Strona 14 z 36

Re: roaming

: 26 wrz 2018, o 11:53
autor: Ewa_Plus
Miela,
Nie chcę zmieniać numeru a z internetu w roamingu korzystam tyle co nic, bo w domu mam z innego źródła
- jeśli w domu masz Internet i wi-fi, to dalej aktualna jest nasza propozycja skorzystania z usługi Wi-fi Calling, dzięki której przy pomocy swojego numeru będziesz mógł wykonywać i odbierać połączenia głosowe (szczegóły na stronie: http://www.plus.pl/wificalling).

Co do punktu 7, to już Marta_Plus udzieliła odpowiedzi. Mogę tylko dodać, że w okolicy Spalonej, najprawdopodobniej będziemy instalować się na istniejącej obok schroniska Jagodna wieży. Trwają prace projektowe. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, to jest szansa na poprawę za kilka miesięcy.

Re: roaming

: 26 wrz 2018, o 11:59
autor: Miela
Ewa_Plus pisze:Miela ,
Nie chcę zmieniać numeru a z internetu w roamingu korzystam tyle co nic, bo w domu mam z innego źródła
- skoro w domu masz Internet, to możesz korzystać z wi-fi. W takim razie dalej aktualna jest nasza propozycja skorzystania z Wi-fi Calling, dzięki której przy pomocy swojego numeru będziesz mógł wykonywać i odbierać połączenia głosowe (szczegóły na stronie: http://www.plus.pl/wificalling).

Co do punktu 7, to już Marta_Plus udzieliła odpowiedzi. Mogę tylko dodać, że w okolicy Spalonej, najprawdopodobniej będziemy instalować się na istniejącej obok schroniska Jagodna wieży. Trwają prace projektowe. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, to jest szansa na poprawę za kilka miesięcy.
Odnośnie WiFi Calling - mam ograniczony pakiet internetu i nie chcę go dodatkowo zużywać na dzwonienie. Poza tym po co mi wtedy abonament skoro korzystam z WiFi?

EDIT: Nawet jakbym chciał to nie mogę, bo aplikacja jest tylko na Androdia...

"Najprawdopodobniej" i "kilka miesięcy" to są bardzo wielkie ogólniki. "Jest szansa na poprawę" - czyli nikt nie przyjdzie do mnie, może postawicie a może nie a jeśli nawet to niekoniecznie sie, u mnie poprawi a i tak niewiadomo kiedy? A do tego czasu mam się męczy z waszym abonamentem?
Dlaczego po prostu mnie nie uwolnicie od niego?

No i dlaczego trzeba było 15 postów, żeby wydusić nawet tak ogólną deklarację, która w sumie może być zbyta, że jednak wam się plany zmieniły... Ale to ma być nadajnik 2G, 3G? LTE?
Czy do czasu instalacji mogę liczyć na jakiś rabat?

I nic, dalej cisza, nikt do mnie nie dzwoni, nie próbuje nic tłumaczyć. Po co, nie? Po co traktować klienta jak człowieka, lepiej zlewać, olewać i zostawić go samemu.

Re: roaming

: 26 wrz 2018, o 17:58
autor: Ewa_Plus
Miela,
- na tę chwilę udzieliliśmy Ci już wszystkich informacji.
W kwestiach spornych decyzję może podjąć tylko Departament Reklamacji. My nie mamy takiej władzy.
Możemy jedynie poprosić o przyśpieszenie rozpatrzenia konkretnych spraw.

Re: roaming

: 27 wrz 2018, o 07:30
autor: TomPL
Miela pisze:Odnośnie WiFi Calling - mam ograniczony pakiet internetu i nie chcę go dodatkowo zużywać na dzwonienie. Poza tym po co mi wtedy abonament skoro korzystam z WiFi?
Żeby korzystać nadal z tego samego "polskiego" numeru telefonu.

EDIT:
Miela pisze: 1. Jak wyłączę roaming albo włączę wybór ręczny, to nie mam żadnej sieci polskiej. Czyli rozumiem mam nie korzystać?
2. Po co te pakiety roamingowe (i tak okrojone!) skoro nie można korzystać?
3. Może skoro współpraca nam nie leży, należy ją zakończyć? Byłbym naprawdę zadowolony, jakbyście zrezygnowali z kontynuacji umowy i mógłbym sobie przenieść numery do innej sieci przed zakończeniem umowy.
4. Ciągle widzę naliczone opłaty i brak pakietu roamingowego dla numeru xxxxxxxxx.
5. Proszę mi zaproponować konstruktywne rozwiązanie - czy mam wyłączyć telefon jak jestem w domu? Czy co? Bo nie mam Waszego zasięgu, a spędzam w domu 90% czasu, więc jak wyłączę to będziecie brali kasę za nic. Jednocześnie chcę korzystać z telefonu i mam wrażenie, że jednak nie używam go zbyt intensywnie, nawet jeśli miałby to być roaming.
6. W sumie z tego pańskiego wywodu niewiele wynika, wolałbym, żeby był bardziej skondensowany - więcej konkretów i konkluzji a nie jakieś formułki. Bo nie wiem na czym stanęło. Mam się wypachać? Bo nie mam możliwości innego korzystania z telefonu - zasięg plusa mam jak sobie pójdę 500 m w jedną albo w drugą stronę. W domu nie mam.
To może ja spróbuję, tylko się nie denerwuj, bo niektóre odpowiedzi są "tendencyjne" ;)
1. Masz korzystać tam gdzie jest zasięg. Idź na podwórko sąsiada albo na górkę albo najlepiej przeprowadź się w miejsce gdzie jest zasięg.
2. Można korzystać, cała Polska korzysta, ale też wszyscy są równi i wpadają, tak jak ty, po 3-ch miesiącach korzystania w punkt regulaminu "polityki uczciwego korzystania z roamingu". Regulamin ani możliwości techniczne nie pozwalają na odstępstwa od tej reguły.
3. "Nam" współpraca leży, tylko ty tego nie potrafisz zrozumieć ;)
4. I jest to zgodne z regulaminem i tym co napisałem w p.2
5. Patrz p.2
6. "Wywód" jest obszerny, gdyż poprawna obsługa zapytania klienta wymaga pełnej i wyczerpującej odpowiedzi.

Re: roaming

: 1 paź 2018, o 11:07
autor: Miela
TomPL pisze:
Miela pisze:Odnośnie WiFi Calling - mam ograniczony pakiet internetu i nie chcę go dodatkowo zużywać na dzwonienie. Poza tym po co mi wtedy abonament skoro korzystam z WiFi?
Żeby korzystać nadal z tego samego "polskiego" numeru telefonu.

EDIT:
Miela pisze: 1. Jak wyłączę roaming albo włączę wybór ręczny, to nie mam żadnej sieci polskiej. Czyli rozumiem mam nie korzystać?
2. Po co te pakiety roamingowe (i tak okrojone!) skoro nie można korzystać?
3. Może skoro współpraca nam nie leży, należy ją zakończyć? Byłbym naprawdę zadowolony, jakbyście zrezygnowali z kontynuacji umowy i mógłbym sobie przenieść numery do innej sieci przed zakończeniem umowy.
4. Ciągle widzę naliczone opłaty i brak pakietu roamingowego dla numeru xxxxxxxxx.
5. Proszę mi zaproponować konstruktywne rozwiązanie - czy mam wyłączyć telefon jak jestem w domu? Czy co? Bo nie mam Waszego zasięgu, a spędzam w domu 90% czasu, więc jak wyłączę to będziecie brali kasę za nic. Jednocześnie chcę korzystać z telefonu i mam wrażenie, że jednak nie używam go zbyt intensywnie, nawet jeśli miałby to być roaming.
6. W sumie z tego pańskiego wywodu niewiele wynika, wolałbym, żeby był bardziej skondensowany - więcej konkretów i konkluzji a nie jakieś formułki. Bo nie wiem na czym stanęło. Mam się wypachać? Bo nie mam możliwości innego korzystania z telefonu - zasięg plusa mam jak sobie pójdę 500 m w jedną albo w drugą stronę. W domu nie mam.
To może ja spróbuję, tylko się nie denerwuj, bo niektóre odpowiedzi są "tendencyjne" ;)
1. Masz korzystać tam gdzie jest zasięg. Idź na podwórko sąsiada albo na górkę albo najlepiej przeprowadź się w miejsce gdzie jest zasięg.
2. Można korzystać, cała Polska korzysta, ale też wszyscy są równi i wpadają, tak jak ty, po 3-ch miesiącach korzystania w punkt regulaminu "polityki uczciwego korzystania z roamingu". Regulamin ani możliwości techniczne nie pozwalają na odstępstwa od tej reguły.
3. "Nam" współpraca leży, tylko ty tego nie potrafisz zrozumieć ;)
4. I jest to zgodne z regulaminem i tym co napisałem w p.2
5. Patrz p.2
6. "Wywód" jest obszerny, gdyż poprawna obsługa zapytania klienta wymaga pełnej i wyczerpującej odpowiedzi.
No właśnie nie. Odpowiadacie tylko na to, na co Wam wygodnie odpowiedzieć, jak dopytuję o szczegóły, to "więcej nie powiemy" albo milczenie.

A te twoje odpowiedzi to rozumiem taki kiepski żart? Dla ciebie to dowcipkowanie a dla mnie codzienność, a tekst o przeprowadzce poniżej krytyki. I to jest poważna firma?

"Poprawność" obsługi klienta polega chyba na samozodowoleniu tej a nie rozwiązani problemu klienta. I to jest chore. Towarzystwo wzajemnej adoracji i potraficie tylko rozwiązywać problemy błahe. Cokolwiek troszkę złożonego i zaczyna się olewanie.
Ewa_Plus pisze:Miela,
- na tę chwilę udzieliliśmy Ci już wszystkich informacji.
W kwestiach spornych decyzję może podjąć tylko Departament Reklamacji. My nie mamy takiej władzy.
Możemy jedynie poprosić o przyśpieszenie rozpatrzenia konkretnych spraw.
Pisze pani o inwestycji w mojej okolicy to poproszę o szczegóły a nie jakieś ogólniki. Proszę zobaczyć, że 2 tygodnie się bujam, nikt z konkretnymi propozycjami do mnie nie napisał, nie zadzwonił. Naprawdę jesteście beznadziejni. Tylko się przerzucacie, że nie tu, nie tam. Ale co mnie to obchodzi, ogarnijcie się i niech zadzwoni ktoś kto nie leje wody a ma rozwiązania.

I dalej nic... telefon milczy. Nawet nie wiecie jakie to jest irytujące.

Re: roaming

: 1 paź 2018, o 12:06
autor: Miela
Prosiłem o więcej szczegółów na temat:

"Mogę tylko dodać, że w okolicy Spalonej, najprawdopodobniej będziemy instalować się na istniejącej obok schroniska Jagodna wieży. Trwają prace projektowe. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, to jest szansa na poprawę za kilka miesięcy."

Re: roaming

: 1 paź 2018, o 12:16
autor: Ewa_Plus
Miela,
- terminu konkretnego podać na razie nie mogę. Wieżyczka jest słaba, więc trochę to jeszcze potrwa (uzgadnianie, wzmacnianie itp.). Także może zająć to kilka miesięcy. Planowane pasma to: U2100 i LTE2100.

Re: roaming

: 1 paź 2018, o 12:21
autor: Miela
A drugie pytanie, czy dopóki nie zrobicie tej inwestycji czy mogę liczyć na rabat/ulgowe traktowanie?

Re: roaming

: 1 paź 2018, o 13:07
autor: Ewa_Plus
Miela pisze:A drugie pytanie, czy dopóki nie zrobicie tej inwestycji czy mogę liczyć na rabat/ulgowe traktowanie?
- taką decyzję może podjąć już Departament Reklamacji.

Re: roaming

: 1 paź 2018, o 17:16
autor: Miela
Ewa_Plus pisze:
Miela pisze:A drugie pytanie, czy dopóki nie zrobicie tej inwestycji czy mogę liczyć na rabat/ulgowe traktowanie?
- taką decyzję może podjąć już Departament Reklamacji.
I już 2 tygodnie podejmuje. Naprawdę bardzo nieładnie się zachowujecie.

Re: roaming

: 2 paź 2018, o 13:50
autor: Ewa_Plus
Miela,
- Departament Reklamacji ma 30 dni na rozpatrzenie zgłoszenia. Jeśli podałbyś mi tu nr sprawy, mogłabym przyśpieszyć.

Re: roaming

: 2 paź 2018, o 14:11
autor: Miela
Ewa_Plus pisze:Miela,
- Departament Reklamacji ma 30 dni na rozpatrzenie zgłoszenia. Jeśli podałbyś mi tu nr sprawy, mogłabym przyśpieszyć.
Wszystko rozumiem. Zapamiętam sobie, że BOK, Departament nie są od pomocy klientom, ale od udowodnienia, że mają rację. OK, pogodziłem się z tym. Przykro mi tak po ludzku, ale jakoś to przeboleję. Ale nie jest to dobre.

Na żadnym etapie nie spotykam się ze zwyczajnym choćby ludzkim podejściem, że nie wspomnę o indywidualnym podejściu. Podobnie jak wspomniane wyżej urzędy zachowujecie się tak jakby klienci, którym w teorii macie pomagać, tylko przeszkadzali. Nie doczekałem się przeprosin i już się nie doczekam. Ale mi udowodniliście, że macie rację i jesteście super. Tylko to mi w niczym nie pomogło. Ważne, że jesteście zadowoleni. Chociaż wy.

Re: roaming

: 2 paź 2018, o 14:43
autor: TomPL
Przecież Ewa właśnie "po ludzku" chce ci przyśpieszyć...

Re: roaming

: 9 paź 2018, o 13:49
autor: AndrzejiHania
Pozwolę sobie wrócić do sprawy tzw. Roamingu Regulowanego. Od 30 września do 5 października przebywałem poza Polską (ale w UE - Niemcy, Austria). Łącznie 6 dni. 7 października dostałem SMSa z nr 2610, że "w ciągu ostatnich 30 dni zaobserwowaliśmy przeważające użycie usług w Roamingu Regulowanym. W związku z tym od 07.10.2018 będziemy naliczać dodatkowe opłaty roamingowe (...) Opłaty te nie będą naliczane jeśli w ciągu 30 dni będziesz zarówno więcej przebywać jak i korzystać ze wszystkich usług poza Roamingiem Regulowanym..."
Pytania, które mi się nasunęły:
Jak to możliwe, że 6 dni w stosunku do 30 dni to "przeważające użycie usług"?
Kto o tym zadecydował i na jakiej podstawie?
Wyjazd był służbowy, więc co mogłem na to poradzić, że dzwoniłem do domu (i odbierałem połączenia z domu) w Polsce, jak większość z normalnych abonentów w takiej sytuacji (jak mogę się domyślać)?
Kto i na jakiej podstawie zdecyduje, że jednak - co jest zgodne z prawdą - mieszkam w Polsce? I że używam tego telefonu zgodnie z Polityką Uczciwego Korzystania?
Pod koniec października znowu mam przewidywany wyjazd służbowy za granicę, również w UE. Czy, a jeśli tak to jak to wpłynie na "naliczanie dodatkowych opłat roamingowych", jeśli wyjazd ten ma trwać 4 dni?
Rozumiem, że jest sporo cwaniaków, którzy mieszkając poza Polską "robią sobie dobrze" kosztem operatora, ale na litość, nie wrzucajcie wszystkich do jednego wora!
Nie ukrywam, że bardzo niecierpliwie czekam na odpowiedzi.

Re: roaming

: 9 paź 2018, o 17:12
autor: Ewa_Plus
Witaj AndrzejiHania,
- jeśli na fakturze obejmującej ten okres (od 30 września do 5 października) będą opłaty, za te połączenia, to najlepiej będzie złożyć reklamację. Najprościej chyba jest ją wysłać mailowo (na adres: bok@plus.pl) podając swój numer telefonu oraz dane niezbędne do identyfikacji (imię i nazwisko, adres zamieszkania). Po podaniu nam tutaj później numer tego zgłoszenia, będziemy mogli przyśpieszyć proces weryfikacji i rozpatrzenia tej sprawy.