Strona 25 z 33
Re: Brak LTE
: 31 lip 2018, o 11:27
autor: oddzwonimy
Michał_Plus pisze:oddzwonimy, tak jak napisałeś:
oddzwonimy pisze:Po przełożeniu karty do innego telefonu LTE działa.
więc usługę dostarczamy. Problem leży po stronie konfiguracji aparatu.
Jakoś o dziwo w Play nie było tego problemu. Więc to raczej wygląda tak, że Plus nie jest w stanie mi podać prawidłowej konfiguracji telefonu.
Re: Brak LTE
: 31 lip 2018, o 12:02
autor: Michał_Plus
oddzwonimy, zrób i wklej na forum screeny z konfiguracji urządzenia.
Re: Brak LTE
: 31 lip 2018, o 12:21
autor: oddzwonimy
Nie działa konfiguracja przesłana na telefon:
Nazwa - PLUS
APN - plus
Proxy - nieustawione
Port - nieustawione
Nazwa użytkownika - nieustawione
Hasło - nieustawione
Serwer - nieustawione
MMSC - nieustawione
Proxy MMS - nieustawione
Port MMS - nieustawione
MCC - 260
MNC - 01
Typ uwierzytelniania - PAP
Typ APN - default, supl
Protokół APN - IPv4
Protokół roamingu APN - IPv4
Połączenie - nieokreślony
Typ operatora wirtualnej sieci komórkowej - brak
i nie działa konfiguracja podana na stronie Plusa:
Nazwa: Plus
APN: plus
Typ uwierzytelniania: PAP
Typ APN: default lub internet
Re: Brak LTE
: 31 lip 2018, o 13:15
autor: Michał_Plus
oddzwonimy, korzystasz tylko z jednej karty SIM?
Re: Brak LTE
: 31 lip 2018, o 14:42
autor: oddzwonimy
Z dwóch, ale chyba wpadliśmy jednocześnie na ten sam pomysł. Zamieniłem karty miejscami, wyłączyłem telefon na 10 minut, włączyłem z powrotem i LTE
działa
Rozwiązanie typu barbarzyńskiego, bo nadal nie wiadomo, w czym był problem dokładnie, no ale ważne, że działa.
Re: Brak LTE
: 31 lip 2018, o 14:50
autor: Michał_Plus
oddzwonimy, w takim przypadku konfiguracja internetu musi być przypisana do konkretnej karty SIM. Prawdopodobnie jest przypisana do SIM1 a nie SIM2, lub odwrotnie.
Re: Brak LTE
: 31 lip 2018, o 16:39
autor: oddzwonimy
Michał_Plus pisze:oddzwonimy, w takim przypadku konfiguracja internetu musi być przypisana do konkretnej karty SIM. Prawdopodobnie jest przypisana do SIM1 a nie SIM2, lub odwrotnie.
To też nie to. W telefonie mam oddzielne ustawienia APN dla obu kart. I obie konfiguracje były we właściwym miejscu.
Re: Brak LTE
: 31 lip 2018, o 17:42
autor: Daniel_Plus
oddzwonimy, czasami w telefonach dual SIM transmisja LTE działa tylko w jednym slocie. Najważniejsze, że udało się ją w końcu uzyskać
Re: Brak LTE
: 15 sie 2018, o 16:49
autor: pikaso121
Witam,
mam problem z połączeniem LTE. Nigdy w telefonie "nie zaskoczył". Prosiłbym o rozwiazanie problemu. Moje dane w ustawieniach:
Nazwa: PLUS
APN: plus
MCC: 260
MNC: 01
Typ APN: default,supl
Re: Brak LTE
: 16 sie 2018, o 07:27
autor: sl@w_es
pikaso121,
rozumiem, że w innych technologiach internet "chodzi".
Zasadniczo, aby korzystać z LTE muszą być spełnione następujące warunki:
1) telefon z LTE
2) karta USIM LTE
3) taryfa LTE
4) zasięg LTE
Numer jest w abonamencie czy na kartę?
Przeczytaj:
- abonament -
Bezpłatny dostęp do Internetu LTE
- karta -
Darmowy dostęp do LTE w Plusie Mix i Plusie na Kartę
Re: Brak LTE
: 16 sie 2018, o 10:42
autor: Michał_Plus
pikaso121, jaką posiadasz taryfę? Czy internet 3G działa? Sprawdź na Plus Online, zakładka "Usługi", czy LTE jest aktywne (zielona kropka). Konfigurację wpisywałeś ręcznie, czy korzystałeś z SMSa?
Re: Brak LTE
: 16 sie 2018, o 11:12
autor: pikaso121
Michał_Plus pisze:pikaso121, jaką posiadasz taryfę? Czy internet 3G działa? Sprawdź na Plus Online, zakładka "Usługi", czy LTE jest aktywne (zielona kropka). Konfigurację wpisywałeś ręcznie, czy korzystałeś z SMSa?
Tak, mój telefon działa na 3G. Posiada on funkcję LTE, gdyz jest to Samsung galaxy a5 (2015). Posiadam telefon na kartę i w zakładce uslugi LTE jest aktywne. Konfigurację wpisałem ręcznie a także SMS, aby wyprobowac dwie opcje.
Zastanawia mnie tylko czy mam kartę USIM LTE. Da sie to jakos sprawdzić? Mam numer od wielu wielu lat bez zmienianej karty i nie jestem pewien czy jest ona zgodna z nową technologią
Re: Brak LTE
: 16 sie 2018, o 11:17
autor: Michał_Plus
pikaso121, najprawdopodobniej karta nie obsługuje LTE. Konieczna będzie jej wymiana. Możesz tego dokonać w każdym naszym punkcie.
pikaso121 pisze:Zastanawia mnie tylko czy mam kartę USIM LTE. Da sie to jakos sprawdzić?
Możesz do nas napisać przez formularz:
http://www.plus.pl/zadaj-pytanie (podając w nim nr telefonu, imię i nazwisko oraz PESEL). Konsultant, mający wgląd do Twojego konta, napisze Ci jak dokładnie przedstawia się sytuacja.
Brak internetu 4G Xiaomi Mi A2 Lite
: 17 sie 2018, o 21:07
autor: KarolKonieczny
Zakładam, że brak LTE to nie wina telefonu, bo miałem trzy różne i na żadnym nie działał. LTE aktywowane smsem, karta SIM raczej obsługuje 4G, bo kolega kupił taką samą kartę też parę lat temu i wszystko mu działa, preferowane 4G ustawione, taryfa Prosto na Kartę (z tego co przeczytałem w regulaminie jest tam dostępny LTE), zasięg jest, ustawienia następujące:
Nazwa: Plus
APN: plus
Typ APN: default
Typ uwierzytelniania: PAP
Naprawdę nie mam pojęcia w czym tkwi problem.
Re: Brak internetu 4G Xiaomi Mi A2 Lite
: 18 sie 2018, o 08:57
autor: sl@w_es
KarolKonieczny pisze:Zakładam, że brak LTE to nie wina telefonu, bo miałem trzy różne i na żadnym nie działał. LTE aktywowane smsem (...)
Testowałeś z jedną kartą SIM, czy z różnymi kartami Plusa? Internet w starszych technologiach działa?
Generalnie w ofercie na kartę usługi, promocje, pakiety aktywuje się kodami, komendy SMS-owe służą do aktywacji w abonamencie.
Sprawdź czy masz aktywną usługę LTE -
*101#.
W wiadomości zwrotnej powinieneś otrzymać info o aktywnych m.in. następujących usługach:
"Aktywne usługi: LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), GPRS...".
Jeśli nie masz wzmianki o LTE i GPRS to aktywuj te usługi kodem:
- LTE:
*101*11*24#
- GPRS:
*101*11*02#