Strona 6 z 6

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 28 mar 2018, o 16:52
autor: radek.k
W lutym dzwonił do mnie konsultant z Plusa ponieważ w ciągu najbliższego miesiąca kończyła mi się umowa na Internet mobilny w Plusie.

Pan zaproponował mi przedłużenie umowy za 50% ceny na kolejne 2 lata ponieważ w sieci plus mam również telefon na abonament. Zgodziłem się, przysłano mi aneks do umowy itd.

Rabat 50% był naliczony w pierwszym okresie rozliczeniowym, natomiast w kolejnym otrzymałem fakturę za Internet na 100% ceny.

Napisałem maila reklamacyjnego z prośbą o wyjaśnienie. Dostałem odpowiedź, że nie spełniam warunków promocji, o których mowa żeby dostać rabat 50% na Internet.

W momencie zawierania umowy przez telefon nie było mowy o spełnianiu jakichkolwiek warunków promocyjnych, przynajmniej nie zostałem o tym poinformowany. Przez ostatnie 2 lata płaciłem 50% ceny za Internet i byłem przekonany, że tak będzie nadal.

Co w takiej sytuacji mam zrobić? Czuję się oszukany! Czy mogę zerwać umowę na Internet? Jakie grożą mi konsekwencje z tytułu zerwania umowy na Internet?

Z góry dziękuję za odpowiedź, również Pani specjalistce z Plusa

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 28 mar 2018, o 17:25
autor: Ewa_Plus
radek.k,
- napisz proszę, jakiej wysokości abonament miałeś przed przedłużeniem umowy, a jaki po. Podaj też nazwę promocji, w której podpisana została umowa i kiedy to miało miejsce.

Czy umowa na abonent telefoniczny jest Twoją umową uprawniającą? Czy ona też była ostatnio zmieniana?

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 28 mar 2018, o 18:07
autor: ra345
informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Reklamacja rozpatrzona pozytywnie - z wyrównaniem, brawo Plus, brawo Ja :-) .
Pozdrawiam

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 28 mar 2018, o 22:58
autor: radek.k
Przed przedłużeniem umowy płaciłem dokładnie 30,14 zł brutto. Po przedłużeniu umowy pierwszą fakturę przysłano mi na kwotę 29,99 zł brutto (50% standardowej ceny z cennika), a kolejna przyszła na kwotę 59,99 zł brutto, w mailu dostałem informację, że mój rabat został dezaktywowany...

Umowa na telefon była przedłużana rok temu i nie jest to umowa jak Państwo to nazywacie "uprawniająca". W ogóle o niczym takim konsultant podczas rozmowy nie wspomniał... Nie wspominał o tym, że muszę spełnić jakiekolwiek warunki aby dostać 50% rabatu. Chciałem zrezygnować z usługi Internetu ponieważ wieczorami z powodu przeciążenia sieci działa bardzo słabo. Ale w zamian za 50% ceny zgodziłem się na przedłużenie umowy.

Czy mam możliwość odsłuchu rozmowy telefonicznej z konsultantem? W aneksie pisze wyraźnie, że umowa została zawarta na odległość telefonicznie.

Zawarta przeze nie umowa przez telefon dnia 08.02.2018 nie zgadza się z tym co otrzymałem...

Jeśli chodzi o nazwę promocji to w aneksie pisze dokładnie "Ja + Internet LTE 90GB z abonamentem w wysokości 69,99 zł (z VAT), określony regulaminem promocji "Ja + Internet LTE - tylko SIM - 30% taniej dla Stałych Klientów"

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 29 mar 2018, o 10:18
autor: Basia_Plus
radek.k,

aby zweryfikować te informacje konieczny będzie dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie na adres bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 29 mar 2018, o 11:08
autor: radek.k
Maila reklamacyjnego już pisałem, ale odrzucono moją reklamację, numer zgłoszenia to [Zagadnienie: 180327-001422]

W odpowiedzi jest też numer: Znak: OKR/AgaW/5029393/28.03.18

Wysłałem zgłoszenie ponownie: [Zagadnienie: 180329-000561]

Chciałbym odsłuchać rozmowę telefoniczną z przedstawicielem Plusa. W jaki sposób się to odbywa?

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 29 mar 2018, o 12:17
autor: Basia_Plus
radek.k,
radek.k pisze:[Zagadnienie: 180329-000561]
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zagadnienia.

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 29 mar 2018, o 12:29
autor: radek.k
Dziękuję,
Proszę jeszcze o informacje czy jest możliwość przejścia na niższy plan taryfowy? Chodzi mi o bardziej polubowne załatwienie tej sprawy. Widzę, że w niższym planie taryfowym Internet LTE jest również bez limitu. Ja jestem w zasięgu LTE więc nie muszę mieć jakiegoś dużego pakietu na Internet bo i tak prawie cały czas korzystam z LTE.

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 29 mar 2018, o 13:23
autor: Basia_Plus
radek.k,
radek.k pisze:czy jest możliwość przejścia na niższy plan taryfowy?
w trakcie kontraktu nie ma możliwości zmiany taryfy na niższą.

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 29 mar 2018, o 15:34
autor: radek.k
Bardzo dziękuję Pani Basi z Plusa za pomoc, moja rozmowa z konsultantem została odsłuchana i rabat 50% został przywrócony :)

Życzę Wesołych Świąt i polecam wszystkim Plusa gdyż mimo pewnych nieporozumień wszystko udaje się ostatecznie wyjaśnić na korzyść klienta :)

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 29 mar 2018, o 16:44
autor: Ewa_Plus
radek.k,
- to świetna wiadomość. Cieszymy się, że sprawa zakończyła się pomyślnie.

Wzajemnie życzymy Radosnych Świąt :-)

SmartFirma : zmiany na koncie klienta, zmiana rodzaju usług

: 20 paź 2021, o 07:09
autor: RGG
Dzień dobry

Korzystaliśmy z usług sieci Plus, z systemem rabatowym SmartFIRMA, obejmującym n/w. usługi:
- abo tel. 39 zł netto
- abo tel, 19 zł netto
- abo LTE 19,50 zł netto

oraz dwa nr tel prepaid

do powyższych usług zostały niedawno dodane:
- abo nr stacjonarny 5 zł netto z SF
- abo światłowód internet (95 zł brutto - 20 zł za eFV i SF)

Z racji podłączenia światłowodu, wypowiedziana została umowa abo LTE 19,50 zł netto

W niedługim czasie planujemy rezygnację z abo tel. 39 zł netto (najdłużej użytkowana usługa)

Proszę o informację czy utrzymana zostanie SmartFirma?
Jeśli tak, to która z usług będzie bazową dla SF?

Mając docelowo (po planowanych zmianach usług):
- abo tel, (wcześniejszy abonament z rabatem 19 zł netto)
- abo nr stacjonarny
- abo światłowód internet

będziemy chcieli przenieść nr tel prepaid do abo, jaki będzie uwzględniony rabat na owe numery? czy -25 zł netto / numer?

Temat nieco skomplikowany, ale ani 'salon' ani 'infolinia' nie były w stanie pomóc.

Z góry dziękuję

Re: SmartFirma : zmiany na koncie klienta, zmiana rodzaju us

: 20 paź 2021, o 09:15
autor: wlo
Szybka odpowiedź... ;-)
Ja osobiście nie lubię programów łączących wiele umów, blokujących możliwość zmiany na poszczególnych usługach. W przypadku Plusa, niestety(!!), nikt nie mówi która usługa jest podstawową uprawniającą do zniżek na pozostałych. Nikt nie doradza, nie informuje... Jeśli to są tylko telefony - na jednej fakturze - można dojść do tego analizując regulamin i najdroższą taryfę ;-) Tak - u Ciebie jest to najpewniej ten telefon z abonamentem 39 zł netto. Rezygnacja z niego spowoduje najpewniej cofnięcie rabatów ;-)
W przypadku mojej siostry np. w maju zmienialiśmy taryfy, zrobiliśmy cesję numeru jej męża na jej konto... Żeby korzystniej wychodziło. Byliśmy pewni, że na jeden z numerów będzie umowa główna - wskazany, który nie będzie w bliższej ani dalszej perspektywie likwidowany czy przenoszony. Co się okazało? Że nie telefoniczne umowy a umowa na TV satelitarną stała się umową główną!! Na pytanie - dlaczego nie wskazany numer telefonu? Bo tak wskazał system i pani konsultantka nic do powiedzenia nie ma!! Dobrze, że pytałem przed podpisaniem umowy. Dobrze, że umowa na TV raptem miesiąc czy dwa wcześniej była zmieniana i na podobny okres jest zawarta...

Re: smartFIRMA 2 – jeszcze więcej korzyści dla Twojego bizne

: 20 paź 2021, o 10:01
autor: Basia_Plus
Witaj RGG,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko, nazwa firmy oraz NIP?) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeżeli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.