z pozycji forum nie możemy odnieść się do bezpośredniej przyczyny opisywanych sytuacji związanych z aplikacją Plus online. Z naszej strony zatem propozycja pomocy dla Ciebie jest aktualna.
sedzia20 pisze:jak można promować coś, co nie działa?
Może się tak zdarzyć, że w chwili prowadzenia prac systemowych, dostęp do funkcjonalności aplikacji może być utrudniony. Zawsze jednak staramy się, aby wszelkie zauważane nieprawidłowości jak najszybciej były eliminowane i występowały jak najrzadziej. Ze swojej strony najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marta_Plus pisze:(...) Może się tak zdarzyć, że w chwili prowadzenia prac systemowych, dostęp do funkcjonalności aplikacji może być utrudniony. Zawsze jednak staramy się, aby wszelkie zauważane nieprawidłowości jak najszybciej były eliminowane i występowały jak najrzadziej. (...)
Dla mnie, prace systemowe kojarzą się z działaniem zaplanowanym i chcąc traktować klienta poważnie należałoby go powiadamiać o utrudnieniach w dostępie biorąc przykład z banków, dostawców tv, energii, gazu itp., którzy nie mają problemów z podaniem tych informacji na swoich stronach ku satysfakcji klientów.
Co innego awaria, ale i o tym wypadałoby poinformować jeśli przywracanie do normalności znacząco wydłuża się co w ostatnim czasie jest normą Plusa.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
z pozycji forum nie możemy odnieść się do bezpośredniej przyczyny opisywanych sytuacji związanych z aplikacją Plus online. Z naszej strony zatem propozycja pomocy dla Ciebie jest aktualna.
sedzia20 pisze:jak można promować coś, co nie działa?
Może się tak zdarzyć, że w chwili prowadzenia prac systemowych, dostęp do funkcjonalności aplikacji może być utrudniony. Zawsze jednak staramy się, aby wszelkie zauważane nieprawidłowości jak najszybciej były eliminowane i występowały jak najrzadziej. Ze swojej strony najmocniej przepraszam za wszelkie niedogodności.
Dziękuję, nie skorzystam z pomocy.
Jako długoletni użytkownik aplikacji mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że nie jest to chwilowe, bo aplikacja nie działa właściwie. A jako pracownik z branży IT działający w obszarze aplikacji mobilnych wiem co widzę :)
W głowie się nie mieści, ze jeszcze nikt nie zgłosił wprowadzania w błąd tej reklamy, np. do Rady Etyki Mediów...
Aplikacja sama w sobie ma błędy w tworzeniu. Sama potrafi stwierdzić że dane logowania są nie prawidłowe a za chwile jednak prawidłowe. Aplikacja odbiega od idealnej czy nawet bardzo dobrej bo dane po zalogowaniu są nie pokazywane lub często nie poprawne. Nowy użytkownik ma widoczny tylko pakiet internetu a pozycji nolimit nie widać dopiero po interwencjach programiści to ukazują. Szkoda ze operator nie bierze przykładu od innych lub po prostu zmieni programistów
Znowu jakiś bug, zarówno w apce mobilnej jak i w serwisie internetowym. Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
emu pisze:Znowu jakiś bug, zarówno w apce mobilnej jak i w serwisie internetowym. Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
Niestety nie "znów", a "nadal"
Problem z zaprzyjaźnionymi numerami nie zostanie rozwiązany, bo na to nie ma w Polkomtelu kasy. Aplkacja/strona wymaga sporych nakładów finansowych, a na to zgody "góry" nie ma. Aktualna polityka Polkomtelu to nieinwestowanie w nic, co nie jest konieczne. Tak np. zaprzestano realnych modyfikacji Plusonline, porzucono plany VoLTE i VoWiFi oraz zaprzestano inwestowania w sieć (poza koniecznymi rozbudowami i wymuszonym oszczędnościami przejściem z L800 na L900). Niestety od lat trwa "drenowanie" Plusa i tak pozostanie tak długo, jak długo będą osiągali zyski z tej marki, a gdy przestaną być na plusie, to ją sprzedadzą. Niestety Plus teraz to typowy "polski byznes"...
emu pisze:Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
Czy usunięcie i ponowne dodanie zaprzyjaźnionych numerów nic nie zmienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emu pisze:Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
Czy usunięcie i ponowne dodanie zaprzyjaźnionych numerów nic nie zmienia?
I właśnie o tym piszę... Najlepiej włączyć i wyłączyć telefon... A potem stanąć na jednej nodze i podnieść telefon lewą ręką (to akurat może pomóc, bo jest szansa na złapanie zasięgu, bo na nowe stacje uzupełniające dziury w zasięgu liczyć nie możemy...)
Jak można usunąć zaprzyjaźniony numer jeśli go nie widać w systemie? A jak można go dodać, jak ten sam system twierdzi, że ten numer jest już dodany? Problem zgłoszony wiele miesięcy temu (patrz historia wątku) i do tej pory nic się nie zmieniło, a tak jak napisałem kilka dni temu, nic się w sprawie plusonline nie zmieni. Pozorowane działania i koniec... Smutne, ale niestety my, abonenci Plusa, musimy się do tego przyzwyczaić, albo zmienić sieć
mpmdembi pisze:Jak można usunąć zaprzyjaźniony numer jeśli go nie widać w systemie? A jak można go dodać, jak ten sam system twierdzi, że ten numer jest już dodany?
Na podstawie tego co napisał emu, nie możemy wywnioskować, że jest to identyczna sytuacja, a weryfikacja na pewno nie zaszkodzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi pisze:Jak można usunąć zaprzyjaźniony numer jeśli go nie widać w systemie? A jak można go dodać, jak ten sam system twierdzi, że ten numer jest już dodany?
Na podstawie tego co napisał emu, nie możemy wywnioskować, że jest to identyczna sytuacja, a weryfikacja na pewno nie zaszkodzi.
Trudno mi się z tym nie zgodzić.
Niestety zaufanie do firmy buduje się przez lata, a traci szybko. Polkomtel przed zakupem przez aktualnego właściciela był wiodącą siecią, a aktualnie jest jak to ktoś ładnie określił "skansenem technologicznym". To samo tyczy się dostępu internetowego. Co w nim zmieniło się w ostatnich latach? Jedno - działa coraz gorzej.
Cały czas słyszymy te same "rady", które (jak się ostatecznie okazuje) nic nie pomagają, bo problem leży w jednym - braku adekwatnych inwestycji! I tu dochodzę do sedna - nie ważne jaki problem związany z np. plusonline, bo i tak nie zostanie on rozwiązany. Będą obietnice (proszę mi przypomnieć kiedy miał być rozwiązany mój problem?), a efektów brak. A najgorsze w tym wszystkim jest to, że to wszystko działało... ech... szkoda słów.
Pamiętajcie i zapamiętajcie w sieci PLUSa działa i działało "wszystko" jeżeli macie jakieś problemy, awarie czy usterki to "tylko" WASZA wina. Operator nie odnotowuje problemu !!!
emu pisze:Znowu jakiś bug, zarówno w apce mobilnej jak i w serwisie internetowym. Z moich 5 zaprzyjaźnionych numerów 3 są widoczne jako "Nieaktywne numery (np. przeterminowane)" i nie mogę się na nie przełączyć, choć są aktywne jeszcze rok.
Niestety nie "znów", a "nadal"
Nie nadal, lecz znów. Widocznie robili jakieś zmiany i jeszcze nie wszystko się ustabilizowało. Minęło kilka godzin i wszystko wróciło do normy. Z tego powodu nie wracałem tu z tą sprawą, przepraszam więc za zwłokę w odpowiedzi.
Mam problem z aplikacją, mając w niej 4 numery na trzech mam pakiet podstawowy 1GB a na jednym Głównym w całej umowie w ogóle mi go nie wyświetla i pokazuje że bierze ten numer dane ze wspólnego limitu. A powinno być na wszystkich po 1GB