Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Johny,

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podane numery zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: misiu-182 »

Dzień dobry,
w dniu dzisiejszym na koncie numeru syna pobrano opłatę z konta głównego, zamiast z promocyjnego (odnowienie pakietu). Dziwne bo do tej pory, na jego numerze, nie było takich problemów. W zeszłym miesiącu nie odnowił się pakiet pomimo wystarczających środków na koncie. Proszę o pomoc, nr reklamacji CASE/220618/321. Zaczynam kopiować teksty reklamacji do notatek w telefonie, bo przez ostatnie trzy miesiące cały czas składam reklamacje. Tekst zostanie a będę zmieniał tylko daty i numery telefonów, bo nieprawidłowe działanie systemów sieci Plus staje się obecnie normą.
Pozdrawiam.
Załączniki
Screenshot_20220618-101427_iPlus.jpg
IMG_20220618_133539_247.jpg
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj misiu-182,

najmocniej przepraszam za tę sytuację :oops:.
misiu-182 pisze:Proszę o pomoc, nr reklamacji CASE/220618/321.
Przekazałam prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: misiu-182 »

Dzień dobry,
syn odzyskał już środki na koncie numeru. Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Johny
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 14 paź 2010, o 13:46

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Johny »

Marta_Plus pisze:Witaj Johny,

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podane numery zgłoszeń.
Marta_Plus jeśli to możliwe proszę o weryfikację statusu. Późniejsze zgłoszenia zostały już wyjaśnione, moje wyglądają nadal na nietknięte.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Marta_Plus »

Johny,
Johny pisze:Marta_Plus jeśli to możliwe proszę o weryfikację statusu. Późniejsze zgłoszenia zostały już wyjaśnione, moje wyglądają nadal na nietknięte.
Już poprosiłam o przyśpieszenie weryfikacji Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Johny
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 14 paź 2010, o 13:46

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Johny »

Cześć,
kolejne, jednakowe zgłoszenie. Pakiet kwotowy 20 złotych został wykorzystany (takie przyszło powiadomienie), a dodatkowo z konta zamiast zniknąć 5 złotych za odnowienie pakietu znikła cała kwota 25 złotych.
Numer zgłoszenia CASE/220806/591
Proszę o weryfikację.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Johny,
Johny pisze: 6 sie 2022, o 19:39 Numer zgłoszenia CASE/220806/591
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Johny
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 14 paź 2010, o 13:46

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Johny »

Cześć, dziękuję, sprawa została błyskawicznie naprawiona.
Niestety mam kolejne zgłoszenie, dotyczy ponownie tego samego numeru co w jednym z poprzednich postów.
CASE/220813/759
Czy jest szansa, aby naprawić pobieranie opłaty?
Pisanie reklamacji po każdym odnowieniu pakietu zaczyna być uciążliwe.
Będę wdzięczny za rozwiązanie tego problemu dla kolejnych odnowień.
Byłem przekonany, że zgłoszenie problemu na danym numerze niweluje występowanie problemu w przyszłości.
Z góry dziękuję!
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: misiu-182 »

Nie ma takiej opcji. Chcesz korzystać z usług sieci Plus to kopiuj sobie teksty reklamacji. Będą się przydawały często. Jeszcze trochę i trzeba będzie napisać reklamację żeby zadzwonić. U córki kolejny miesiąc nie odnowił się pakiet 100GB a dzisiaj nie można się zalogować do aplikacji (zdarza się to bardzo często). Bardzo ciężko korzysta się z usług Plus-a. Właściwie to już trzeba pisać reklamację na reklamację. Jak nie poprosisz o pomoc na forum to rozpatrzenie reklamacji trwa i trwa i trudno doczekać się na załatwienie sprawy.
Johny
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 14 paź 2010, o 13:46

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Johny »

Niestety kolejne, jednakowe zgłoszenie: CASE/220814/87
Proszę o pomoc.
wu-JG
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 cze 2020, o 07:39

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: wu-JG »

misiu-182 pisze: 18 cze 2022, o 13:32 Dzień dobry,
w dniu dzisiejszym na koncie numeru syna pobrano opłatę z konta głównego, zamiast z promocyjnego (odnowienie pakietu). Dziwne bo do tej pory, na jego numerze, nie było takich problemów. W zeszłym miesiącu nie odnowił się pakiet pomimo wystarczających środków na koncie. Proszę o pomoc, nr reklamacji CASE/220618/321. Zaczynam kopiować teksty reklamacji do notatek w telefonie, bo przez ostatnie trzy miesiące cały czas składam reklamacje. Tekst zostanie a będę zmieniał tylko daty i numery telefonów, bo nieprawidłowe działanie systemów sieci Plus staje się obecnie normą.
Pozdrawiam.
U mnie i mojej dziewczyny, od kilku miesięcy to samo. W zasadzie co miesiąc pisanie reklamacji dotyczących błędów przy przedłużaniu pakietu oraz znikania pieniędzy za odebranie lub wysłanie MMS.
Zamierzamy wkrótce zmienić tę śmieszną sieć na heyah
Remislanc
Szalony PlusManiak
Posty: 266
Rejestracja: 20 lis 2011, o 10:23

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Remislanc »

Witam. Proszę o przyśpieszenie reklamacji CASE/220816/81
Korzystam z promocji 5 doładowanie gratis. Przy ostatnim przedłużeniu promocji pobrano mi kwotę z głównego konta a nie z promocji. Dodatkowo system wypisał mnie z promocji i ostatnie doładowanie z wczoraj nie zostało dopisane do ilości doładowań...Po wpisaniu kodu *121# mam informację, że kwota promocyjna przepadnie mi za 2 dni. Proszę to naprawić...
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Johny, witaj Remislanc,
Johny pisze: 13 sie 2022, o 21:54CASE/220813/759
Johny pisze: 14 sie 2022, o 10:13 Niestety kolejne, jednakowe zgłoszenie: CASE/220814/87
Remislanc pisze: 16 sie 2022, o 07:51 Proszę o przyśpieszenie reklamacji CASE/220816/81
Poprosiłam o weryfikację i udzielenie odpowiedzi na powyższe wiadomości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Johny
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 14 paź 2010, o 13:46

Re: Piąte doładowanie GRATIS!/4. doładowania i gratis

Post autor: Johny »

Niestety mam kolejne zgłoszenie, tym razem z czatu.
Podano numer zgłoszenia 22460435.
Otrzymałem na czacie informacje, że pakiet 20 złotych nie został wykorzystany, ponieważ wartość odnawianego pakietu to 30 złotych, a musiałaby być niższa lub równa 20 złotych. Nie znajduję takiego zapisu w regulaminie.
ODPOWIEDZ