iPlus / Plus online / Mobilne Plus online
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 paź 2011, o 17:28
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Wcześniej logowalem się za pomocą hasła jak i plus kodu - jak również korzystałem z logowania automatycznego ( poza siecia wi-fi) aktualnie każda z tych metod jest nieskuteczna - w chwili próby logowania aplikacja wyrzuca do ekranu startowego,nie ma żadnych komunikatów.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
nosferatu39,
jeśli chodzi o automatyczne logowanie do aplikacji mobilnej Plus online, to sytuacja jest nam znana i technicy pracują już nad przywróceniem tej funkcjonalności. Najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia. Jaki komunikat pojawia się przy logowaniu do webowej wersji aplikacji?
jeśli chodzi o automatyczne logowanie do aplikacji mobilnej Plus online, to sytuacja jest nam znana i technicy pracują już nad przywróceniem tej funkcjonalności. Najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia. Jaki komunikat pojawia się przy logowaniu do webowej wersji aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Rejestracja: 7 paź 2011, o 17:28
Re: Plus online / Mobilne Plus online
problem dotyczy tylko i wyłącznie aplikacji mobilnej - każdego sposobu logowania i dotyczy wyłącznie mojego numeru telefonu.Proby logowania się na innym telefonie moim numerem również były nieudane,natomiast zalogowanie się innego numeru w aplikacji w moim telefonie przebiegło bez problemów.
Jest to jakiś problem techniczny dotyczący tylko mnie - czy mam składać reklamację na działanie usługi/aplikacji?
Jest to jakiś problem techniczny dotyczący tylko mnie - czy mam składać reklamację na działanie usługi/aplikacji?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
nosferatu39,
Oprócz problemów z automatycznym logowaniem, nie odnotowaliśmy zgłoszeń dotyczących innych sposobów logowania do aplikacji mobilnej. W związku z tym, sugeruję, abyś zapytał o status zgłoszonej już sprawy konsultanta BOK (odpowiadając na maila z adresu: bok@plus.pl). Możesz poprosić również w mailu o numer zarejestrowanego zgłoszenia technicznego. Jeśli podasz mi tutaj takie dane, postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.nosferatu39 pisze:Jest to jakiś problem techniczny dotyczący tylko mnie - czy mam składać reklamację na działanie usługi/aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Rejestracja: 7 paź 2011, o 17:28
Re: Plus online / Mobilne Plus online
numer zgłoszenia #1389270
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus online / Mobilne Plus online
nosferatu39,
z uzyskanych informacji wynika, że odpowiedź na podany numer zgłoszenia została już udzielonanosferatu39 pisze:numer zgłoszenia #1389270
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 43
- Rejestracja: 7 paź 2011, o 17:28
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Odpowiedź która niczego nie zmienia i nic nie wnosi....jesteście bardzo pomocni...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
nosferatu39,
przepraszamy za napotkane utrudnienia. Sprawa jest w toku, a nasi technicy cały czas zajmują się Twoim zgłoszeniem. Proszę jeszcze o trochę cierpliwości w oczekiwaniu na rozwiązanie.
przepraszamy za napotkane utrudnienia. Sprawa jest w toku, a nasi technicy cały czas zajmują się Twoim zgłoszeniem. Proszę jeszcze o trochę cierpliwości w oczekiwaniu na rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
błąd logowania (?)
Witam. Chciałam się zapytać czemu nie mogę się zalogować do "Plus online" na telefonie? Logowanie na komputerze nie stanowi problemu, natomiast w telefonie wpisując nr tel i hasło wyświetla się komunikat o błędzie logowania. Jak to skorygować. Jeśli ów pst napisałam w nieodpowiednim miejscu, proszę o przeniesienie do właściwego działu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj mała,
Czy próbowałaś odinstalować i zainstalować ponownie aplikację? Proszę także o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji i ponowną próbę zalogowania. Po dokonaniu powyższych czynności, daj znać, jaki jest rezultat.mała pisze:Logowanie na komputerze nie stanowi problemu, natomiast w telefonie wpisując nr tel i hasło wyświetla się komunikat o błędzie logowania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
dziękuję za podpowiedź, nie pomyślałam żeby spróbować odinstalowania i zainstalowania. Zrobiłam tak, odświeżyłam i działa.
Dziękuję
Dziękuję
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
mała,
Dziękuję za info. Super, cieszę się, że już wszystko ok.mała pisze: Zrobiłam tak, odświeżyłam i działa.
Dziękuję
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Co to za pakiet?
Witam. Od pewnego czasu w Plus Online widnieje pakiet internetu, o którym nic mi nie wiadomo, tzn nie włączyłem go. Dodam, że standardowy pakiet został wykorzystany kilka dni temu, a z tego nie ubywa GB.
Edit: nie wiedziałem, że tak niska jakość zdjęcia się załaduje. Pakiet to 7.94 GB
Wysłane z mojego YAL-L21 przy użyciu Tapatalka
Edit: nie wiedziałem, że tak niska jakość zdjęcia się załaduje. Pakiet to 7.94 GB
Wysłane z mojego YAL-L21 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2020, o 17:56 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki.
Powód: połączono wątki.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Witaj joopla,
z jakiej dokładnie oferty i planu cenowego korzystasz?
z jakiej dokładnie oferty i planu cenowego korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus online / Mobilne Plus online
Plus Duet 85Marta_Plus pisze:Witaj joopla,
z jakiej dokładnie oferty i planu cenowego korzystasz?
Wysłane z mojego YAL-L21 przy użyciu Tapatalka