Zakończenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Justyn@,
wniosek rezygnacyjny możesz złożyć w punkcie Plusa lub wysłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zakończenie umowy

Post autor: largo »

AZRAEL pisze:Wczoraj zostało złożone wypowiedzenie umowy na abonament z przejściem na kartę w Plus.
Dziś o 9 nad ranem dzwonił Pan z plusa i sam zaproponował żeby przenieść ten numer do Plusha na abonament, da jeszcze lepszą ofertę bo 20gb internetu a nie 15gb, reszta tak jak w ofercie Plush Abo.
Mówił, że bez sensu wypowiadać umowę, przechodzić na kartę, doładowywać ją zanim zostanie przeniesiona do Plush abo to wszystko załatwi z dniem jak kończy się umowa czyli za kilkanaście dni. Czyli stara umowa się koczy i od razu włącza się Plush abo. A kurierem na przyjść aneks do umowy. Zobaczymy czy faktycznie tak będzie - jeśli tak to jednak da się przejść z plus abo na plush abo bez bawienia się w przchodzenie na kartę itp.
Pozdrawiam.
Obecnie wszystkim praktycznie oferuja tą oferte lecz mogłas zawrzec umowe przez email - www bez kuriera i od razu byla by umowa w rece
Justyn@
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:21

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Justyn@ »

Mam pytanie co dzieje się z numerem po złożeniu wniosku o rezygnacje z usług zostaje wyłączony czy przechodzi na kartę?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Zakończenie umowy

Post autor: largo »

Wczasie wypowiedzenia musisz przeniesc SMSem nr do plus na karte jak chcesz go zachowac lub w wypowiedzeniu zaznaczyc ze chcesz zachowac po wypowiedzeniu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Justyn@,
Justyn@ pisze:Mam pytanie co dzieje się z numerem po złożeniu wniosku o rezygnacje z usług zostaje wyłączony czy przechodzi na kartę?
numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Zanim nastąpi dezaktywacja numeru dobrze jest wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod bezpłatny nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać jego zasilenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 320
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Zakończenie umowy

Post autor: wlo »

largo pisze:Wczasie wypowiedzenia musisz przeniesc SMSem nr do plus na karte jak chcesz go zachowac lub w wypowiedzeniu zaznaczyc ze chcesz zachowac po wypowiedzeniu
Esemes służy rejestracji numeru a nie jego przeniesieniu (może mylić jego treść: PRZENIEŚ - ale chodzi o przeniesienie danych abonenta w tym przypadku).
Numery abonamentowe z zasady są przenoszone do prepaid. Każdy może taki numer na siebie zarejestrować - o ile wie, że jest dostępny ;-)
Justyn@
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 26 lis 2013, o 17:21

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Justyn@ »

Basia_Plus czy możesz napisać do mnie wiadomość prywatną ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Justyn@,

nie korzystamy z wiadomości prywatnych. W czym mogę Ci pomóc?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
daiquiri
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 paź 2019, o 11:24

Re: Zakończenie umowy

Post autor: daiquiri »

Witam,

obecnie jestem użytkownikiem 2 umów w Plusie, w ofercie smartdom: internet mobilny i abonament telefoniczny.
Umowa na abonament trwa już po okresie promocyjnym, natomiast promocja na abonament wygasa 05.11.
Chciałbym zakończyć umowę na internet. Jeżeli chodzi o abonament umowę również chciałbym zakończyć wraz z wygaśnięciem promocji, przenieść numer do oferty na kartę i zmienić właściciela numeru (obecnie jestem osobą mającą możliwość dokonywania zmian na koncie, a chciałbym stać się faktycznym właścicielem).

Proszę o dokładną informację, jakie kroki poczynić w tym celu, jakie dokumenty należy przygotować, w jakiej ilości, co powinny zawierać etc.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj daiquiri,
daiquiri pisze:Jeżeli chodzi o abonament umowę również chciałbym zakończyć wraz z wygaśnięciem promocji, przenieść numer do oferty na kartę i zmienić właściciela numeru (obecnie jestem osobą mającą możliwość dokonywania zmian na koncie, a chciałbym stać się faktycznym właścicielem).

Informacje na temat rezygnacji z usług znajdziesz tutaj. Po rozwiązaniu umowy, Twój numer w ofercie Plus Abonament zostanie automatycznie przeniesiony do Plus na Kartę. Możesz go wtedy zarejestrować na swoje dane, według sposobów podanych w linku: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ejestracja. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy również dokonać zasilenia konta, aby móc korzystać z usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Zakończenie umowy

Post autor: grzefik »

Witam. W piątek numer abonamentowy przejdzie na karte. Dzisiaj otrzymałem wiadomość z informacją żeby numer po przejściu na kartę doładować i zarejestrować w ciągu 30 dni. Wysłałem SMS przenieś pod 80107 dostałem odpowiedź że zlecenie już przyjęte. Czy dane zostaną automatycznie przeniesione?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj grzefik,
grzefik pisze:Czy dane zostaną automatycznie przeniesione?
Tak, po przejściu na kartę numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
joopla
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 1 lut 2016, o 18:43
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Zakończenie umowy

Post autor: joopla »

Witam. Moja umowa kończy się w grudniu tego roku. Numer jest na ojca, a chciałbym go mieć na siebie, ale u innego operatora.

Czy po zakończeniu umowy z Plusem mój ojciec musi udać się do konkurencji w celu przeniesienia numeru? Czy może jakoś mnie upoważnić do tego abym sam mógł to zrobić? Co będzie potrzebne?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zakończenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj joopla,
joopla pisze:Numer jest na ojca, a chciałbym go mieć na siebie, ale u innego operatora.
zatem konieczne będzie przepisanie numeru (cesja) z Twojego ojca na Ciebie. Więcej info tutaj. Możecie przepisać ten numer na Ciebie i przenieść do innej sieci lub obecny właściciel przenosi numer do innego operatora a następnie dokonuje cesji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
grzefik
PlusManiak
Posty: 145
Rejestracja: 19 kwie 2013, o 11:18

Re: Zakończenie umowy

Post autor: grzefik »

Marta_Plus pisze:Witaj grzefik,
grzefik pisze:Czy dane zostaną automatycznie przeniesione?
Tak, po przejściu na kartę numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
Witam. Numer powinien już być na kartę. Jeszcze jest w abonamencie. Czy trzeba doładować aby przeszedł na kartę?
ODPOWIEDZ