Strona 15 z 27

Re: Faktura

: 12 lip 2018, o 13:35
autor: brodatyh
Nie wiem czy to ten numer, ale innego nie znalazłem, był w temacie e-maila [#164890]

Re: Faktura

: 12 lip 2018, o 14:13
autor: Basia_Plus
brodatyh,

dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.

Zawyżona faktura

: 30 lip 2018, o 10:22
autor: damptak
Po powrocie z zagranicy dostałem zawyżoną fakturę na 220 zł. Po tym jak dostałem bilingi okazało się że dzwoniła do mnie poczta głosowa, dodatkowo za każdym razem żeby podbić rachunek dostawałem sms z poczty głosowej. Pocztę głosową miałem cały czas wyłączoną, dopiero jakiś czas temu sama się włączyła, przed wyjazdem na urlop próbowałem kodów na wyłączenie poczty głosowej ze strony Plusa, oczywiście żaden z podanych nie działał, a żeby się dodzwonić do konsultanta graniczyło z cudem po kilku próbach po 20 minut czekania odpuściłem bo zabrakło mi na to czasu. Złożyłem reklamację i znając życie Plus i tak to oleje jak zawsze więc jedynie zostaje innych przestrzec przed takimi pułapkami.

Re: Faktura

: 30 lip 2018, o 11:40
autor: Basia_Plus
damptak,
damptak pisze:Złożyłem reklamację
jeśli posiadasz numer reklamacji podaj nam numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.

Zawyżony abonament

: 8 sie 2018, o 15:58
autor: Marta2105
Witam. Posiadam abonament w wysokości 59,99zl. Dziś jednak otrzymalam SMS-a, że do zapłaty mam ponad 200 zł, gdzie każda faktura była placona regularnie!! Poniżej podaje załącznik. Proszę o wyjaśnienie!

Re: Faktura

: 8 sie 2018, o 16:24
autor: Basia_Plus
Witaj Marta2105,

na fakturze VAT powinna być informacja za jakie usługi naliczona została wspomniana kwota.
Czy nie korzystałaś z usług dodatkowo płatnych np. SMS-y Premium?

Re: Faktura

: 9 sie 2018, o 14:57
autor: cocodrillo1
Dzień dobry,

proszę, jeśli to możliwe, o przyspieszenie rozpatrzenia sprawy #202050

dziękuję, pozdrawiam

Re: Faktura

: 9 sie 2018, o 15:35
autor: Basia_Plus
Witaj cocodrillo1,
cocodrillo1 pisze:proszę, jeśli to możliwe, o przyspieszenie rozpatrzenia sprawy #202050
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Podwyższona faktura za abonament

: 16 sie 2018, o 19:11
autor: Kiedrzyk
Witam
Dzisiaj dostałem SMS z fakturą, która zawiera wyższą cenę za usługi niż płaciłem dotychczas. Nie wiem co się stało. Byłem za granicą ale z internetu nie korzystałem. Po powrocie do kraju normalnie korzystałem z internetu. Nie dostałem SMS o prawdopodobnym wykorzystaniu pakietu internetu więc wykluczam tą opcję.
Może to pomyłka? Prosze o pomoc

Re: Faktura

: 17 sie 2018, o 10:20
autor: Basia_Plus
Witaj Kiedrzyk,

na fakturze VAT powinna być informacja, za jakie usługi naliczona została wyższa kwota.
Czy masz dostęp do faktury w Plus online: https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginError.action.

Faktura za usługi

: 27 sie 2018, o 22:50
autor: Rys25
Witam,

Po rozmowie z pracownikiem w punkcie Plus-a 20 sierpnia 2018r zawarłem umowę (na moją firmę) na okres 24miesięcy.
Tego dnia przeniosłem z innych sieci dwa numery na kartę należące do mnie .
Prosiłem o najtańszą możliwą ofertę bez aparatów w abonamencie z darmowymi rozmowami , SMS , MMS i pakietem internetowym 14 GB na dwa numery - otrzymałem odpowiedź 45 zł netto .
Po tygodniu ( 27/08/2018 ) otrzymałem e-fakturę za okres od 25.07.2018 do 24.08.2018 - jeszcze raz zaznaczam umowę podpisałem 20.08.2018 r.
Czy to jest u Państwa normalna praktyka , że po tygodniu użytkowania wystawiacie Państwo fakturę na cały miesiąc ?
Czy to jest normalne , że do kwoty 45 zł netto doliczacie Państwo 4,35 zł netto za kolejny numer ?
Czy taką kwotę będę płacił do końca umowy 49,35 zł netto , czy jeszcze może mnie spotkać jakaś inna niespodzianka ?
Zostały jeszcze doliczone jakieś kwoty za rozmowy i SMS-y.
Dodam jeszcze , że łączna kwota na fakturze , to 96,37 zł brutto

Re: Faktura

: 28 sie 2018, o 10:14
autor: Basia_Plus
Witaj Rys25,
Rys25 pisze:Po tygodniu ( 27/08/2018 ) otrzymałem e-fakturę za okres od 25.07.2018 do 24.08.2018 - jeszcze raz zaznaczam umowę podpisałem 20.08.2018 r.
faktura została wystawiona za okres rozliczeniowy, w którym nastąpiła aktywacja karty SIM, natomiast abonament został policzony proporcjonalnie od dnia aktywacji karty SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
Rys25 pisze:doliczacie Państwo 4,35 zł netto za kolejny numer ?
W jakiej pozycji na fakturze znajduje się podana przez Ciebie kwota?
Podaj nam nazwę promocji z jakiej skorzystałeś - jej nazwa lub kod promocji znajdują się na umowie.

Rachunek - wykaz szczegółowy połączeń.

: 7 wrz 2018, o 18:47
autor: emarti
Zauważyłem to już dawno ale w końcu postanowiłem zapytać... Jak to możliwe że co miesiąc w każdym rachunku szczegółowym w SMSach pojawiają się wysłane wiadomości w ilości po kilka w jednej sekundzie bądź w odstępie dwóch, trzech sekund? Domyślam się że może być to spowodowane tym, że z racji używania polskich znaków dość długa wiadomość SMS dzielona jest na powiedzmy 2/3 czy 4 pojedyncze wiadomości SMS podobnie jak to było kiedyś w starych telefonach gdzie polskie znaki "zabierały" szybko 160 znaków w pojedynczej wiadomości. Tak to wygląda?

Re: Rachunek - wykaz szczegółowy połączeń.

: 8 wrz 2018, o 06:45
autor: PWojciechowska
Tak, to skutek długich SMS-ow, mających polskie znaki. W dobie nielimitowanych połączeń głosowych i nieograniczonej ilości SMS-ow nikt chyba na to nie zwraca uwagi.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Re: Faktura

: 10 wrz 2018, o 12:12
autor: Basia_Plus
emarti,

zgodnie z tym co napisała PWojciechowska.