iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
nosferatu39
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 paź 2011, o 17:28

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: nosferatu39 »

Wcześniej logowalem się za pomocą hasła jak i plus kodu - jak również korzystałem z logowania automatycznego ( poza siecia wi-fi) aktualnie każda z tych metod jest nieskuteczna - w chwili próby logowania aplikacja wyrzuca do ekranu startowego,nie ma żadnych komunikatów.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

nosferatu39,

jeśli chodzi o automatyczne logowanie do aplikacji mobilnej Plus online, to sytuacja jest nam znana i technicy pracują już nad przywróceniem tej funkcjonalności. Najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia. Jaki komunikat pojawia się przy logowaniu do webowej wersji aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nosferatu39
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 7 paź 2011, o 17:28

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: nosferatu39 »

problem dotyczy tylko i wyłącznie aplikacji mobilnej - każdego sposobu logowania i dotyczy wyłącznie mojego numeru telefonu.Proby logowania się na innym telefonie moim numerem również były nieudane,natomiast zalogowanie się innego numeru w aplikacji w moim telefonie przebiegło bez problemów.
Jest to jakiś problem techniczny dotyczący tylko mnie - czy mam składać reklamację na działanie usługi/aplikacji?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

nosferatu39,
nosferatu39 pisze:Jest to jakiś problem techniczny dotyczący tylko mnie - czy mam składać reklamację na działanie usługi/aplikacji?
Oprócz problemów z automatycznym logowaniem, nie odnotowaliśmy zgłoszeń dotyczących innych sposobów logowania do aplikacji mobilnej. W związku z tym, sugeruję, abyś zapytał o status zgłoszonej już sprawy konsultanta BOK (odpowiadając na maila z adresu: bok@plus.pl). Możesz poprosić również w mailu o numer zarejestrowanego zgłoszenia technicznego. Jeśli podasz mi tutaj takie dane, postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nosferatu39
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 7 paź 2011, o 17:28

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: nosferatu39 »

numer zgłoszenia #1389270
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

nosferatu39,
nosferatu39 pisze:numer zgłoszenia #1389270
z uzyskanych informacji wynika, że odpowiedź na podany numer zgłoszenia została już udzielona
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nosferatu39
Prawie PlusManiak
Posty: 43
Rejestracja: 7 paź 2011, o 17:28

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: nosferatu39 »

Odpowiedź która niczego nie zmienia i nic nie wnosi....jesteście bardzo pomocni...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

nosferatu39,

przepraszamy za napotkane utrudnienia. :-( Sprawa jest w toku, a nasi technicy cały czas zajmują się Twoim zgłoszeniem. Proszę jeszcze o trochę cierpliwości w oczekiwaniu na rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mała
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 mar 2014, o 22:20

błąd logowania (?)

Post autor: mała »

Witam. Chciałam się zapytać czemu nie mogę się zalogować do "Plus online" na telefonie? Logowanie na komputerze nie stanowi problemu, natomiast w telefonie wpisując nr tel i hasło wyświetla się komunikat o błędzie logowania. Jak to skorygować. Jeśli ów pst napisałam w nieodpowiednim miejscu, proszę o przeniesienie do właściwego działu.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj mała,
mała pisze:Logowanie na komputerze nie stanowi problemu, natomiast w telefonie wpisując nr tel i hasło wyświetla się komunikat o błędzie logowania.
Czy próbowałaś odinstalować i zainstalować ponownie aplikację? Proszę także o wyczyszczenie pamięci podręcznej aplikacji i ponowną próbę zalogowania. Po dokonaniu powyższych czynności, daj znać, jaki jest rezultat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mała
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 1 mar 2014, o 22:20

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mała »

dziękuję za podpowiedź, nie pomyślałam żeby spróbować odinstalowania i zainstalowania. Zrobiłam tak, odświeżyłam i działa.
Dziękuję
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

mała,
mała pisze: Zrobiłam tak, odświeżyłam i działa.
Dziękuję
Dziękuję za info. Super, cieszę się, że już wszystko ok. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
joopla
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 1 lut 2016, o 18:43
Lokalizacja: Grudziądz

Co to za pakiet?

Post autor: joopla »

Witam. Od pewnego czasu w Plus Online widnieje pakiet internetu, o którym nic mi nie wiadomo, tzn nie włączyłem go. Dodam, że standardowy pakiet został wykorzystany kilka dni temu, a z tego nie ubywa GB.

Edit: nie wiedziałem, że tak niska jakość zdjęcia się załaduje. Pakiet to 7.94 GB Obrazek

Wysłane z mojego YAL-L21 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2020, o 17:56 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj joopla,

z jakiej dokładnie oferty i planu cenowego korzystasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
joopla
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 1 lut 2016, o 18:43
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: joopla »

Marta_Plus pisze:Witaj joopla,

z jakiej dokładnie oferty i planu cenowego korzystasz?
Plus Duet 85

Wysłane z mojego YAL-L21 przy użyciu Tapatalka
ODPOWIEDZ