Strona 12 z 36

Re: roaming

: 9 wrz 2018, o 14:04
autor: torre24
flat mam prawie dokładnie tak jak Ty tyle, że moja karta nie loguje się do sieci LTE ani w Unii ani poza nią (w Turcji). Miałem dwie taryfy, wymieniłem kartę przy przejściu do Plush-a i nic...

Re: roaming

: 9 wrz 2018, o 18:52
autor: flat
We włoszech miałem podobnie , sieć WIND oraz Vodafone - po zalogowaniu sie do jednej z nich, internet działał kilka minut po czym przechodził w E lub 3G i praktycznie nie było juz dostepu do internetu , przy czym znajomy miał wykupionego pre-paid'a z WIND , i bez problemu cały czas miał LTE i internet mu śmigał idealnie. I też , ta sama lokalizacja, o tym samym czasie, baaa, nawet ten sam telefon miał.

Po jakims czasie internet sie pojawiał znowu , by znowu po kilku/kilkunastu minutach zaniknąć . O stabilnosci dostępu mowy nie ma.

Gdzie tu jest problem ? Wg ustaleń i umowy powinienem miec dostep do internetu a mimo to nie mam. Ja płace abonament regularnie , a nie mam zapewnionych usług które są objęte umową !

Re: roaming

: 10 wrz 2018, o 13:22
autor: Basia_Plus
Witaj flat,
flat pisze:Internet w sieci O2 Niemcy - Tzn , on nie działa , albo działa chwile a potem zanika.
problem jest nam znany. Trwają prace nad jego rozwiązaniem. Najmocniej przepraszam za niedogodności.

Roaming Serbia

: 11 wrz 2018, o 11:32
autor: ritaines
Dzień dobry.
Wczoraj dzwoniłam na infolinię żeby dowiedzieć się jaki pakiet internetowy mogę dokupić żeby mieć internet w Serbii i dowiedziałam się że "chyba" mam to w abonamencie jako połączenia do UE. Nie wydaje mi się to jednak prawdą gdyż Serbia nie jest w UE. Czy ktoś wie jak nazywa się pakiet który mogłabym dokupić?

Dziękuję z góry za pomoc.

Ula

Re: roaming

: 11 wrz 2018, o 15:50
autor: Marta_Plus
Witaj ritaines,
ritaines pisze:jaki pakiet internetowy mogę dokupić żeby mieć internet w Serbii
W przypadku powyższego kraju, transmisja danych w roamingu będzie rozliczana zgodnie z cennikiem posiadanej taryfy. Przykładowy cennik najnowszej taryfy Plus, uwzględniający opłaty, znajdziesz tutaj: http://www.plus.pl/documents/16/1256575 ... PAID_2.pdf.

Re: roaming

: 17 wrz 2018, o 09:37
autor: t3ch
Basia_Plus pisze:t3ch,

zgodnie z sugestią pracownika Działu Reklamacji po zamknięciu okresu rozliczeniowego możesz złożyć ponowną reklamację wskazując opłaty, które budzą Twoje zastrzeżenia.
@Basia_Plus: Okres rozliczeniowy zakończony 09.09. Złożyłem ponownie reklamację na bok@plus.pl ponieważ moje opłaty zostały naliczone już po 7 dniach od wyjazdu (pierwszy raz w ciągu 30 dni), proszę o monitorowanie sprawy, numer zgłoszenia: #265503.

Jak rozumiem, opłaty mogą zostać naliczone po 30 dniach od momentu wyjazdu, w przypadku gdy w ciągu ostatnich 30 dni przeważająca ilość dni była w roamingu. Dobrze to rozumiem?

pozdrawiam

Re: roaming

: 17 wrz 2018, o 12:24
autor: Basia_Plus
t3ch,
t3ch pisze:numer zgłoszenia: #265503.
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.
t3ch pisze: Jak rozumiem, opłaty mogą zostać naliczone po 30 dniach od momentu wyjazdu, w przypadku gdy w ciągu ostatnich 30 dni przeważająca ilość dni była w roamingu. Dobrze to rozumiem?
W 30 - dniowym okresie obserwacji możemy stwierdzić przeważające użycie oraz obecność na terenie państw objętych Roamingiem Regulowanym, co skutkuje naliczaniem dodatkowych opłat wynikających z decyzji Prezesa UKE.

Dodatkowe opłaty za roaming

: 18 wrz 2018, o 16:44
autor: Miela
Przyszedł do mnie jakiś sms, że niby za bardzo korzystam z roamingu. Mieszkam przy czeskiej granicy, najbliższe nadajniki Plusa znajdują się w odległości mniej więcej 10 km i nie mam zasięgu. Roaming to dla mnie jedyna możliwość na korzystanie z internetu i rozmów telefonicznych. Oczywiście na tych mapkach zasięgu mam milion kresek, ale i tak nie łapie.

Proszę mi wytłumaczyć, kto tu jest bardziej nie w porządku. Plus - nie budując nadajników mimo że od lat jest to zgłaszane w tej okolicy czy ja, że jakkolwiek korzystam z usług opłaconych. Jeżeli jest napisane, że mam pakiet GB w roamingu i tak niższy niż w PL, to czemu teraz już w ogóle nie mam tego pakietu?

Jednocześnie nie pozwalacie mi przed czasem rozwiązać umowy zasłaniając się tym, że ta usługa tak ma i nie gwarantujecie, że wszędzie jest dostępna. To po co mi usługa, z której nie mogę korzystać, bo nie macie nadajników?

Re: roaming

: 18 wrz 2018, o 17:07
autor: Ewa_Plus
Witaj Miela,
- zasady naliczania opłat w ramach Polityki Uczciwego Korzystania znajdziesz tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/roaming#AbonamentOplaty.
Jeśli chcesz sprawdzić plany rozbudowy sieci w swojej okolicy, to zapraszam do tego wątku.

Re: roaming

: 19 wrz 2018, o 10:46
autor: Miela
Ewa_Plus pisze:Witaj Miela,
- zasady naliczania opłat w ramach Polityki Uczciwego Korzystania znajdziesz tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/roaming#AbonamentOplaty.
Jeśli chcesz sprawdzić plany rozbudowy sieci w swojej okolicy, to zapraszam do tego wątku.
Toż to piszę, że znam te zasady, ale nie lubię jak ktoś oskarża mnie o nieuczciwość.

Korzystam tak, bo nie mam innej możliwości. Raz w tygodniu, czasem częściej, czasem rzadziej jeżdżę do miasta, gdzie mam zasięg Plusa. Ale nie rozumiem jak możecie twierdzić, że korzystam z roamingu, skoro jestem w Polsce?

Re: roaming

: 19 wrz 2018, o 11:29
autor: Basia_Plus
Miela,
Miela pisze:Mieszkam przy czeskiej granicy,
Miela pisze: Roaming to dla mnie jedyna możliwość na korzystanie z internetu i rozmów telefonicznych.
Miela pisze:Ale nie rozumiem jak możecie twierdzić, że korzystam z roamingu, skoro jestem w Polsce?
Możliwość zalogowania się do sieci operatora zagranicznego w miejscowości przygranicznej wynika z tego, że karta SIM loguje się do sieci o silniejszym sygnale, co jest uwidocznione na wyświetlaczu telefonu.

Re: roaming

: 19 wrz 2018, o 11:57
autor: Miela
Basia_Plus pisze:Miela,
Miela pisze:Mieszkam przy czeskiej granicy,
Miela pisze: Roaming to dla mnie jedyna możliwość na korzystanie z internetu i rozmów telefonicznych.
Miela pisze:Ale nie rozumiem jak możecie twierdzić, że korzystam z roamingu, skoro jestem w Polsce?
Możliwość zalogowania się do sieci operatora zagranicznego w miejscowości przygranicznej wynika z tego, że karta SIM loguje się do sieci o silniejszym sygnale, co jest uwidocznione na wyświetlaczu telefonu.
Czyli rozumiem, że mam wyłączyć telefon i jak ktoś mi wyśle gołębia pocztowego, że chce do mnie zadzwonić, to wtedy włączać?
Nie mam zasięgu żadnej polskiej sieci, fakt jestem zalogowany do czeskiej, ale korzystam bardzo mało, bardziej odbieram niż dzwonię. Nie uważam, żebym korzystał nieuczciwie. Czemu korporacje muszą każdą pozytywną zmianę (że w roamingu jak w domu) wypaczyć tak, że nie da się korzystać? Przecież wszelkie pakiety i tak w roamingu są mocno ograniczone.

Pytam więc tak - jak mi naliczacie opłaty, bo niby korzystam nie tak, to rozstańmy się w zgodzie i do widzenia. A zostałem poinformowany, że mimo że nie mam zasięgu to nie mogę nic zrobić, bo umowa. No to albo dajecie mi korzystać, albo się rozstajemy, bo po co mi telefon, z którego nie mogę dzwonić? Albo mogę dzwonić ale za jakieś niebotyczne pieniądze. Jakoś w drugą stronę to nie działa, jak praktycznie nie używałem telefonu, to nie pisałem do Was o moich zasadach uczciwego płacenia abonamentu, że jak nie korzystam, to mi oddajecie kasę?

I kto tu jest uczciwy?

Re: roaming

: 19 wrz 2018, o 14:03
autor: Ewa_Plus
Miela,
- jeśli w miejscu zamieszkania masz dostęp do wi-fi, to tymczasowym rozwiązaniem może być korzystanie z usługi Wi-fi Calling. Na tej stronie znajdziesz więcej informacji i zapiszesz się do testów.
Miela pisze:Jakoś w drugą stronę to nie działa, jak praktycznie nie używałem telefonu, to nie pisałem do Was o moich zasadach uczciwego płacenia abonamentu, że jak nie korzystam, to mi oddajecie kasę?
- decyzję w sprawie zwrotu kosztów, może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Jeśli wyślesz takie zgłoszenie i podałbyś nam tutaj jego numer, moglibyśmy przyśpieszyć rozpatrzenie.

Re: roaming

: 19 wrz 2018, o 17:06
autor: Miela
Ewa_Plus pisze:Miela,
- jeśli w miejscu zamieszkania masz dostęp do wi-fi, to tymczasowym rozwiązaniem może być korzystanie z usługi Wi-fi Calling. Na tej stronie znajdziesz więcej informacji i zapiszesz się do testów.
Miela pisze:Jakoś w drugą stronę to nie działa, jak praktycznie nie używałem telefonu, to nie pisałem do Was o moich zasadach uczciwego płacenia abonamentu, że jak nie korzystam, to mi oddajecie kasę?
- decyzję w sprawie zwrotu kosztów, może podjąć jedynie Departament Reklamacji. Jeśli wyślesz takie zgłoszenie i podałbyś nam tutaj jego numer, moglibyśmy przyśpieszyć rozpatrzenie.
Wysłałem zgłoszenie, ale jak zwykle nie odpowiadacie w satysfakcjonującym czasie. Jakbym zwlekał tyle z płatnością, to już by monity.

WiFi Calling - przepraszam, ale dostęp do LTE mam też tylko w roamingu, a bez roamingu mam bardzo niskie pakiety danych, żeby jeszcze je zużywać na rozmowy.
Niestety wszelkie odpowiedzi widzę spychają rozwiązanie problemu na mnie, tymczasem oczekiwałbym indywidualnego podejścia - może ktoś by się zainteresował czemu nie ma zasięgu i jak go tutaj poprawić? Bo 500 m dalej zasięg już jest. Może jakiś maszt/nadajnik należałoby wzmocnić?

Czy ja naprawdę cudów oczekuję, żebym został potraktowany jak człowiek a nie kolejny ticket do odhaczenia? Żeby odpowiedź brzmiała:
"Proszę pana, przyjdzie technik, rozejrzy się i spróbuje coś z tym zrobić".

Ale nie, WiFi Calling. A dostęp do internetu z kosmosu. Jeśli nie chcecie nic robić, co widzę jest standardem obsługi klienta, to po prostu dajcie mi spokój i nie naliczajcie opłat za roaming. Albo zróbcie tak, żebym miał zasięg.

Re: roaming

: 19 wrz 2018, o 17:14
autor: Ewa_Plus
Miela pisze:Wysłałem zgłoszenie, ale jak zwykle nie odpowiadacie w satysfakcjonującym czasie
- jeśli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, to będziemy mogli przyśpieszyć :-)

Do korzystania z Wi-fi Calling nie jest potrzebny zasięg Plusa, ani żadnej sieci. Wystarczy dostęp do Wi-Fi.