roaming
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: roaming
grzelecm proszę nie dubluj pytań.
Czy będąc w Szwajcarii wysyłasz MMS-y?
Czy będąc w Szwajcarii wysyłasz MMS-y?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Przepraszam za wzburzenie w poprzednich postach. Nie, nie wysyłałem mms. Nie korzystałem w ogóle z tel na terytorium Szwajcarii (transmisja danych). Mogę podać w wiadomości priv swój nr telefonu aby Państwo to sprawdzili, lub wysłać plik z pozycjami z plus online.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: roaming
grzelecm z poziomu Forum nie mam możliwości weryfikacji przestawionej przez Ciebie kwestii.
Dane zawarte w Plus Online mają charakter orientacyjny, zatem ewentualne wyjaśnienia będą możliwe dopiero w momencie wystawienia faktury. Proponuję abyś po tym fakcie przesłał zapytanie w sprawie zaistniałej sytuacji poprzez kanał autoryzowany.
Dane zawarte w Plus Online mają charakter orientacyjny, zatem ewentualne wyjaśnienia będą możliwe dopiero w momencie wystawienia faktury. Proponuję abyś po tym fakcie przesłał zapytanie w sprawie zaistniałej sytuacji poprzez kanał autoryzowany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Uprzejmie proszę o informację, czy posiadają Państwo umowę roamingową z operatorem Telkomsel działającym w Indonezji? Jesli tak, to dlaczego nie dziala z ta siecia roaming na kilku kartach Plusa (abonament i pre-paid)? Inni operatorzy z Panstwa kartami dzialaja, ale Telkomsel to jest glowna siec panstwowa działająca także na prowincji, a pozostali operatorzy sa dostepni tylko w glownych miastach. Nie jest to raczej problem po stronie Telkomsel, bo roaming z ta siecia na kartach T-Mobile i Orange dziala bez problemu.
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedz
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
mpmdembi,
tak, mamy podpisaną umowę z tym operatorem.mpmdembi pisze:proszę o informację, czy posiadają Państwo umowę roamingową z operatorem Telkomsel działającym w Indonezji?
Czy próbowałeś ręcznie wyszukać operatora?mpmdembi pisze:Jesli tak, to dlaczego nie dziala z ta siecia roaming
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Oczywiscie, ze probowalem recznie i to wielokrotnie. Sprawdzalem na 3 roznych kartach i 3 telefonach. Wybor innych sieci nie sprawia problemu (logowanie w kilka sekund) tu caly czas komunikat, ze logowanie nieudane. Mozna wykonywac jedynie polaczenia alarmowe.
Czy jest gdzies dostepna pelna i aktualna lista partnerow roamingowych Plusa? Ta na stronie, jak widac, jest nieaktualna.
Czy jest gdzies dostepna pelna i aktualna lista partnerow roamingowych Plusa? Ta na stronie, jak widac, jest nieaktualna.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
mpmdembi,
czy obecnie znajdujesz się w Indonezji? Czy próbowałeś wymusić połączenie tylko w 2G?
Zgodnie z posiadanymi informacjami operator ten powinien świadczyć usługi roamingowe.
czy obecnie znajdujesz się w Indonezji? Czy próbowałeś wymusić połączenie tylko w 2G?
Zgodnie z posiadanymi informacjami operator ten powinien świadczyć usługi roamingowe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Tak jestem w Indonezji. Oczywiscie, ze probowalem ustawic tryb "tylko 2g" i wtedy wybrac siec. Niestety caly czas to samo. Dodam, ze jak 2 dni dzialalo, to zarowno w 2G i 3G.
Zadalem to samo pytanie co na forum na dok@plus.pl i oto co odpowiedziano:
"Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Chciałabym wyjaśnić, że w Indonezji mamy podpisane umowy roamingowe z operatorem INDOSAT oraz XL.
Powyższe informacje znajdują się na stronie:
http://www.plus.pl/uslugi/roaming-w-abonamencie#tabs-5
Proponuję wybrać ręcznie jedną z sieci, z którą mamy podpisaną umową roamingową.
Proszę o informacje, czy po zmianie operatora problem nadal występuje?"
Zagadnienie nr 160901-001349
Nie umieszczam podpisu Konsultanta.
Jak mam rozumiec taka rozbieznosc odpowiedzi, bo ewidentnie ktos mija sie z prawda. Pomijam oczywiscie sugestie wybrania recznie operatorow, ktorzy (jak napisalem) nie maja zasiegu...
Zadalem to samo pytanie co na forum na dok@plus.pl i oto co odpowiedziano:
"Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Chciałabym wyjaśnić, że w Indonezji mamy podpisane umowy roamingowe z operatorem INDOSAT oraz XL.
Powyższe informacje znajdują się na stronie:
http://www.plus.pl/uslugi/roaming-w-abonamencie#tabs-5
Proponuję wybrać ręcznie jedną z sieci, z którą mamy podpisaną umową roamingową.
Proszę o informacje, czy po zmianie operatora problem nadal występuje?"
Zagadnienie nr 160901-001349
Nie umieszczam podpisu Konsultanta.
Jak mam rozumiec taka rozbieznosc odpowiedzi, bo ewidentnie ktos mija sie z prawda. Pomijam oczywiscie sugestie wybrania recznie operatorow, ktorzy (jak napisalem) nie maja zasiegu...
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: roaming
mpmdembi potwierdzam, że sieć Telkomsel jest naszym partnerem roamingowym, zatem powinieneś móc z niej korzystać. Przesłałam prośbę o zweryfikowanie informacji zamieszczonych na stronie WWW. Być może problemy z zalogowaniem do sieci są natury technicznej. Rozumiem, że w tej chwili nadal nie masz możliwości zalogowania się do sieci tego operatora?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dezaktywacja "Odebrane w UE"
Witam. Przeniosłem numer do Plusa za pośrednictwem internetu. Dostałem dzisiaj papiery, w tym regulamin. Niestety w regulaminie wyczytałem, że Polkomtel może bezkarnie dezaktywować usługę "Odebrane w UE" jeżeli będę z niej korzystał częściej niż 14 dni w ciągu dwóch kolejnych okresach rozliczeniowych. Proszę mi wyjaśnić to zagadnienie, bo nie ukrywam, że ta usługa jest podstawą działania mojej firmy. Jak często Polkomtel korzysta z tego zapisu?Taryfa plus 89 Firma. Pzdr. Rafał
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2016, o 13:15 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków o podobnej tematyce
Powód: połączenie wątków o podobnej tematyce
Re: Dezaktywacja "Odebrane w UE"
Fakt, jest taki zapis. Prawdopodobnie ma to na celu ograniczenie korzystania z telefonu w UE, ponieważ umowę podpisujesz z operatorem Polskim z usługami głównie na rynek krajowy. Zapis troche zniechęca, a promocja fajna. Inni operatorzy mają podobne zapisy.
Re: roaming
Dziekuje za odpowiedz. Dlaczego wiec konsultant watku, ktory przeslalem nadal "idzie w zaparte" twierdzac, ze nie maja Panstwo z ta siecia roamingu? Nie cytuje jego odpowiedzi, bo ma Pan dostep do calego watku.
W dniu wczorajszym wszystkie telefony (w tym abonamentowy) zalogowaly sie do sieci. Wymuszanie nie pomaga. Najlepiej robi pozostawienie na wyborze automatycznym na noc. Wczoraj mozna bylo rozmawiac i wysylac SMSy, a dzis znow bez zasiegu. Dodam, ze nylem w roznych miejscach i probowalem z roznych BTSow.
W dniu wczorajszym wszystkie telefony (w tym abonamentowy) zalogowaly sie do sieci. Wymuszanie nie pomaga. Najlepiej robi pozostawienie na wyborze automatycznym na noc. Wczoraj mozna bylo rozmawiac i wysylac SMSy, a dzis znow bez zasiegu. Dodam, ze nylem w roznych miejscach i probowalem z roznych BTSow.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: roaming
torba,
podaj proszę nazwę promocji, w której podpisałeś umowę przenosząc numer.
mpmdembi,
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, z którego korzystasz oraz lokalizację, w której występują utrudnienia i model telefonu, jaki posiadasz.
podaj proszę nazwę promocji, w której podpisałeś umowę przenosząc numer.
mpmdembi,
prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, z którego korzystasz oraz lokalizację, w której występują utrudnienia i model telefonu, jaki posiadasz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: roaming
Zapewne chodzi o ten regulamin i zapis w par 2 pkt 40 http://www.plus.pl/documents/16/9ef7591 ... d8fa1960c6Basia_Plus pisze:torba,
podaj proszę nazwę promocji, w której podpisałeś umowę przenosząc numer.
,
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: roaming
Ron dziękuję za link.
Nie dysponuję tego typu informacjami i nie spotkałam się, jeszcze z tym, aby nasi Klienci mieli tą opcję blokowaną.torba pisze: Jak często Polkomtel korzysta z tego zapisu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ