Strona 2 z 3

Re: Odstąpienie od umowy

: 6 lut 2020, o 12:15
autor: herman00
Witam,
Dostałem potwierdzenie - faktury do korekty na "0". No i opłata aktywacyjna na "0", co dostałem "w prezencie", bo powinienem zapłacić.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam

Re: Odstąpienie od umowy

: 15 gru 2020, o 22:54
autor: sedzia20
Kłaniam się!

Pod koniec lutego kończy się moja umowa na Internet, której nie chcę przedłużać.
W związku z nowymi regulacjami wchodzącymi w życie od 21.12. ( https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/z-mys ... et="_blank ) piszę, aby się dowiedzieć, czy via on-line przyjmiecie moją rezygnację (złożoną po ww. dacie), w treści której zawrę prośbę o deaktywację numeru wraz z końcem obowiązywania promocji, by nie narazić się na karę umowną?
Oraz kiedy i gdzie znajdę informacje o wprowadzeniu nowych zasad w sieci Plus? Bo póki co żadnej korespondencji w tej sprawie nie otrzymałem.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź,
sedzia20.

Re: Odstąpienie od umowy

: 16 gru 2020, o 13:25
autor: Ewa_Plus
Witaj sedzia20,
- tak, przyjmiemy takie wypowiedzenie.
Na naszej stronie komunikat dotyczących zmian znajdziesz tutaj.

Re: Odstąpienie od umowy

: 19 gru 2020, o 22:18
autor: sedzia20
Ewa_Plus pisze:Witaj sedzia20,
- tak, przyjmiemy takie wypowiedzenie.
Na naszej stronie komunikat dotyczących zmian znajdziesz tutaj.
Dziękuję Ewo za odpowiedź. Przejrzałem te dokumenty, niemniej nie zauważyłem w jakiej formie taka rezygnacja ma być - zwykłego maila i w treści wszystkie dane jak np. w kontakcie z bok (pluskod itp.), czy mail z załącznikiem, np. pdf z podpisem.

Re: Odstąpienie od umowy

: 20 gru 2020, o 13:50
autor: PWojciechowska
Witam. Ja dwa tygodnie temu złożyłam wypowiedzenie umowy internetu przez maila. Musi być nr telefonu, PESEL adres zamieszkania. Dostałam potwierdzenie mailem o skuteczności wypowiedzenia. Potem tylko zadzwonili z DUK celem złożenia propozycji przedłużenia umowy, ale zrezygnowałam całkowicie.

Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka

Re: Odstąpienie od umowy

: 21 gru 2020, o 14:33
autor: Ewa_Plus
sedzia20,
E-mail musi być wysłany z adresu, na który kierowane są e-faktury i powinien zawierać dane, jak przy kontakcie z DOK, czyli:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- Plus Kod 5

lub:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- imię i nazwisko
- numer PESEL

Re: Odstąpienie od umowy

: 21 gru 2020, o 20:02
autor: sedzia20
PWojciechowska pisze:Witam. Ja dwa tygodnie temu złożyłam wypowiedzenie umowy internetu przez maila. Musi być nr telefonu, PESEL adres zamieszkania. Dostałam potwierdzenie mailem o skuteczności wypowiedzenia. Potem tylko zadzwonili z DUK celem złożenia propozycji przedłużenia umowy, ale zrezygnowałam całkowicie.

Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
Pięknie dziękuję za info, pozdrawiam serdecznie!

EDIT:
Ewa_Plus pisze:sedzia20,
E-mail musi być wysłany z adresu, na który kierowane są e-faktury i powinien zawierać dane, jak przy kontakcie z DOK, czyli:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- Plus Kod 5

lub:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- imię i nazwisko
- numer PESEL
Dziękuję Ewo, tak zrobię.

Re: Odstąpienie od umowy

: 22 gru 2020, o 22:41
autor: sedzia20
sedzia20 pisze:
PWojciechowska pisze:Witam. Ja dwa tygodnie temu złożyłam wypowiedzenie umowy internetu przez maila. Musi być nr telefonu, PESEL adres zamieszkania. Dostałam potwierdzenie mailem o skuteczności wypowiedzenia. Potem tylko zadzwonili z DUK celem złożenia propozycji przedłużenia umowy, ale zrezygnowałam całkowicie.

Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
Pięknie dziękuję za info, pozdrawiam serdecznie!

EDIT:
Ewa_Plus pisze:sedzia20,
E-mail musi być wysłany z adresu, na który kierowane są e-faktury i powinien zawierać dane, jak przy kontakcie z DOK, czyli:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- Plus Kod 5

lub:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- imię i nazwisko
- numer PESEL
Dziękuję Ewo, tak zrobię.
Rzeczywiście - jest tak, jak Panie pisałyście :)
Wypowiedzenie skutecznie złożone :-D

Dziękuję za pomoc, wszystkiego zdrowego na zbliżający się czas Świąt i Nowy Rok 2021 życzę :mrgreen:

Re: Odstąpienie od umowy

: 24 gru 2020, o 11:23
autor: Michał_Plus
sedzia20, również życzymy Wesołych Świąt.

Re: Odstąpienie od umowy

: 26 gru 2020, o 15:09
autor: sedzia20
Michał_Plus pisze:sedzia20, również życzymy Wesołych Świąt.

Piękne dzięki!

Re: Odstąpienie od umowy

: 11 mar 2021, o 17:03
autor: ursusarctos
Witam serdecznie. Po 7 dniach od zawarcia umowy na abonament, zawartej na odległość, odstąpiłem od niej. BOK przyjął a numer został przeniesiony z powrotem do oferty na kartę ale został zablokowany. W dokumentach było napisane, że w przypadku odstąpienia umowa zostaje uznana za niezawartą. W związku z tym czy będę musiał ponownie rejestrować numer?

Re: Odstąpienie od umowy

: 12 mar 2021, o 12:17
autor: Ewa_Plus
ursusarctos,
- nie musisz ponownie rejestrować. Dane resjestracyjne oraz wszystkie aktywne pakiety, saldo konta, okres ważności zostaną przywrócone do stanu sprzed migracji. Możliwe, że już to nastąpiło. Zrestartuj telefon i sprawdź czy jest już ok.

Problem z rozwiązaniem umowy.

: 19 lis 2022, o 05:53
autor: Bonhart
Witam.

Mieliśmy do niedawna internet mobilny, umowa się skończyła, udaliśmy się do miejscowego salonu, żeby ją rozwiązać. Po jakimś czasie zaczęły nam przychodzić wiadomości o niezapłaconym abonamencie. Udaliśmy się ponownie do salonu. Tam dostaliśmy informację, że prawdopodobnie rozwiązanie umowy nie przeszło przez błąd w systemie, ale nie mamy się co martwić, pan przygotował zgłoszenie, opisał sytuację, zapewnił nas, że będzie w porządku. No i przez jakiś czas było spokojnie, dopóki nie zadzwonił do nas pan z windykacji, że nasza sprawa będzie przekazana do komornika, bo nie płacimy rachunków. Pan nie słuchał tłumaczeń, że rozwiązaliśmy umowę i błąd jest po stronie systemu, tylko powiedział, że w systemie nie ma żadnej wzmianki o tym, że rozwiązaliśmy umowę, stwierdził, że nie chcemy współpracować i on przekazuje sprawę dalej, prawdopodobnie do komornika. Udaliśmy się ponownie do salonu. Tam pracownik pokazał nam, że już poprzednim razem założył zgłoszenie w systemie a do tego dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana a rachunki umorzone.

Proszę o zbadanie sprawy, zanim pójdzie dalej i narobi nam problemów.

Re: Odstąpienie od umowy

: 21 lis 2022, o 11:17
autor: Marta_Plus
Witaj Bonhart,

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji sytuacji, prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Problem z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość

: 3 sty 2024, o 21:55
autor: softnet
Szanowni Państwo!

11 grudnia zawarłem przez telefon umowę na instalację Plus Światłowód.

Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni, ale ponieważ 14 dzień wypadł 25 grudnia, to z mocy prawa termin ten upłynął w pierwszym dniu roboczym, czyli 27 grudnia.

23 grudnia, drogą elektroniczną, wysłałem pismo o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

28 grudnia, skontaktowała się ze mną Pani z Biura Obsługi Klienta z informacją o konieczności uzupełnienia wniosku o odstąpienie od umowy. Czyli dzień po ostatecznym terminie.

Dzisiaj dowiedziałem się, że została mi naliczona kara za zerwanie umowy.

Czy to nie jest tak, że mój mail z dnia 23 grudnia jest wyraźnym oświadczeniem woli i tym samym powinno nastąpić wstrzymanie biegu terminu?

Czy nie powinienem NIEZWŁOCZNIE zostać wezwany do usunięcia braków formalnych, w ciągu 7 dni? A w przypadku ich braku, wypowiedzenie powinno było zostać uznane za nieskuteczne?

W ostateczności braki o których poinformowała mnie pracownica BOK usunąłem w ciągu zdaje się godziny.

I wreszcie dlaczego pracownica BOK odpowiedziała na mój wniosek dzień po upływie 14-dniowego terminu (plus dni świąteczne), skoro został on złożony 12 dnia od zawarcia umowy?

Co mam w tej sytuacji zrobić?

Uprzejmie proszę o odpowiedź.