Reklamacja - faktura korygująca

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
LSAS
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 21 sie 2015, o 11:34

Reklamacja - faktura korygująca

Post autor: LSAS »

Witam,
Z racji zgłoszenia reklamacji, reklamowana faktura nie została opłacona, ponieważ miała zostać wystawiona faktura korygująca.
Pojawiły się faktury korygujące za 2 miesiące, w związku z czym kwota korekty wynosi więcej niż wspomniana faktura.
Teoretycznie bilans wychodzi na +, jednak w systemie nadal widnieje, że są zaległości w płatnościach.
Dlatego chcę się dowiedzieć czy konieczne jest opłacenie tej faktury i dopiero wtedy system zrobi korektę?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Reklamacja - faktura korygująca

Post autor: Magda_Plus »

LSAS pisze:Pojawiły się faktury korygujące za 2 miesiące, w związku z czym kwota korekty wynosi więcej niż wspomniana faktura.
Możesz zaczekać na wystawienie kolejnej faktury, która rozliczny korekty jakie zostały wystawione. Wówczas saldo konta zostanie uaktualnione.
LSAS pisze:Dlatego chcę się dowiedzieć czy konieczne jest opłacenie tej faktury i dopiero wtedy system zrobi korektę?
Zgodnie z punktem 7 § 13 Reklamacje i sposoby dochodzenia roszczeń Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych cyt.:" W przypadku kiedy przedmiotem reklamacji jest niewykonana lub nienależycie wykonana Usługa lub nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczonej Usługi wraz z wniesieniem reklamacji, obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony do czasu rozpatrzenia reklamacji."
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gabrysia80
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 lip 2022, o 08:52

Prośba o interwencję

Post autor: gabrysia80 »

Dzień dobry, mam pytanie - dlaczego jeśli moja reklamacja dotycząca błędnie naliczonej faktury (abonament za okres kiedy nie byłam jeszcze klientem plusa) została uznana - i dn. 7.07.2022r. i dostałam pismo z informacją że korekty zostaną wystawione do dziś nie dostałam żadnych korekt. Ponowiłam pytanie i dostałam kolejne pismo z dn. 08.08.2022r. w którym potwierdzili Państwo, że reklamowane opłaty zostaną anulowane. Mijają już dwa miesiące od reklamacji, a ja dostaję tylko pisma i żadnych korekt. Bardzo proszę o interwencję. Z góry dziękuję. Mój numer konta klienta: 23xxxxxx
Ostatnio zmieniony 23 sie 2022, o 14:31 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty - ten sam temat. Ukrycie numeru konta.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Reklamacja - faktura korygująca

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj gabrysia80,

z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów.
Sprawdź proszę czy w aplikacji iPlus te faktury nie są widoczne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gabrysia80
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 7 lip 2022, o 08:52

Re: Reklamacja - faktura korygująca

Post autor: gabrysia80 »

ok , dziękuję.
Faktury pojawiły się na koncie po zalogowaniu.

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ