Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 77
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 sie 2014, o 21:40
- Lokalizacja: WL
Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
W opisie mamy :
SMS będzie wysłany, gdy będziesz:
mieć wyłączony telefon
poza zasięgiem
prowadzić inną rozmowę
Pytanie : Dlaczego SMS przychodzi, gdy odrzucam połączenie - ręcznie lub automatycznie, jeśli nr dzwoniący trafił na listę nr zablokowanych. Można to jakoś zmienić?
SMS będzie wysłany, gdy będziesz:
mieć wyłączony telefon
poza zasięgiem
prowadzić inną rozmowę
Pytanie : Dlaczego SMS przychodzi, gdy odrzucam połączenie - ręcznie lub automatycznie, jeśli nr dzwoniący trafił na listę nr zablokowanych. Można to jakoś zmienić?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
dareios, opisana przez Ciebie sytuacja ma miejsce, ponieważ system rozpoznaje takie działanie jako "numer zajęty".
W takim wypadku należy wyłączyć funkcję „nie wysyłaj gdy zajęte” za pomocą SMS o treści: ZN pod numer bezpłatny 8023.
W takim wypadku należy wyłączyć funkcję „nie wysyłaj gdy zajęte” za pomocą SMS o treści: ZN pod numer bezpłatny 8023.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Wg tego opisu http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=2767
to chyba raczej ZT?
to chyba raczej ZT?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
dareios, tak zgadza chodzi o SMS o treści ZT.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Witam, usługa kto dzwoni przestała poprawnie działać od jakiegoś czasu. Tzn. miałem ustawiony tryb "nie wysyłaj, gdy zajęte" Kod "SZ" zwraca informacje,że ten tryb jest wyłączony. Wysłanie kodu "ZT" niczego nie zmienia, ponowne wysłanie "SZ" zwraca, że tryb nie jest włączony co skutkuje tym, że dostaję niechciane powiadomienia. Proszę o weryfikację stanu rzeczy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Wysłane :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
dareios,
wiadomość dotarła-dziękuję. Sprawdź pocztę.
wiadomość dotarła-dziękuję. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 cze 2016, o 13:34
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Czy aktualnie jest jakiś problem z usługą "kto dzwonił"?Sms wysłany,niby usługa aktywna,nawet konsultant telefonicznie resetował ustawienia i nadal usługa nie działa!?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
abonent179 nie mamy zgłoszeń odnośnie problemów z usługą KTO DZWONIŁ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 cze 2016, o 13:34
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Mam włączoną usługę a mimo to nie działa!!Nie przychodzą mi smsy,że ktoś próbował się ze mną połączyć??
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
abonent179 w jakich sytuacjach chcesz aby pojawiał się taki SMS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 cze 2016, o 13:34
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
W sytuacjach ,gdy numer jest zajęty,powinien byc sms,że ktoś próbował się ze mną połączyć.Była ta opcja już ustawiona telefonicznie przez konsultanta ale widać nie do końca..
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Czy masz wyłączoną pocztę głosową i zdezaktywowaną usługę połączenia oczekującego?
Co dostajesz po wysłaniu SMS o treści SZ pod numer 8023?
Co dostajesz po wysłaniu SMS o treści SZ pod numer 8023?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 22
- Rejestracja: 17 cze 2016, o 13:34
Re: Usługa 'Kto dzwoni' - pytanie
Aktualnie przyszedł sms,że usługa jest wyłączona??Także nie wiem...konsultant telefonicznie zapewniał,ze jest ok?Czyli co teraz nalezy zrobić??