Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 1 lip 2017, o 16:44
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Skoro jest niemożliwe to dlaczego sprzedajecie ten router pod hasłem LTE-A i jawnie naciągacie klientów?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Adriano08, router obsługuje jak najbardziej agregację pasm. Nie jest to widoczne z poziomu menu sprzętu, ale zapewniamy że działa. Odwołałeś się do postu ZbysiO28, stad potwierdziłem że nadal brak jest możliwości przełączania pasma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Jutro opiszę szczególniej na temat tego Routera.
PS. Radzę go nie brać oraz sprzedać go.
PS. Radzę go nie brać oraz sprzedać go.
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Router ma możliwość Agregacji Pasma .
Doszedłem do celu i wyszło że robi swoją robotę ale dużo psuje rzeczy jest to odczuwalne > zrywa połączenie , Router się chwilowo zawiesza , restartuje !!!! co to ma być ??
Jak dla mnie jest to głupota i nie wiem w jakim celu jest to wymyślone > chwyt Marketingowy oraz Pochwała że się da zrobić coś niemożliwego ale kosztem czego ???
Nie dziwie się że są ostre zakłócenia oraz różne fale elektromagnetyczne powodujące skoki ciśnienia ,choroby i szumy w uszach, dodatkowo są Informacje że długo nie Podziała Mobilność w Polsce:)
Macie wykres działania LTE- Advanced Mój ID [Exmind i Exmind 5G]
Doszedłem do celu i wyszło że robi swoją robotę ale dużo psuje rzeczy jest to odczuwalne > zrywa połączenie , Router się chwilowo zawiesza , restartuje !!!! co to ma być ??
Jak dla mnie jest to głupota i nie wiem w jakim celu jest to wymyślone > chwyt Marketingowy oraz Pochwała że się da zrobić coś niemożliwego ale kosztem czego ???
Nie dziwie się że są ostre zakłócenia oraz różne fale elektromagnetyczne powodujące skoki ciśnienia ,choroby i szumy w uszach, dodatkowo są Informacje że długo nie Podziała Mobilność w Polsce:)
Macie wykres działania LTE- Advanced Mój ID [Exmind i Exmind 5G]
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
ZbysiO28, tak jak pisaliśmy wcześniej router, w pełni, obsługuje agregację pasm, pomimo braku takich informacji w panelu admina. Jeśli sprzęt nie działa prawidłowo, proponowałbym na początek go zresetować. Jeśli problemy będą występować nadal, to kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie instalacji antenowej. Jeśli po tej stronie będzie wszystko poprawne (brak przebić itp.) to należałoby ze sprzętem udać się do serwisu w celu wykonania testów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Dziękuję ślicznie za informację.
Chyba tak zrobię bo naprawdę jeśli jestem w sieci LTE-Advanced to jest to nie możliwe żeby tak się działo.
Po zatym jeszcze jest jedna ważna sprawa dotycząca odbioru Anteny zewnętrznej od nadajnika BTS
Czy bardzo ważnym elementem jest RSRP jeśli tak to czy też ma to wpływ odbioru LTE i jaka powinna być jakość podłączenia tego?
Pozdrawiam
Chyba tak zrobię bo naprawdę jeśli jestem w sieci LTE-Advanced to jest to nie możliwe żeby tak się działo.
Po zatym jeszcze jest jedna ważna sprawa dotycząca odbioru Anteny zewnętrznej od nadajnika BTS
Czy bardzo ważnym elementem jest RSRP jeśli tak to czy też ma to wpływ odbioru LTE i jaka powinna być jakość podłączenia tego?
Pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
ZbysiO28, RSRP jest wartością siły obieranego sygnału. Parametr podawany jest z "-" wiec im wyższa wartość tym lepiej. (-80 lepiej niż -90 itd.) Zaleca się by oscylował powyżej -90. Niższe wartości (np.: -100) nie muszą jednak powodować problemów z transmisją Ważne są pozostałe wskaźniki jak RSRQ, SINR i RSSI
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Tak jak koledzy mam router dwr 960 i moje parametry to: RSSI -59dBm RSRP - 87dBm SINR 16-21dBm nadajnik z którego korzystam obsługuje LTE 800 i LTE 1800 a router nie działa w lte+. Czy na stronce routera będzie pisać że jest połączony z lte+? Najnowsza aktualizacja z strony plusa zainstalowana.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
MaxerPL, router D-Link DWR 960 obsługuje agregację pasm, ale niestety nie podaje o tym informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Daniel_Plus czy są jakieś plany z aktualizacją oprogramowania do tego routera żeby pokazywał lte+? Bądź co bądź takie coś powinno być od razu.
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
MaxerPL, ostatnia aktualizacja była w maju, a w najbliższym czasie następna nie jest planowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
Bardzo proszę wpłynąć na osoby zajmujące się oprogramowaniem tego sprzętu, żeby zaktualizowali firmware w ten sposób aby było widoczne czy działa agregacja czy nie! Ludzie kupują ten router dla agregacji i taka podstawowa informacja powinna być od początku wyświetlana!
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
winiu89, sugestia przekazana
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
A czy Huawei e5786 powinien wyświetlać jakąkolwiek informację o agregacji?
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5527
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Wybór modemu/routera i pytania o ofertę
robi460, Huawei w routerach nie implementuje takiej funkcjonalności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ