Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

Witaj ElaDent,

w pozycji saldo konta widnieje zawsze kwota, jaka nie została jeszcze opłacona. Z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Zatem w przypadku dalszych wątpliwości, prośba o przesłanie raz jeszcze zapytania wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz mi numer otrzymanego zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
ElaDent pisze:i drugie pytanie: czy zmiana regulaminu z dniem 13 stycznia 2022r. spowoduje, lub mogłaby spowodować np. możność lub sposobność opuszczenia Polkomtelu i znalezienia inego dostawcy usług teleinformatycznych z uwagi na podobne kłopoty w przyszłości... np. naliczanie sald...?
Decyzje o rozwiązaniu umowy bez naliczenia kary umownej (jeśli numer znajduje się w okresie karencji) może podjąć tylko Departament Reklamacji.

bartek1985
,

jeśli były to powiadomienia wysyłane z numeru 3300 - Infopakiety, sprawdź proszę, czy masz opcję ich włączenia w aplikacji Iplus.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2021, o 11:48 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie wątku utowrzonego przez bartek1985 do odpowieniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ElaDent
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 2021, o 14:51

Re: Faktura

Post autor: ElaDent »

Skorzystałam z Pani rady ... zobaczymy reakcję bok-u ... póki co dziękuję
max51
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 28 sty 2022, o 18:16

Wypowiedzenie umowy

Post autor: max51 »

Witam. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego po zgłoszeniu zgonu klienta sieci przychodzi do zapłaty ponad 2000 do zapłaty jeśli rachunki były płacone w terminie a do wypowiedzenia umowy został dołączony akt zgonu?
Ostatnio zmieniony 28 sty 2022, o 18:39 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

Witaj max51,

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Proszę o złożenie reklamacji. Dołącz proszę akt zgonu. Jeżeli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Wypowiedzenie umowy

Post autor: wlo »

max51 pisze:Witam. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego po zgłoszeniu zgonu klienta sieci przychodzi do zapłaty ponad 2000 do zapłaty jeśli rachunki były płacone w terminie a do wypowiedzenia umowy został dołączony akt zgonu?
Śmierć abonenta z zasady powoduje rozwiązanie umowy. Nie trzeba jej wypowiadać. Wystarczyło przedłożyć informację o śmierci abonenta z dokumentem potwierdzającym ten przykry fakt - i tyle.
Ktoś u operatora nie wykazał się i potraktował to jako wypowiedzenie - może z niewiedzy, może z nadgorliwości, może z powodu premiowania tego typu rzeczy... Nie wiem ;-)
szulca
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 3 paź 2018, o 10:58

Naliczone oplaty

Post autor: szulca »

Dzien dobry,

Chcialbym prosic o sprawdzenie naliczonych oplat.
Zauwazylem ze zwiekszyl sie abonament bez zadnej przyczyny.
Prosze o informacje jak moge zlozyc ta prosbe.
Ostatnio zmieniony 2 maja 2022, o 11:48 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj szulca,

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szulca
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 3 paź 2018, o 10:58

Re: Faktura

Post autor: szulca »

Basia_Plus pisze:Witaj szulca,

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Dzien dobry, moj numer sprawy to: CASE/220504/23
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

szulca,
szulca pisze: Dzien dobry, moj numer sprawy to: CASE/220504/23
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podaną korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jacek376
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 5 lip 2022, o 16:36

Reklamacja faktury.

Post autor: jacek376 »

Dzień dobry, jakiś czas temu podpisałem umowę (przejście z mixa na abonament) miałem na koncie ok 200 zł. Miało być zaliczone to na poczet abonamentu ( dostałem meila po zgłoszeniu reklamacji w którym tak było napisane) po darmowych 3 miesiącach dostałem fakturę na 7 zł płatną do jutra. 25 czerwca ponownie złożyłem reklamację by wyjaśniono to i skorygowano tą fakturę na 0 zł tak jak było wcześniej ustalone. Do dzisiaj zero odpowiedzi każą czekać bo na odpisanie macie 30 dni rozumiem tylko nikt nie chce mi dać gwarancji że w czwartek nie zostanie zablokowane mi konto ani też że nie będzie odsetek... Czy ktoś wreszcie może mi pomóc i ruszyć tą sprawę ? Infolinia, Live chat wszyscy umywają ręce szczerze żałuję podpisania tej umowy i jak tak ma to wyglądać to będzie to moja ostatnia umowa w tej sieci.

Numer sprawy :CASE/220705/394 CASE/220625/138
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

Witaj jacek376,
jacek376 pisze:Do dzisiaj zero odpowiedzi każą czekać bo na odpisanie macie 30 dni rozumiem tylko nikt nie chce mi dać gwarancji że w czwartek nie zostanie zablokowane mi konto ani też że nie będzie odsetek... Czy ktoś wreszcie może mi pomóc i ruszyć tą sprawę ? Infolinia, Live chat wszyscy umywają ręce szczerze żałuję podpisania tej umowy i jak tak ma to wyglądać to będzie to moja ostatnia umowa w tej sieci.

Numer sprawy :CASE/220705/394 CASE/220625/138
Poprosiłam o przyśpieszenie weryfikacji Twojej sprawy.
Ostatnio zmieniony 5 lip 2022, o 17:13 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
janw
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 lip 2023, o 00:05

faktura za plush abo + numer stacjonarny

Post autor: janw »

Dzień dobry,
Posiadam numer w sieci Plush na abonament i chcę przenieść numer stacjonarny do Plusa. Czy jest taka możliwość, żeby płacić za obie usługi razem, na jednej fakturze? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2023, o 09:41 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj janw,
janw pisze: 26 lip 2023, o 00:08 Czy jest taka możliwość, żeby płacić za obie usługi razem, na jednej fakturze?
istnieje możliwość konsolidacji kont. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
patrix-83
PlusManiak
Posty: 50
Rejestracja: 2 cze 2013, o 23:04
Lokalizacja: Kraków-Nowa Huta

Re: Faktura

Post autor: patrix-83 »

Prosiłbym o przyspieszenie rozwiązania sprawy nr CASE/230817/732 dotyczącej korekty faktury na kwotę 24,99zł której do tej pory nie ma wystawionej gdzie została ona uznana w rozwiązane już wcześniej reklamacji.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

patrix-83,
patrix-83 pisze: 17 sie 2023, o 16:17 CASE/230817/732
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ