Pakiet internetowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 mar 2019, o 21:48
Re: Jednorazowy pakiet internetowy
ale to jest cykliczny czyli jak zapomnę wyłączyć po wykorzystaniu to po 30dniach automatycznie mi sie odnowi. a ja potrzebuje doraźnie parę GB mozę z 2 góra 3 GB
Re: Jednorazowy pakiet internetowy
DestroyerX,
w Twojej taryfie nie ma jednorazowych pakietów internetowych, zresztą w innych, nowszych taryfach również.
Najsensowniejszym rozwiązaniem jest zmiana taryfy na Nowy Plush, gdzie za 25 zł/30 dni masz wszystko to o czym napisałeś bez limitu + 10 GB internetu.
Koszt zmiany taryfy to 5 zł.
Szczegóły w poście viewtopic.php?f=99&t=17888&p=226109#p226101
(UWAGA! Post zawiera opis dwóch taryf; wybierz tę właściwą, w drugiej części posta - Nowy Plush).
w Twojej taryfie nie ma jednorazowych pakietów internetowych, zresztą w innych, nowszych taryfach również.
Najsensowniejszym rozwiązaniem jest zmiana taryfy na Nowy Plush, gdzie za 25 zł/30 dni masz wszystko to o czym napisałeś bez limitu + 10 GB internetu.
Koszt zmiany taryfy to 5 zł.
Szczegóły w poście viewtopic.php?f=99&t=17888&p=226109#p226101
(UWAGA! Post zawiera opis dwóch taryf; wybierz tę właściwą, w drugiej części posta - Nowy Plush).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
DestroyerX,
jednorazowy pakiet internetowy funkcjonuje w taryfie Plus Elastyczna na Kartę - 1 GB/5 zł/30 dni: https://www.plus.pl/documents/16/e7f9ba ... ternet.pdf. Ale zgodnie z tym co piszesz:
Ważne: w przypadku zmiany dotychczasowe pakiety i promocje ulegną wyłączeniu.
jednorazowy pakiet internetowy funkcjonuje w taryfie Plus Elastyczna na Kartę - 1 GB/5 zł/30 dni: https://www.plus.pl/documents/16/e7f9ba ... ternet.pdf. Ale zgodnie z tym co piszesz:
to będzie troszeczkę za mało.DestroyerX pisze:a ja potrzebuje doraźnie parę GB mozę z 2 góra 3 GB
Myślę, że to bardzo dobra propozycja. Co o tym myślisz?sl@w_es pisze:Najsensowniejszym rozwiązaniem jest zmiana taryfy na Nowy Plush, gdzie za 25 zł/30 dni masz wszystko to o czym napisałeś bez limitu + 10 GB internetu.
Ważne: w przypadku zmiany dotychczasowe pakiety i promocje ulegną wyłączeniu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
50GB w aplikacji mobilnej
witam. jak to jest z tymi 50Gb w aplikacji mobilnej. jak długo jest czas trwania i czy jest to coś płatne, a włącza się w aplikacji mobilnej. niby co miesiąc maja być jakieś bonusy i promocje. pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Pakiet internetowy
Witaj darkko,
promocja „Pakiet Extra 50 GB z Mobilną Aplikacją Plus Online” (obowiązująca do 31.05.2019 r.) dostępna jest dla Klientów Plus na Kartę i Mix, którzy za pobranie Mobilnej Aplikacji Plus Online otrzymają jednorazowy, bezpłatny pakiet 50 GB na krajową transmisję danych. Pakiet Extra 50 GB jest ważny przez 30 dni od daty jego przyznania. Usługę można samodzielnie uruchomić w zakładce: "Usługi i Pakiety" folder "Internet". Aktywacja pakietu zostanie potwierdzona wiadomością SMS.
promocja „Pakiet Extra 50 GB z Mobilną Aplikacją Plus Online” (obowiązująca do 31.05.2019 r.) dostępna jest dla Klientów Plus na Kartę i Mix, którzy za pobranie Mobilnej Aplikacji Plus Online otrzymają jednorazowy, bezpłatny pakiet 50 GB na krajową transmisję danych. Pakiet Extra 50 GB jest ważny przez 30 dni od daty jego przyznania. Usługę można samodzielnie uruchomić w zakładce: "Usługi i Pakiety" folder "Internet". Aktywacja pakietu zostanie potwierdzona wiadomością SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Co z tego jak nie moge zalogować się do aplikacji, wyskakuje błąd logowania. mam ją już jakiś dłuższy czas i korzystam.
Re: Pakiet internetowy
@ darkko,
nie tylko Ty masz problem z logowaniem do aplikacji.
Rano jeszcze mogłem zalogować się do aplikacji, a jak chciałem sprawdzić coś ok. 13 to już się nie dało.
nie tylko Ty masz problem z logowaniem do aplikacji.
Rano jeszcze mogłem zalogować się do aplikacji, a jak chciałem sprawdzić coś ok. 13 to już się nie dało.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Pakiet internetowy
darkko,
problem jest nam znany, pracujemy nad jego rozwiązaniem.darkko pisze:nie moge zalogować się do aplikacji, wyskakuje błąd logowania
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Nie wiem, czy to jest dobry temat, ale nie chce zakładać nowego, a moje pytanie sie tyczy właśnie pakietu internetowego, to napisze tutaj.
Dzisiaj zauważyłem, że jak wpisuje *136#, to w smsie jest napisane, że mam pakiet internetowy Ja+ 1GB, w tymi limit UE 0,51 GB. O co chodzi z tym limitem? Jest dodatkowo płatny, bo zauważyłem, że ostatnio, dużo pieniędzy mi znika ze stanu konta? Skąd on sie wziął, skoro, jak wykupywałem pierwszy raz pakiet, to była mowa tylko o 1GB? A aż tak smsów, mmsów nie wysłam. No i nie dzwonie zbyt dużo. Bardzo prosze o odpowiedź.
Dzisiaj zauważyłem, że jak wpisuje *136#, to w smsie jest napisane, że mam pakiet internetowy Ja+ 1GB, w tymi limit UE 0,51 GB. O co chodzi z tym limitem? Jest dodatkowo płatny, bo zauważyłem, że ostatnio, dużo pieniędzy mi znika ze stanu konta? Skąd on sie wziął, skoro, jak wykupywałem pierwszy raz pakiet, to była mowa tylko o 1GB? A aż tak smsów, mmsów nie wysłam. No i nie dzwonie zbyt dużo. Bardzo prosze o odpowiedź.
Re: Pakiet internetowy
@domino236 sprawdź w aplikacji mobilnej Plusa na co Ci "idą" pieniądze z konta. Po zalogowaniu masz tam szczegółowy rejestr wszystkich połączeń Twojego nr telefonu z wyszczególnieniem pobranej opłaty np za smsy, mmsy, połączenia telefoniczne czy też i za internet.
Natomiast ten limit UE 0,51 GB to jest dokładnie 510MB internetu do wykorzystania bez dodatkowych opłat w roamingu w krajach Unii Europejskiej.
Natomiast ten limit UE 0,51 GB to jest dokładnie 510MB internetu do wykorzystania bez dodatkowych opłat w roamingu w krajach Unii Europejskiej.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
domino236,
domino236 pisze:Dzisiaj zauważyłem, że jak wpisuje *136#, to w smsie jest napisane, że mam pakiet internetowy Ja+ 1GB, w tymi limit UE 0,51 GB. O co chodzi z tym limitem? Jest dodatkowo płatny
Potwierdzam, jeżeli posiadasz płatny, krajowy pakiet internetowy z tzw. lejkiem, to wówczas otrzymujesz bezpłatny pakiet 0,5 GB do wykorzystania w Roamingu Regulowanym.Pablo82 pisze:internetu do wykorzystania bez dodatkowych opłat w roamingu w krajach Unii Europejskiej.
Zgadza się. Sprawdzenia rozliczeń konta, można dokonać w mobilnej wersji aplikacji Plus online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online. Przy jej pobieraniu należy pamiętać o zabezpieczeniu kosztów (pakiet internetowy/Wi-Fi).Pablo82 pisze:sprawdź w aplikacji mobilnej Plusa na co Ci "idą" pieniądze z konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Ze względu na poruszanie zagadnienia „PAKIET EXTRA 50 GB z Mobilną Aplikacją Plus Online” w tym wątku pozwoliłem sobie i ja na zamieszczenie posta w tym temacie.
Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji [#855721].
Reklamacja dotyczy naliczenia opłat za korzystanie z internetu pomimo aktywnej promocji „PAKIET EXTRA 50 GB z Mobilną Aplikacją Plus Online”.
Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji [#855721].
Reklamacja dotyczy naliczenia opłat za korzystanie z internetu pomimo aktywnej promocji „PAKIET EXTRA 50 GB z Mobilną Aplikacją Plus Online”.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiet internetowy
sl@w_es,
Poprosiłam o przyspieszenie realizacji tej sprawy.sl@w_es pisze: Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji [#855721].
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiet internetowy
Sprawa rozwiązana pozytywnie, ale... Plus, poprzez swojego pracownika nie potrafi przyznać się do błędów w systemie naliczania opłat i wysyła odpowiedź:Joanna_Plus pisze:Poprosiłam o przyspieszenie realizacji tej sprawy.
Pan z Departamentu Reklamacji raczej nie zapoznał się zbyt dokładnie z tym co napisałem, ponieważ w dniu 1 lipca nie korzystałem z tej karty, a w mailu reklamacyjnym wyraźnie napisałem:Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 2.7.2019 r. informuję, że zapoznałem się z opisaną sprawą.
Dbając o utrzymanie naszych przyszłych dobrych relacji postanowiłem w dniu 2.7.2019 r. zasilić konto ww. numeru reklamowaną kwotą 0,33 zł, stanowiącą zwrot pobranych w dniu 1.7.2019 r. opłat za wykonane połączenia transmisji danych. (...)
Kwota co prawda śmieszna, ale chyba nikt nie lubi być okradany nawet na takie pieniądze tym bardziej jeśli ma to czarno na białym.W dniu 30.06.2019 r. o godz. 15:55 pomimo posiadania na koncie aktywnego pakietu promocyjnego „PAKIET EXTRA 50 GB z Mobilną Aplikacją Plus Online” z datą ważności 30-06-2019 godz. 20:45 została mi naliczona opłata za połączenie internetowe w kwocie 0,33 zł. (...)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Plush - predkosc internetu
Witam,
od kilku miesięcy mam Plusha na kartę , prędkość internetu w pełnym zasięgu LTE wynosi max 4 Mb/s. Czy w tej taryfie jest ograniczenie na prędkości? Wcześniej mając abonament , prędkości były w powyżej 14 Mb/s , czasem nawet po 20 Mb/s.
Czy w Plusie na kartę też tak jest tj prędkości do 4 Mb/s?
od kilku miesięcy mam Plusha na kartę , prędkość internetu w pełnym zasięgu LTE wynosi max 4 Mb/s. Czy w tej taryfie jest ograniczenie na prędkości? Wcześniej mając abonament , prędkości były w powyżej 14 Mb/s , czasem nawet po 20 Mb/s.
Czy w Plusie na kartę też tak jest tj prędkości do 4 Mb/s?