Problem z połączeniami.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 28
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 cze 2017, o 00:13
Re: Problem z połączeniami.
Wszystko OK. Bardzo dziękuję za pomoc i błyskawiczne rozwiązanie problemu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
aros32,
cudownie . Dziękuje za sprawdzenie i wiadomość zwrotną.
cudownie . Dziękuje za sprawdzenie i wiadomość zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Problem z połączeniami.
Witam. Mam problem z połączeniami. Gdy chce do kogoś zadzwonić lub gdy chce ktoś się do mnie dodzwonić to się nie da. Nie ma sygnału, cisza. Połączenie jest w realizacji, ale żadnej reakcji. Próbowałem na 3 innych telefonach i wszędzie dzieje się tak samo, więc to problem sim/operatora. Krótkie kody też nie działają. Internet i zasięg jest w porządku. SMS też normalnie się wysyła. Przełączałem z LTE na 2/3G, ale nic nie pomogło. Dzieje się tak miesiąc czasu i wtedy też wysłałem zgłoszenie na BOK, ale do tej pory zero postępu. Gdy napiszę to standardowa odpowiedź"
"Chciałbym poinformować, że przesłane zgłoszenie jest nadal w trakcie analizy przez nasz dział techniczny. Niestety nie jestem w stanie precyzyjnie określić daty rozwiązania problemu."
I tak miesiąc czasu, ale jednak rozmowy są potrzebne chociażby w pracy. Wszystkie informację co chcieli im podałem, można coś zadziałać w tej sprawie? Numer zgłoszenia 136257
"Chciałbym poinformować, że przesłane zgłoszenie jest nadal w trakcie analizy przez nasz dział techniczny. Niestety nie jestem w stanie precyzyjnie określić daty rozwiązania problemu."
I tak miesiąc czasu, ale jednak rozmowy są potrzebne chociażby w pracy. Wszystkie informację co chcieli im podałem, można coś zadziałać w tej sprawie? Numer zgłoszenia 136257
Re: Problem z połączeniami.
Witaj daniel_reds,
- możliwe, że konieczna będzie wymiana katy SIM, ale wysłałam jeszcze interwencję w sprawie Twojego zgłoszenia. Zobaczymy, co dział techniczny ustali.
- możliwe, że konieczna będzie wymiana katy SIM, ale wysłałam jeszcze interwencję w sprawie Twojego zgłoszenia. Zobaczymy, co dział techniczny ustali.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Problem z połączeniami.
Wiadomo już coś w tej sprawie?Ewa_Plus pisze:Witaj daniel_reds,
- możliwe, że konieczna będzie wymiana katy SIM, ale wysłałam jeszcze interwencję w sprawie Twojego zgłoszenia. Zobaczymy, co dział techniczny ustali.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
daniel_reds,
na tę chwilę niestety jeszcze nie. Jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
na tę chwilę niestety jeszcze nie. Jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
daniel_reds,
prośba o przelogowanie urządzenia (wył./wł.) i weryfikację działania numeru.
prośba o przelogowanie urządzenia (wył./wł.) i weryfikację działania numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Problem z połączeniami.
Dalej nic. Brak sygnału.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
daniel_reds,
dziękuję za weryfikację i informację zwrotną. Interweniuję zatem dalej.
dziękuję za weryfikację i informację zwrotną. Interweniuję zatem dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
daniel_reds,
ponowna prośba o przelogowanie urządzenia i sprawdzenie działania usługi.
ponowna prośba o przelogowanie urządzenia i sprawdzenie działania usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Problem z połączeniami.
Niestety dalej nic.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
daniel_reds,
Prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl aktualne przykłady (ostatnie 48 godzin) nieudanych połączeń wychodzących/przychodzących (numer wykonujący połączenie + numer, na który dzwoniono z datą i godziną połączenia). W temacie wiadomości napisz proszę: Forum - daniel_reds.
Karta tego numeru jest cały czas zalogowana do sieci?
daniel_reds pisze:Niestety dalej nic.
Prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl aktualne przykłady (ostatnie 48 godzin) nieudanych połączeń wychodzących/przychodzących (numer wykonujący połączenie + numer, na który dzwoniono z datą i godziną połączenia). W temacie wiadomości napisz proszę: Forum - daniel_reds.
Karta tego numeru jest cały czas zalogowana do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Problem z połączeniami.
Wysłałem.
Tak. Sieć jest normalnie. Jak wspominałem, SMSy normalnie mogę wysyłać i internet z pakietu danych też działa bez problemu.
Tak. Sieć jest normalnie. Jak wspominałem, SMSy normalnie mogę wysyłać i internet z pakietu danych też działa bez problemu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z połączeniami.
daniel_reds,
wiadomość dotarła - dziękuję .
wiadomość dotarła - dziękuję .
Ten numer jest aktualnie w Polsce w lokalizacji podanej w tym zgłoszeniu?daniel_reds pisze:Numer zgłoszenia 136257
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 104
- Rejestracja: 26 lip 2014, o 23:01
Re: Problem z połączeniami.
I jak tam moja sprawa?