iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dlaczego w Plus OnLINE w wersji webowej czy w wersji app dla androida nie ma opcji poczty głosowej by aktywować / dezaktywować - na co to komu jak podstawowych operacji nie da się sprawdzić czy wykonać !!!
W app nie ma nic poza chyba że na siłe się wymusi jakieś opcje a w wersji webowej pokazuje się co chce !!!
Kolejny raz sieć poległa na tle konkurencji .
W app nie ma nic poza chyba że na siłe się wymusi jakieś opcje a w wersji webowej pokazuje się co chce !!!
Kolejny raz sieć poległa na tle konkurencji .
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Krótka radość. Pakiety znowu nie są widoczne.Basia_Plus pisze:Witaj PWojciechowska,
dla oferty Plus Internet niebawem pakiety również będą widoczne.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
largo,
na tą chwilę nie ma możliwości zarządzania tą usługą w aplikacji Plus online. Możesz to zrobić poprzez wiadomość SMS.
PWojciechowska,
na tą chwilę nie ma możliwości zarządzania tą usługą w aplikacji Plus online. Możesz to zrobić poprzez wiadomość SMS.
PWojciechowska,
czy dotyczy to zarówno webowej jak i mobilnej wersji aplikacji?PWojciechowska pisze:Pakiety znowu nie są widoczne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Piszę o mobilnej aplikacji. Wczoraj było ok, a dziś znowu to samo.Basia_Plus pisze:largo,
na tą chwilę nie ma możliwości zarządzania tą usługą w aplikacji Plus online. Możesz to zrobić poprzez wiadomość SMS.
PWojciechowska,
czy dotyczy to zarówno webowej jak i mobilnej wersji aplikacji?PWojciechowska pisze:Pakiety znowu nie są widoczne.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
PWojciechowska,
dziękuje za informację. Sprawę przekazałam do weryfikacji.PWojciechowska pisze:Piszę o mobilnej aplikacji. Wczoraj było ok, a dziś znowu to samo.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Plus online / Mobilne Plus online
U córki widać wszystko:Basia_Plus pisze:JacentyEsz,
rozumiem, że na numerze córki jednorazowy pakiet danych na cały kontrakt jest widoczny, natomiast na numerze małżonki i Twoim jest tylko pakiet podstawowy?
-sms
-połączenia
-internet pakiet podstawowy
-internet pakiet doatkowy
U mnie i żony poza pakietem internetowym nie ma nic (mamy tylko podstawowy). nie ma nic o sms i połączeniach
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
JacentyEsz,
dziękuję za potwierdzenie. Sprawę przekazałam do odpowiedniego działu.
dziękuję za potwierdzenie. Sprawę przekazałam do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- JacentyEsz
- PlusManiak
- Posty: 146
- Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Tylko, że to już było przekazywane 3 razy, bez skutku.
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Wczoraj pojawiła się aktualizacja aplikacji na Androidzie. Niestety jak dla mnie, nic ona nowego nie wniosła. Pakiety dodatkowe nadal nie są widoczne, już nie mówiąc o dodaniu nowych funkcjonalności. O tym chyba użytkownicy Plusa mogą zapomnieć.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
JacentyEsz,
pamiętam o Twojej sprawie. Na tę chwilę sprawa jeszcze w toku.
Edycja:
już powinno być ok. Prośba o weryfikację.
pamiętam o Twojej sprawie. Na tę chwilę sprawa jeszcze w toku.
Edycja:
już powinno być ok. Prośba o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witam ponownie. Czy jest szansa, że w końcu będzie możliwość poprawnego dodawania "zaprzyjaźnionych" kontaktów? Moje zgłoszenie do tej pory nie zostało rozwiązane. Tzn. napisano, że zostało, ale nadal wg systemu numer jest na liście ulubionych (gdy chcę go dodać), podczas gdy w rzeczywistości go nie ma. Odpowiedziałem, że problem nadal nie został rozwiązany, ale od tego czasu cisza. Proszę o konkretną odpowiedź, czy zostanie on rozwiązany, a jeśli tak to kiedy?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj mpmdembi,
pracujemy jeszcze nad rozwiązaniem sprawy. Przepraszam za ten czas oczekiwania na przywrócenie danej funkcjonalności.
pracujemy jeszcze nad rozwiązaniem sprawy. Przepraszam za ten czas oczekiwania na przywrócenie danej funkcjonalności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dzięki za odpowiedźMarta_Plus pisze:Witaj mpmdembi,
pracujemy jeszcze nad rozwiązaniem sprawy. Przepraszam za ten czas oczekiwania na przywrócenie danej funkcjonalności.
Brak czasu na dzwonienie
Otoz zapomniałem ę hasła i plus kodu a nie mam czasu na dzwonienie do biura obsługi klienta proszę o wysłanie ich do numeru 66XXXXXX mogę wysłać wszystkie potrzebne dane na pw w celu zcerifikowania po i tak nikt się nie zaloguje się bez mojej wiedzy (hasło sesji do zabezpiecza) moje imię i nazwisko Adrian XXXXXXXX
Ostatnio zmieniony 1 kwie 2019, o 08:38 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numerów telefonów i danych osobowych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo edytowaliśmy ten post. Były w nim Twoje dane. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo, nie podawaj danych w Internecie. Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Ukrycie numerów telefonów i danych osobowych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo edytowaliśmy ten post. Były w nim Twoje dane. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo, nie podawaj danych w Internecie. Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Dudek6669,
z pozycji forum nie mamy dostępu do kont Klientów i nie podajemy takich informacji.
Plus Kod 5 możesz ustanowić kontaktując się telefonicznie z działem obsługi Klienta. E-hasło zaś pisząc przez ten formularz (konieczne jest podanie numeru telefonu oraz danych: imię i nazwisko, numer PESEL) lub dzwoniąc na numer 601102601.
Więcej informacji w naszym FAQ:
- https://bok.plus.pl/system/templates/se ... S%20ONLINE;
- https://bok.plus.pl/system/templates/se ... HAS%C5%81O.
z pozycji forum nie mamy dostępu do kont Klientów i nie podajemy takich informacji.
Plus Kod 5 możesz ustanowić kontaktując się telefonicznie z działem obsługi Klienta. E-hasło zaś pisząc przez ten formularz (konieczne jest podanie numeru telefonu oraz danych: imię i nazwisko, numer PESEL) lub dzwoniąc na numer 601102601.
Więcej informacji w naszym FAQ:
- https://bok.plus.pl/system/templates/se ... S%20ONLINE;
- https://bok.plus.pl/system/templates/se ... HAS%C5%81O.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ