iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Plush
Starszy Plusmaniak
Posty: 166
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 sty 2018, o 13:46
Lokalizacja: Plush'akowo

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Plush »

Mam pytanie: Czy na chwilę obecną działa komuś mobilna aplikacja iPlus ?
Ja niestety nie mogę się zalogować nawet przez APN: plus
Uwielbiam Plush'aka
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sl@w_es »

Przy próbie logowania wyświetla się komunikat "Nieoczekiwany błąd serwera".
Nie wiem czy w ciągu dnia również wyskakuje ten komunikat, bo nie sprawdzałem, ale z całą pewnością widziałem go już wczoraj, albo przedwczoraj w godzinach wieczornych chcąc coś sprawdzić.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
imarcin0409
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Lokalizacja: /home

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: imarcin0409 »

U mnie działa tylko "nowy sposób logowania", szkoda, że ze względów bezpieczeństwa wyłączono zapamiętywanie hasła logowania, a nie wprowadzono na przykład kodu PIN do aplikacji. W ten sposób aplikacja jest ciągle w trybie wylogowania...
Pozdrawiam,
imarcin0409

Obrazek
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: sl@w_es »

tuxowolf pisze: 15 lip 2023, o 08:28 U mnie działa tylko "nowy sposób logowania" (...)
Wszystko jasne; Operator wyłączył możliwość logowania się starym przyjaznym sposobem.

Screenshot_20230715_120426.jpg

Nie działa PlusKod 5, ani e-hasło.

Zarządzać numerami można tak jak dotychczas przez iPlus, ale aby tam wejść niezbędne jest konto na plus.pl
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Plush
Starszy Plusmaniak
Posty: 166
Rejestracja: 30 sty 2018, o 13:46
Lokalizacja: Plush'akowo

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Plush »

Tak samo dzieje sie w przypadku podania numeru telefonu oraz 4 ostatnich cyfr kodu PUK.

Swoją drogą: Działa komuś logowanie przez APN: plus, czyli bez podawania hasła ?
IMG_4757.jpeg
Uwielbiam Plush'aka
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Zauważyłem zmiany w iPlus (webowym).
Dlaczego billing obejmuje połączenia tylko z ostatniego tygodnia a nie, jak dotychczas, od początku okresu rozliczeniowego?
Polkomtel coraz bardziej nie lubi klientów widzę?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3140
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

wlo,

prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Marta_Plus pisze: 7 sie 2023, o 16:41 wlo,

prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
OK, ale jak znajdę chwilę czasu.
To dotyczy wszystkich numerów na moim koncie abonenckim (aktualnie od 1.08). Na jednym aż od 27.07 widać (miesiączka 9/8) ;-)
Albo poczekam, może z odnowieniem okresu rozliczeniowego się naprawi?
bodek510
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
Kontakt:

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: bodek510 »

Ja mam billing od 5.08 , ale wtedy zaczął się nowy okres rozliczeniowy i myślę, że to dlatego 😁.
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

bodek510 pisze: 10 sie 2023, o 05:00 Ja mam billing od 5.08 , ale wtedy zaczął się nowy okres rozliczeniowy i myślę, że to dlatego 😁.
No raczej...
Nawet tydzień nie minął, więc daj znać nieco później ;)
Caladan
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 27 lip 2023, o 11:27

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Caladan »

Jestem w trakcie przenosin numeru do Plusa.Otrzymałem kartę SIM ale z numerem tymczasowym.Jestem zarejestrowany w aplikacji iPlus którą mam w telefonie.Widnieje w niej oczywiście mój numer tymczasowy.Czy jak za miesiąc zmieni mi się numer na właściwy(tymczasowy wygaśnie)to w aplikacji iPlus się ten numer zmieni automatycznie?Lub czy będę musiał rejestrowaċ od nowa w iPlus na nowym (przeniesionym) numerze?
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: wlo »

Nawiązując do viewtopic.php?p=281551#p281551 - sprawdziłem dzisiaj co tam się na billingu bieżącym w iPlusie webowym dzieje...
O ile na dwóch numerach widoczne są pozycje od 9.08 (początek okresu rozliczeniowego), to na dwóch innych, nadal tylko z ostatniego tygodnia zdarzenia są widoczne (od 16.08).
Nie mam za bardzo czasu pisać reklamacje, ale może się sprężę i coś naskrobię ;-)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

Caladan,
Caladan pisze: 23 sie 2023, o 18:59 Czy jak za miesiąc zmieni mi się numer na właściwy(tymczasowy wygaśnie)to w aplikacji iPlus się ten numer zmieni automatycznie?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
krzysztofsas
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2014, o 18:49

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: krzysztofsas »

Na moich numerach też nie mogę się zalogować ani z poziomu komputera ani z aplikacji
Ślepy jak kret
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

krzysztofsas,

jaki sposób logowania? Od kiedy się tak dzieje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ