smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego biznesu!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 32
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:58
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
A ile takich numerów można połączyć? Czy to z góry ograniczone do 6 produktów? Czy można negocjować ilość?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Pixi7,
nie ma możliwości negocjowania ilości produktów biorących udział w Programie smartFIRMA. Udział w Programie może brać 6 umów (jedna uprawniająca i 5 umów rabatowych).Pixi7 pisze:A ile takich numerów można połączyć? Czy to z góry ograniczone do 6 produktów? Czy można negocjować ilość?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Witam,Basia_Plus pisze:gregmar,
Zgodnie z punktem 3b § 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE PROGRAMU „SMARTFIRMA 2 –TELEFON INTERNET I TELEWIZJA” („REGULAMIN”) http://www.plus.pl/documents/16/2480262 ... tFIRMA.pdfgregmar pisze:posiadam taryfę Progres Bez Limitu 39 zł (z e-fakturą 29 zł) + w abonamencie jest Pakiet internetowy NS za 10 zł, który mogę wyłączyć.
Czy ta taryfa kwalifikuje się do otrzymania rabatu 50% na telewizję Cyfrowego Polsatu w programie smartFirma ?
a)w przypadku Obecnych Klientów:
- umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Polkomtel w ofercie Plus Abonament/ Plus Abonament dla Firm z usługą głosową („Umowa Plus Abonament”),
- umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Polkomtel w ofercie Plus Internet/Plus Internet dla Firm („Umowa Plus Internet”),
- umowa o świadczenie usługi telekomunikacyjnej dostępu do Internetu w Cyfrowym Polsacie („Umowa Internet CP”),
o minimalnej wysokości miesięcznego zobowiązania dla każdej z umów 39 zł (47,97zł z VAT).
chciałbym dopytać jeszcze o jedna rzecz dla taryfy tylko SIM.
Minimalna kwota netto abonamentu uprawniajacego to 39 zł wliczając upust a e-fkturę.
Trochę wyżej w regulaminie jest napisane że w "Ramach programu na umowie uprawniającej nie zostają przyznane żadne rabaty ani upusty..."
Czy dobrze to rozumiem, że w takim przypadku w umowie uprawniającej minimalna kwota do zapłaty za abonament wynosi 49 zł netto gdyż nie jest wówczas naliczany upust za e-fakturę?
grzegorz
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
gregmar zapis: „W ramach Programu na Umowie Uprawniającej Abonentowi nie zostają przyznane żadne rabaty ani upusty, o których mowa w Regulaminie.” (z punktu 3b § 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE regulaminu „SMARTFIRMA 2 –TELEFON INTERNET I TELEWIZJA”) dotyczy jedynie tego, że dla umowy, która umożliwia przystąpienie do Programu nie będą przyznawane upusty w ramach tej oferty. Nie ma tu mowy o usunięciu rabatu za e fakturę.
A wysokość abonamentu dla obecnego Klienta, przy przystępowaniu do Programu to 39 zł netto (47,97 zł brutto) w przypadku umowy bez sprzętu i jest to kwota już po odliczeniu 10 zł zniżki za e-fakturę.
A wysokość abonamentu dla obecnego Klienta, przy przystępowaniu do Programu to 39 zł netto (47,97 zł brutto) w przypadku umowy bez sprzętu i jest to kwota już po odliczeniu 10 zł zniżki za e-fakturę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Też o tym pomyślałem, ale mam sprzeczne informacje z różnych salonów.Magda_Plus pisze:gregmar może warto zastanowić się nad podniesieniem abonamentu, wówczas będziesz mógł skorzystać z oferty smartFirma.
Czy podnosząc abonament musi być on aktywny już przez jakiś czas (60 dni) czy można to zrobić przy przedłużeniu umowy i wówczas dobrać telewizję w programie Smart Firma?
grzegorz
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
gregmar,
- nie ma tu wymogu 60 dni. Nie mniej jednak sugeruję, żeby z dobraniem kolejnych produktów zaczekać, aż nowa taryfa wejdzie w życie (czyli z pierwszym dniem nowego okresu rozliczeniowego).
- nie ma tu wymogu 60 dni. Nie mniej jednak sugeruję, żeby z dobraniem kolejnych produktów zaczekać, aż nowa taryfa wejdzie w życie (czyli z pierwszym dniem nowego okresu rozliczeniowego).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Dzięki Ewa za info, tak też pomyślałem że to będzie najbezpieczniejsze rozwiązanie.
PS. A czy jest możliwość sprawdzenia numerów na koncie jakby to wyglądało?
PS. A czy jest możliwość sprawdzenia numerów na koncie jakby to wyglądało?
grzegorz
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Co masz na myśli?gregmar pisze: PS. A czy jest możliwość sprawdzenia numerów na koncie jakby to wyglądało?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
Chodziło o to czy Ty ew. możesz sprawdzić 2 numery na moim koncie, bo wydaje mi się, że oprócz mojego głosowego może numeru może kwalifikować się numer internetowy.
Wysłałem do Ciebie na PW wiadomość.
Wysłałem do Ciebie na PW wiadomość.
grzegorz
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
gregmar,
dziękuję za informację, czekaj na odpowiedź.gregmar pisze:Wysłałem do Ciebie na PW wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SmartDom / SmartFirma + promocje...
Dzień dobry.
Posiadam z oferty Plus'a prywatny telefon komórkowy, internet mobilny oraz telewizję. Chciałem się dowiedzieć czy przenosząc do Plus firmowy telefon komórkowy (1) i ew. dokupując dodatkową aktywację (1) otrzymam jakieś bonusy (poza 6 m-cy za darmo)?
Na jakich zasadach można korzystać z pakietu telewizyjnego w firmie (działalność jednoosobowa; gastronomia)?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
CollCon
Posiadam z oferty Plus'a prywatny telefon komórkowy, internet mobilny oraz telewizję. Chciałem się dowiedzieć czy przenosząc do Plus firmowy telefon komórkowy (1) i ew. dokupując dodatkową aktywację (1) otrzymam jakieś bonusy (poza 6 m-cy za darmo)?
Na jakich zasadach można korzystać z pakietu telewizyjnego w firmie (działalność jednoosobowa; gastronomia)?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
CollCon
Ostatnio zmieniony 15 mar 2016, o 11:07 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie wątków
Powód: połączenie wątków
Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne
CollCon,
- czyli masz już smartDOM na siebie, jako osobę prywatną i chciałbyś jeszcze na swoją działalność skompletować zestaw umów w ramach smartFirmy, tak?
- czyli masz już smartDOM na siebie, jako osobę prywatną i chciałbyś jeszcze na swoją działalność skompletować zestaw umów w ramach smartFirmy, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Internet, później przeniesienie numeru... rabaty, promocje
Dzien dobry.
Noszę się z zamiarem zakupu usług w sieci Plus (firma), i pojawiają sie pytania.
1) Czy kupując dowolny zestaw Interetu z abonamentem za 49 zl netto, otrzymam "3 m-ce za darmo"?
2) Czy jeśli w następnej kolejności (ok. 1-2 tyg) złożę dyspozycję przeniesienia nr tel abonamentowego od innego operatora, otrzymam "6 m-cy" za darmo na usługi telefoniczne? (abo no limit)
3) Czy takie połączenie usług wpisuje się w "Smart Firma", czy po upływie "darmowych miesięcy" (jeśli takowe będą), opłata za telefon wyniesie 50% wartości abonamentu?
4) Czy w dalszym czasie (kolejny miesiąc) jeśli przeniosę od innego operatora firmowy nr będący "na kartę", otrzymam jakiś bonus (abo z tylko nielimitowanymi rozmowami - bez sms / net lub z ograniczonym pakietem minut)?
Z góry dziękuję za odpowiedz.
CC
Noszę się z zamiarem zakupu usług w sieci Plus (firma), i pojawiają sie pytania.
1) Czy kupując dowolny zestaw Interetu z abonamentem za 49 zl netto, otrzymam "3 m-ce za darmo"?
2) Czy jeśli w następnej kolejności (ok. 1-2 tyg) złożę dyspozycję przeniesienia nr tel abonamentowego od innego operatora, otrzymam "6 m-cy" za darmo na usługi telefoniczne? (abo no limit)
3) Czy takie połączenie usług wpisuje się w "Smart Firma", czy po upływie "darmowych miesięcy" (jeśli takowe będą), opłata za telefon wyniesie 50% wartości abonamentu?
4) Czy w dalszym czasie (kolejny miesiąc) jeśli przeniosę od innego operatora firmowy nr będący "na kartę", otrzymam jakiś bonus (abo z tylko nielimitowanymi rozmowami - bez sms / net lub z ograniczonym pakietem minut)?
Z góry dziękuję za odpowiedz.
CC
Ostatnio zmieniony 24 maja 2016, o 12:33 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Powód: połączono wątki- ten sam temat.