na numer, o którym nawet nie wiedziałem. Mam nadzieję, że ten pracownik jest zadowolony ze swoich planów. Faktem jest, że teraz miał jakieś problemy z pracą, termin płatności jest przed 6. Czy mogę jakoś przenieść ten termin na 10 dzień każdego miesiąca, czy nie? Bardzo dziękuję.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2022, o 10:46 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Termin płatności

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Panbaraban,
Panbaraban pisze: 22 gru 2022, o 09:12 termin płatności jest przed 6. Czy mogę jakoś przenieść ten termin na 10 dzień każdego miesiąca, czy nie?
zmiana terminu płatności jest możliwa przy aktywacji usługi Polecenie Zapłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Termin płatności

Post autor: maszkara72 »

ObrazekWitam.Dziś na wskutek nieopłacenia przeze mnie rachunków w Waszej sieci zostały zablokowane moje 2 numery.Dwie godziny temu opłaciłem express przelewem,już powinny być pieniądze na Waszym koncie.Czy mogłaby Pani przyśpieszyć odblokowanie moich numerów
maszkara72
PlusManiak
Posty: 125
Rejestracja: 24 mar 2013, o 20:00
Lokalizacja: Białystok-ZIELONE PŁUCA POLSKI

Re: Termin płatności

Post autor: maszkara72 »

Już wszystko działa,przed chwilą odblokowaliście i dostałem smsa o odblokowaniu.Dziękuję
ODPOWIEDZ