Teraz jest 25 cze 2019, o 00:59

Zostaw Kontakt





Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1380
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2019, o 12:33

Witaj sedzia20,

z pozycji forum nie możemy odnieść się do bezpośredniej przyczyny opisywanych sytuacji związanych z aplikacją Plus online. Z naszej strony zatem propozycja pomocy dla Ciebie jest aktualna.
sedzia20 napisał(a):jak można promować coś, co nie działa?
Może się tak zdarzyć, że w chwili prowadzenia prac systemowych, dostęp do funkcjonalności aplikacji może być utrudniony. Zawsze jednak staramy się, aby wszelkie zauważane nieprawidłowości jak najszybciej były eliminowane i występowały jak najrzadziej. Ze swojej strony najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3737
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 282 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2019, o 14:46

Marta_Plus napisał(a):(...) Może się tak zdarzyć, że w chwili prowadzenia prac systemowych, dostęp do funkcjonalności aplikacji może być utrudniony. Zawsze jednak staramy się, aby wszelkie zauważane nieprawidłowości jak najszybciej były eliminowane i występowały jak najrzadziej. (...)

Dla mnie, prace systemowe kojarzą się z działaniem zaplanowanym i chcąc traktować klienta poważnie należałoby go powiadamiać o utrudnieniach w dostępie biorąc przykład z banków, dostawców tv, energii, gazu itp., którzy nie mają problemów z podaniem tych informacji na swoich stronach ku satysfakcji klientów.
Co innego awaria, ale i o tym wypadałoby poinformować jeśli przywracanie do normalności znacząco wydłuża się co w ostatnim czasie jest normą Plusa.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 349
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 94 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: PLUS.40
  • Model telefonu: Honor 8X

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 maja 2019, o 20:15

Marta_Plus napisał(a):Witaj sedzia20,

z pozycji forum nie możemy odnieść się do bezpośredniej przyczyny opisywanych sytuacji związanych z aplikacją Plus online. Z naszej strony zatem propozycja pomocy dla Ciebie jest aktualna.
sedzia20 napisał(a):jak można promować coś, co nie działa?
Może się tak zdarzyć, że w chwili prowadzenia prac systemowych, dostęp do funkcjonalności aplikacji może być utrudniony. Zawsze jednak staramy się, aby wszelkie zauważane nieprawidłowości jak najszybciej były eliminowane i występowały jak najrzadziej. Ze swojej strony najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności.



Dziękuję, nie skorzystam z pomocy.
Jako długoletni użytkownik aplikacji mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że nie jest to chwilowe, bo aplikacja nie działa właściwie. A jako pracownik z branży IT działający w obszarze aplikacji mobilnych wiem co widzę :)

W głowie się nie mieści, ze jeszcze nikt nie zgłosił wprowadzania w błąd tej reklamy, np. do Rady Etyki Mediów...

Za ten post autor sedzia20 otrzymał podziękowanie od
PWojciechowska(9 maja 2019, o 04:50)
Offline
Avatar użytkownika

largo

Szalony PlusManiak

  • Posty: 307
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 20 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: mate 20

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post9 maja 2019, o 16:25

Aplikacja sama w sobie ma błędy w tworzeniu. Sama potrafi stwierdzić że dane logowania są nie prawidłowe a za chwile jednak prawidłowe. Aplikacja odbiega od idealnej czy nawet bardzo dobrej bo dane po zalogowaniu są nie pokazywane lub często nie poprawne. Nowy użytkownik ma widoczny tylko pakiet internetu a pozycji nolimit nie widać dopiero po interwencjach programiści to ukazują. Szkoda ze operator nie bierze przykładu od innych lub po prostu zmieni programistów :lol:
Offline
Avatar użytkownika

emu

PlusManiak

  • Posty: 56
  • Dołączył(a): 4 lip 2014, o 16:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 cze 2019, o 14:58

Znowu jakiś bug, zarówno w apce mobilnej jak i w serwisie internetowym. Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
Offline
Avatar użytkownika

mpmdembi

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): 4 mar 2014, o 22:53
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post8 cze 2019, o 21:59

emu napisał(a):Znowu jakiś bug, zarówno w apce mobilnej jak i w serwisie internetowym. Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.

Niestety nie "znów", a "nadal" :-(
Problem z zaprzyjaźnionymi numerami nie zostanie rozwiązany, bo na to nie ma w Polkomtelu kasy. Aplkacja/strona wymaga sporych nakładów finansowych, a na to zgody "góry" nie ma. Aktualna polityka Polkomtelu to nieinwestowanie w nic, co nie jest konieczne. Tak np. zaprzestano realnych modyfikacji Plusonline, porzucono plany VoLTE i VoWiFi oraz zaprzestano inwestowania w sieć (poza koniecznymi rozbudowami i wymuszonym oszczędnościami przejściem z L800 na L900). Niestety od lat trwa "drenowanie" Plusa i tak pozostanie tak długo, jak długo będą osiągali zyski z tej marki, a gdy przestaną być na plusie, to ją sprzedadzą. Niestety Plus teraz to typowy "polski byznes"... :-(
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1380
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post10 cze 2019, o 09:14

emu,

emu napisał(a):Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
Czy usunięcie i ponowne dodanie zaprzyjaźnionych numerów nic nie zmienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mpmdembi

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): 4 mar 2014, o 22:53
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post11 cze 2019, o 21:09

Marta_Plus napisał(a):emu,

emu napisał(a):Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
Czy usunięcie i ponowne dodanie zaprzyjaźnionych numerów nic nie zmienia?

I właśnie o tym piszę... Najlepiej włączyć i wyłączyć telefon... A potem stanąć na jednej nodze i podnieść telefon lewą ręką (to akurat może pomóc, bo jest szansa na złapanie zasięgu, bo na nowe stacje uzupełniające dziury w zasięgu liczyć nie możemy...)

Jak można usunąć zaprzyjaźniony numer jeśli go nie widać w systemie? A jak można go dodać, jak ten sam system twierdzi, że ten numer jest już dodany? Problem zgłoszony wiele miesięcy temu (patrz historia wątku) i do tej pory nic się nie zmieniło, a tak jak napisałem kilka dni temu, nic się w sprawie plusonline nie zmieni. Pozorowane działania i koniec... Smutne, ale niestety my, abonenci Plusa, musimy się do tego przyzwyczaić, albo zmienić sieć :-(
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1380
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 166 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post12 cze 2019, o 09:22

mpmdembi,
mpmdembi napisał(a):Jak można usunąć zaprzyjaźniony numer jeśli go nie widać w systemie? A jak można go dodać, jak ten sam system twierdzi, że ten numer jest już dodany?
Na podstawie tego co napisał emu, nie możemy wywnioskować, że jest to identyczna sytuacja, a weryfikacja na pewno nie zaszkodzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mpmdembi

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 183
  • Dołączył(a): 4 mar 2014, o 22:53
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post12 cze 2019, o 16:37

Marta_Plus napisał(a):mpmdembi,
mpmdembi napisał(a):Jak można usunąć zaprzyjaźniony numer jeśli go nie widać w systemie? A jak można go dodać, jak ten sam system twierdzi, że ten numer jest już dodany?
Na podstawie tego co napisał emu, nie możemy wywnioskować, że jest to identyczna sytuacja, a weryfikacja na pewno nie zaszkodzi.

Trudno mi się z tym nie zgodzić.
Niestety zaufanie do firmy buduje się przez lata, a traci szybko. Polkomtel przed zakupem przez aktualnego właściciela był wiodącą siecią, a aktualnie jest jak to ktoś ładnie określił "skansenem technologicznym". To samo tyczy się dostępu internetowego. Co w nim zmieniło się w ostatnich latach? Jedno - działa coraz gorzej.
Cały czas słyszymy te same "rady", które (jak się ostatecznie okazuje) nic nie pomagają, bo problem leży w jednym - braku adekwatnych inwestycji! I tu dochodzę do sedna - nie ważne jaki problem związany z np. plusonline, bo i tak nie zostanie on rozwiązany. Będą obietnice (proszę mi przypomnieć kiedy miał być rozwiązany mój problem?), a efektów brak. A najgorsze w tym wszystkim jest to, że to wszystko działało... ech... szkoda słów.
Offline
Avatar użytkownika

largo

Szalony PlusManiak

  • Posty: 307
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 20 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: mate 20

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post12 cze 2019, o 18:42

Pamiętajcie i zapamiętajcie w sieci PLUSa działa i działało "wszystko" jeżeli macie jakieś problemy, awarie czy usterki to "tylko" WASZA wina. Operator nie odnotowuje problemu !!!

Za ten post autor largo otrzymał podziękowanie od
mpmdembi(14 cze 2019, o 20:15)
Offline
Avatar użytkownika

emu

PlusManiak

  • Posty: 56
  • Dołączył(a): 4 lip 2014, o 16:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post18 cze 2019, o 21:42

mpmdembi napisał(a):
emu napisał(a):Znowu jakiś bug, zarówno w apce mobilnej jak i w serwisie internetowym. Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.

Niestety nie "znów", a "nadal" :-(


Nie nadal, lecz znów. Widocznie robili jakieś zmiany i jeszcze nie wszystko się ustabilizowało. Minęło kilka godzin i wszystko wróciło do normy. Z tego powodu nie wracałem tu z tą sprawą, przepraszam więc za zwłokę w odpowiedzi.
Offline
Avatar użytkownika

xut2zs

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 27 mar 2017, o 17:56
  • Podziękował : 20 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+rodzina za 99
  • Model telefonu: Galaxy S7 2018

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post24 cze 2019, o 06:06

Mam problem z aplikacją, mając w niej 4 numery na trzech mam pakiet podstawowy 1GB a na jednym Głównym w całej umowie w ogóle mi go nie wyświetla i pokazuje że bierze ten numer dane ze wspólnego limitu. A powinno być na wszystkich po 1GB
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5204
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 90 razy
    Otrzymał podziękowań: 600 razy

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post24 cze 2019, o 11:14

Witaj xut2zs,
- masz na myśli aplikację mobilną, czy przeglądarkową?
Jaki pakiet posiadasz na numerze głównym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

xut2zs

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 27 mar 2017, o 17:56
  • Podziękował : 20 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+rodzina za 99
  • Model telefonu: Galaxy S7 2018

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post24 cze 2019, o 11:52

Ewa_Plus napisał(a):Witaj xut2zs,
- masz na myśli aplikację mobilną, czy przeglądarkową?
Jaki pakiet posiadasz na numerze głównym?

Mobilną Na głownym jest tylko Roaming i pakiet współdzielony nawet nie info odnośnie telefonów i sms

Tak wygląda numer główny Obrazek


a tak pozostałe 3 numery.Obrazek

Na przeglądarce z kolei pod głównym numerem widnieje że pakiet podstawowy to ilość danych współdzielonych, a pakiet dodatkowy 48 GB.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


cron