Przed chwilą ponownie wysłałem numer telefonu, to Daniel_PlusKrzysiek_Plus pisze:cointreau, niestety nie otrzymaliśmy żadnej wiadomości, proszę wyślij ponownie.
nie działa lte
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 16 wrz 2014, o 13:05
Re: nie działa lte
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: nie działa lte
W przypadku oferty Plus Internet LTE będzie działać tylko w ramach APN: internet.sedzia20 pisze:Witam! Mam dziwny problem z nowo zakupioną usługa LTE 100GB w promocji Happy Days. Otóż dziś aktywowano mi kartę abonamentową i nie wiedzieć czemu nie działa LTE na apn plus.
marek256, jaką masz obecnie taryfę na tym numerze (sprawdź kodem *147#)? Jaki masz ustawiony APN w telefonie?
cointreau, przeloguj urządzenie, w którym obecnie jest karta SIM i sprawdź ponownie. Pamiętaj, że w ustawieniach powinien być wpisany APN: plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Taryfa to plus na kartę, APN: plus
Re: nie działa lte
Dziękuję bardzo za rozwiązanie problemu...w końcu LTE się pojawiło.Krzysiek_Plus pisze:
cointreau, przeloguj urządzenie, w którym obecnie jest karta SIM i sprawdź ponownie. Pamiętaj, że w ustawieniach powinien być wpisany APN: plus.
Prosiłbym mimo wszystko o podanie przyczyny braku 4G?
Na wielu różnych forach użytkownicy Plusa sugerują, że mają podobne problemy. Bardzo często dzwonią na Waszą infolinię (tak jak ja) i nie uzyskują pomocy.
Zastanawia mnie w czym tkwi problem:
- pewne ograniczenia w odbiorze LTE może stwarzać określona taryfa: prepaid, czy tez abonament? W moim przypadku był to abonament, a mimo wszystko i tak nie byłem w stanie uruchomić LTE
- aktywacja LTE w wielu sytuacjach (tak jak u mnie) jest możliwa wyłącznie przez Wasz dział? Są to problemy natury technicznej i użytkownik nie ma na to najmniejszego wpływu?...Po prostu trzeba się z Wami tutaj kontaktować...Nie ma alternatywy?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
marek256, jaki komunikat otrzymujesz po wpisaniu kodu: *101*11*24#?
cointreau, proszę, abyś zadał pytanie o przyczynę problemu poprzez kontakt e-mail.
W przypadku wystąpienia jakichś trudności możesz je zgłaszać do Działu Obsługi Klienta. Forum nie jest jedynym miejscem do wyjaśniania spraw, ale masz wybór kilku dróg komunikacji
cointreau, proszę, abyś zadał pytanie o przyczynę problemu poprzez kontakt e-mail.
W przypadku wystąpienia jakichś trudności możesz je zgłaszać do Działu Obsługi Klienta. Forum nie jest jedynym miejscem do wyjaśniania spraw, ale masz wybór kilku dróg komunikacji
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Po wpisaniu kodu, zawsze otrzymuje SMS-a, że "Usługa niedostępna. Sprawdź:
1) czy masz wymagane środki
2) czy usługa nie wyklucza się z inna usługą
3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji"
1) czy masz wymagane środki
2) czy usługa nie wyklucza się z inna usługą
3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji"
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
marek256, czy odpowiedź na kod *147# była zatem pełna? W taryfie Plus na Kartę usługa LTE nie jest dostępna. Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Czyli tu jest pies pogrzebany :). Czy jak przejdę na plus internet na kartę to stracę rok bez doładowania który aktywowałem miesiąc temu?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
marek256, nie stracisz ani ważności konta dla usług wychodzących, ani środków. Potwierdzenie znajdziesz w regulaminie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Przeszłem do tej taryfy nowy plus internet na kartę i nadal po wstukaniu konu *101*11*24# pisze że usługa niedostępna.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
marek256, dla tej taryfy jest inny kod: *101*11*23# Regulamin.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
Ok udało się włączyć internet Lte w końcu :). Tylko po przejściu do nowej taryfy usunął się Rok ważności konta i teraz mam do 18.11.2016r :(
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
marek256, prześlij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: nie działa lte
ok wysłałem nr przez formularz.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: nie działa lte
marek256, dziękuję, wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ