Strona 1 z 1

Nie mogę dezaktywować usługi

: 10 lip 2015, o 18:12
autor: lilya24
Witam, chciałam dezaktywować pakiet 300 minut do wszystkich krajowych sieci komórkowych za pomocą krótkiego kodu. Otrzymałam jednak informację zwrotną: Usługa niedostępna. Sprawdź: 1) czy masz wymagane środki 2) czy usługa wyklucza się z inną usługą 3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji. Dodam, że próbowałam dezaktywować pakiet zarówno przed wykorzystaniem minut, jak i po. Pozdrawiam.

Re: Nie mogę dezaktywować usługi

: 11 lip 2015, o 09:04
autor: pepcia2
Jeśli to pakiet dodany po podpisaniu umowy, to wyłączysz kodem *121*01*01#
a gdy sama aktywowałaś to kod *121*00*01#

Re: Nie mogę dezaktywować usługi

: 11 lip 2015, o 10:13
autor: lilya24
Dzięki za odpowiedź, ale problem już został rozwiązany :)