Rejestracja numeru
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Przesłałam numer w podanym formularzu.
Re: Aktywacja karty microSIM
Czy wiadomo coś w mojej sprawie bo sytuacja się nadal nie zmieniła.
Re: Aktywacja karty microSIM
salma87 - sprawdzamy to. A powiedz jeszcze, czy miałaś w tym dniu numer aktywny? To znaczy czy był okres ważności i nie było debetu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Koszty wymiany opłacałam gotówką w salonie.
EDIT: Konto było aktywne i miałam na nim dostępne środki.
EDIT: Konto było aktywne i miałam na nim dostępne środki.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2013, o 12:23 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji.
Powód: Połączenie postów. Nie pisz post pod postem - korzystaj z możliwości jego edycji.
Re: Aktywacja karty microSIM
salma87 - wysłaliśmy już interwencję w sprawie Twojej wymiany karty i czekamy na odpowiedź. Jak ustalimy co i jak, damy Ci natychmiast znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Dziękuję, czekam na jakąś informacje.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
salma87,
proszę wyłącz i włącz telefon. Nowa karta będzie działać.
proszę wyłącz i włącz telefon. Nowa karta będzie działać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
Witam, również jak poprzednicy mam problem z kartą micro-sim którą wymieniłem wczoraj ok godz 17(karta jest zablokowana) a stara sim nadal działa. Proszę o pomoc
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
Witaj jaco07,
podczas wymiany konto numeru było aktywne (posiadało dodatnie saldo + zachowany termin ważności)? Sprawdź też proszę, czy numer starej i nowej karty SIM wpisany na wniosku, zgodny jest z numerem nadrukowanym na kartach.
podczas wymiany konto numeru było aktywne (posiadało dodatnie saldo + zachowany termin ważności)? Sprawdź też proszę, czy numer starej i nowej karty SIM wpisany na wniosku, zgodny jest z numerem nadrukowanym na kartach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
wczoraj wymieniłem kartę na mikro sim, dostałem sms z informacją że zlecenie zostało wykonane nr462500428 i stara kata straciła zasięg, a nowa nie działa i nie ma zasięgu, cały czas ja przelogowuję i nic, co lepsze muszę zrobić ważne przelewy w banku i na ten nr przychodzi sms:(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
piasek,
ta wymiana dotyczy numeru Plus na Kartę/Plus Mix?
ta wymiana dotyczy numeru Plus na Kartę/Plus Mix?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty microSIM
piasek,
Joanna_Plus pisze:
Sprawdź też proszę, czy numer starej i nowej karty SIM wpisany na wniosku, zgodny jest z numerem nadrukowanym na kartach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty microSIM
przesłałem na email nr karty i nr tel, jeśli da radę to proszę o sprawdzenie