Strona 6 z 10

Re: Zmiana taryfy

: 16 kwie 2018, o 17:34
autor: Joanna_Plus
sumix,

przekazałam sprawę dalej.

Re: Zmiana taryfy

: 17 kwie 2018, o 16:44
autor: sumix
Reklamacja załatwiona szybko i pozytywnie.
Cieszy mnie niezmiernie, że wśród procedur, systemów i regulaminów znalazło się miejsce na zrozumienie i ludzki odruch jakże potrzebny w tych czasach gdzie każdy za czymś goni i łatwo o pomyłkę.
Serdecznie za to dziękuje!

Problem po zmianie taryfy

: 11 maja 2018, o 20:11
autor: Bbbartoszzz
Witam.
Jak długo będzie usuwana moja usterka?
numer zgłoszenia : C00000001501128

Problem polega na tym że po zmianie taryfy na nowy plush nie mogę wykonywać połączeń ani wysyłać smsów , dzwoniłem zgłosić problem na bok i powiedzieli mi że mają 30 dni na usunięcie usterki , to ja teraz mam nie nic kontaktów prze miesiac

Re: Zmiana taryfy

: 14 maja 2018, o 10:05
autor: Joanna_Plus
Witaj Bbbartoszzz,
Bbbartoszzz pisze:numer zgłoszenia : C00000001501128
Sprawę przekazałam do techników.

Re: Zmiana taryfy

: 14 maja 2018, o 10:54
autor: Bbbartoszzz
I jak długo to jeszcze potrwa? jak w ciągu prawie tygodnia nic z tym nie zrobili

Re: Zmiana taryfy

: 14 maja 2018, o 11:24
autor: Joanna_Plus
Bbbartoszzz,

jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.

Re: Zmiana taryfy

: 14 maja 2018, o 12:39
autor: Bbbartoszzz
Ile to może potrwać jak dłużej niż 3 dni to uciekam do innej sieci ile można czekać na naprawę

Re: Zmiana taryfy

: 14 maja 2018, o 12:45
autor: Joanna_Plus
Bbbartoszzz,

tak jak pisałam, jak tylko będę mieć jakieś informacje w powyższej sprawie - napiszę.

Re: Zmiana taryfy

: 15 maja 2018, o 08:23
autor: Bbbartoszzz
Informujemy, ze zgloszenie numer C00000001501128 zostalo zamkniete. W razie pytan zadzwon pod nr 601102601 koszt polaczenia zgodny z taryfa operatora . Plus
Dlaczego dostałem takiego smsa jak nic nie zostało naprawione?

Re: Zmiana taryfy

: 15 maja 2018, o 10:19
autor: Joanna_Plus
Bbbartoszzz,

i po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) sytuacja nadal występuje?

Re: Zmiana taryfy

: 15 maja 2018, o 10:30
autor: Bbbartoszzz
Dalej wystepuje

Re: Zmiana taryfy

: 15 maja 2018, o 10:42
autor: Joanna_Plus
Bbbartoszzz,

czyli nadal nie ma możliwości wykonania połączenia/wysłania SMS-a? Karta SIM normalnie loguje się do sieci, tak? Na Twój numer również nie można się dodzwonić?

Re: Zmiana taryfy

: 15 maja 2018, o 10:44
autor: Bbbartoszzz
Nie mogę dzwonić i pisać a karta się loguje do sieci ,do mnie można się dodzwonić

Re: Zmiana taryfy

: 15 maja 2018, o 10:54
autor: Joanna_Plus
Bbbartoszzz,

a przy próbie nawiązania połączenia/wysłania SMS-a jaki pojawia się komunikat? Po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, sytuacja się powiela?

Re: Zmiana taryfy

: 15 maja 2018, o 10:58
autor: Bbbartoszzz
Przy wysyłaniu nie udało się wysłać a przy dzwonieniu od razu rozłącza w innym telefonie to samo się dzieje