Problem z prędkością LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Raf123, na tym samym urządzeniu? Jaka jest prędkość wysyłania?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Na tym samym urządzeniu.
Prędkość wysyłania w Gliwicach 13 Mbps.
Problem jest od pewnego czasu w Chorzowie.
Również na innym telefonie z inną kartą SIM(też z Plusa) też jest tak słaba prędkość odbierania/wysyłania - wynik z przed chwili odbieranie: 3.15Mbps, wysyłanie: 1.64Mbps.
teraz nawet wchodząc w mieszkaniu do drugiego pomieszczenia od okna, zasięg internetu potrafi się zupełnie zgubić. Wcześniej nigdy nie było takich problemów.
Prędkość wysyłania w Gliwicach 13 Mbps.
Problem jest od pewnego czasu w Chorzowie.
Również na innym telefonie z inną kartą SIM(też z Plusa) też jest tak słaba prędkość odbierania/wysyłania - wynik z przed chwili odbieranie: 3.15Mbps, wysyłanie: 1.64Mbps.
teraz nawet wchodząc w mieszkaniu do drugiego pomieszczenia od okna, zasięg internetu potrafi się zupełnie zgubić. Wcześniej nigdy nie było takich problemów.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Raf123, przesłałem prośbę o sprawdzenie. Wrócę z odpowiedzią jak tylko czegoś się dowiem.
EDYCJA 9.01: Analiza nie wykazała utrudnień w pracy stacji. Jednak ukształtowanie ternu oraz okoliczna zabudowa mogą wpływać na jakość i moc sygnału co przekłada się na osiągane prędkości.
EDYCJA 9.01: Analiza nie wykazała utrudnień w pracy stacji. Jednak ukształtowanie ternu oraz okoliczna zabudowa mogą wpływać na jakość i moc sygnału co przekłada się na osiągane prędkości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Witam
Zgłosiłem po przez biuro obsługi problem z internetem.
"Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 69XXXXXX. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001882985. Plus"
Problem występuje przy tych współrzędnych.
(52.8477333, 16.4125675)
Bardzo często tak jak to miało miejsce wczoraj wieczorem ok 22 prędkość Internetu wynosiła ok 1Mb, bez względu czy test był wykonany na internecie z telefonu, czy na internecie z modemu.
Na innym telefonie z kartą sieci Play prędkości osiągały ok 30Mb, również po kupieniu i włożeniu karty do internetu do modemu, prędkości też są takie lub wyższe.
A nadajnik sieci Play znajduje się ok 50-100m od waszego więc uważam, iż prędkości powinny być conajmniej podobne.
Zgłosiłem po przez biuro obsługi problem z internetem.
"Dziekujemy za zgloszenie problemu dla 69XXXXXX. Zostal on zarejestrowany pod numerem C00000001882985. Plus"
Problem występuje przy tych współrzędnych.
(52.8477333, 16.4125675)
Bardzo często tak jak to miało miejsce wczoraj wieczorem ok 22 prędkość Internetu wynosiła ok 1Mb, bez względu czy test był wykonany na internecie z telefonu, czy na internecie z modemu.
Na innym telefonie z kartą sieci Play prędkości osiągały ok 30Mb, również po kupieniu i włożeniu karty do internetu do modemu, prędkości też są takie lub wyższe.
A nadajnik sieci Play znajduje się ok 50-100m od waszego więc uważam, iż prędkości powinny być conajmniej podobne.
Ostatnio zmieniony 13 lut 2023, o 11:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukrycie numeru telefonu.
Powód: ukrycie numeru telefonu.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 2951
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z prędkością LTE
Witaj kecaj92,
Poprosiłam o przyśpieszenie rozwiązania danej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 lut 2023, o 23:01
Problem z przepustowością - weekendy, popołudnia i wieczory
Wrocław, modem ZTE MC801A, 5G z rozsądnym poziomem sygnału.
Speedtest poza godzinami szczytu 150Mbps DL/30Mbps UL. Za to w swięta, weekendy, wieczory DL nie przekracza 5Mbps (UP nadal na poziomie 25-30Mbps).
Czy to standard? Czy tylko 'moj' BTS jest tak obciążony?
Speedtest poza godzinami szczytu 150Mbps DL/30Mbps UL. Za to w swięta, weekendy, wieczory DL nie przekracza 5Mbps (UP nadal na poziomie 25-30Mbps).
Czy to standard? Czy tylko 'moj' BTS jest tak obciążony?
Ostatnio zmieniony 27 lut 2023, o 16:25 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
Re: Problem z prędkością LTE
Dzień Dobry,
Zgłosiłem problem z działaniem internetu. Podczas rozmowy został podany mi numer sprawy 23289284.
Współrzędne występowania problemu: (51.88791558773445, 17.775663472654788)
Od początku Stycznia 2023 mam problem z działaniem internetu na każdym urządzeniu marki Samsung S21+, S21 FE 5G, S6 Lite 2022. Wszystkie wymione urządzenia logują się do BT33132 (63-300 Pleszew ul.Słowackiego) 550m w lini prostej do (63-300 Pleszew ul.Poniatowskiego 26) i korzystają tylko z pasma LTE 2600 TDD nie pomaga zmiana na ustawienia ręczne. Urządzenia potrafą zmienić pasmo tylko wtedy gdy zejdę na parter wtedy korzysta z LTE 900 1800 2100 2600 FDD. Głównym problemem jest to że internet na parterze jest znacznie szybszy niż na piętrze przez to że loguje się do TDD. Problem ten nie występuje na Oppo Reno 5 5G gdy jest na piętrze loguje się do TDD tylko że z różnicą taką że potrafi przełączyć się na 900 1800 2100 2600 FDD. Prędkość dla LTE TDD utrzymuje się przez cały dzień.
Samsung Galaxy S21+
LTE 2600 TDD (piętro)
LTE 2600 FDD + 2100 + 1800 (parter)
Miłego Dnia,
Bartek
Zgłosiłem problem z działaniem internetu. Podczas rozmowy został podany mi numer sprawy 23289284.
Współrzędne występowania problemu: (51.88791558773445, 17.775663472654788)
Od początku Stycznia 2023 mam problem z działaniem internetu na każdym urządzeniu marki Samsung S21+, S21 FE 5G, S6 Lite 2022. Wszystkie wymione urządzenia logują się do BT33132 (63-300 Pleszew ul.Słowackiego) 550m w lini prostej do (63-300 Pleszew ul.Poniatowskiego 26) i korzystają tylko z pasma LTE 2600 TDD nie pomaga zmiana na ustawienia ręczne. Urządzenia potrafą zmienić pasmo tylko wtedy gdy zejdę na parter wtedy korzysta z LTE 900 1800 2100 2600 FDD. Głównym problemem jest to że internet na parterze jest znacznie szybszy niż na piętrze przez to że loguje się do TDD. Problem ten nie występuje na Oppo Reno 5 5G gdy jest na piętrze loguje się do TDD tylko że z różnicą taką że potrafi przełączyć się na 900 1800 2100 2600 FDD. Prędkość dla LTE TDD utrzymuje się przez cały dzień.
Samsung Galaxy S21+
LTE 2600 TDD (piętro)
LTE 2600 FDD + 2100 + 1800 (parter)
Miłego Dnia,
Bartek
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 2951
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z prędkością LTE
Witaj baartek,
Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia powyższej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Rejestracja: 10 lut 2019, o 20:23
Re: Problem z przepustowością - weekendy, popołudnia i wieczory
Od tygodnia mam podobny problem na modemie, na telefonie też znaczący spadek prędkości w godzinach szczytu 5g do +/- 30mb miejscowość Sadki BTS - BT44108 i jeszcze na stronie btsearch nie ma na tym maszcie pasma 2600 5g - chyba że to jest błąd strony. A w innych miejscowościach 5G w plusie pojawiło się na 2100?marcindotkot pisze: ↑25 lut 2023, o 23:08 Wrocław, modem ZTE MC801A, 5G z rozsądnym poziomem sygnału.
Speedtest poza godzinami szczytu 150Mbps DL/30Mbps UL. Za to w swięta, weekendy, wieczory DL nie przekracza 5Mbps (UP nadal na poziomie 25-30Mbps).
Czy to standard? Czy tylko 'moj' BTS jest tak obciążony?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 2951
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z prędkością LTE
malkospablos,
stacja BT44108 obsługuje 5G. Za informacje na BTsearch nie odpowiadamy.
stacja BT44108 obsługuje 5G. Za informacje na BTsearch nie odpowiadamy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Problem z prędkością LTE
Witam. Od godziny 15 nie mogę się z żadna strona połączyć nawet z strona plusa . Do godziny 15 internet chodził jak należy. Woj łódzkie okolice Błaszek
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
misiek6104, czy nadal występują utrudnienia? Dokładna lokalizacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
LTE Żmigród - problem
Witam. Jestem tu nowy. Załozyłem profil aby opisać problem z szybkością transferu w miejscowości Żmigród w powiecie trzebnickim. Sprawa dotyczy zbyt wolnych prędkości internetu przez cały dzień. Wieczorami prędkość potrafi spaść nawet do wartości nie pozwalających na swobodne korzystanie z sieci. Tu podaję przykładowy pomiar: https://www.speedtest.net/my-result/a/9450193730
Rano prędkości są zadowalające: https://www.speedtest.net/my-result/a/9450962923
Po wielokrotnym zgłaszaniu sprawy do bok i wspieraniu mi, że wina jest po stronie sprzętu (router tp link z modemem Huawei zakupiony w salonie), zmieniłem sprzęt na zewnętrzny modem LTE. Prędkości jednak nie uległy poprawie. W żmigrodzkim salonie Plusa jedyne co usłyszałem to, że nadajnik jest przeciążony. Skoro problem występuje od dawna to dlaczego nie jest to rozwiązane?
Rano prędkości są zadowalające: https://www.speedtest.net/my-result/a/9450962923
Po wielokrotnym zgłaszaniu sprawy do bok i wspieraniu mi, że wina jest po stronie sprzętu (router tp link z modemem Huawei zakupiony w salonie), zmieniłem sprzęt na zewnętrzny modem LTE. Prędkości jednak nie uległy poprawie. W żmigrodzkim salonie Plusa jedyne co usłyszałem to, że nadajnik jest przeciążony. Skoro problem występuje od dawna to dlaczego nie jest to rozwiązane?
Ostatnio zmieniony 1 sie 2023, o 10:38 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
Powód: Przeniesiono wpis do właściwego tematu.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5282
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z prędkością LTE
Rademenes, prędkości potwierdzają duże obciążenie stacji. UL>DL. Rożnica pomiędzy porami dnia również. Niestety w obecnej chwili nie ma planów na modernizację stacji w tym rejonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z prędkością LTE
Wielka szkoda bo to jak na razie jedyny operator u nas, który ma własny punkt. Na brak klientów nie mogą narzekać. Niestety konkurencja nie śpi i stawia kolejne nadajniki.Michał_Plus pisze: ↑1 sie 2023, o 10:43 Rademenes, prędkości potwierdzają duże obciążenie stacji. UL>DL. Rożnica pomiędzy porami dnia również. Niestety w obecnej chwili nie ma planów na modernizację stacji w tym rejonie.