Zakończenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Hanna2019,
przepraszam za napotkane niedogodności.
Sprawdź pocztę.
przepraszam za napotkane niedogodności.
Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Dziękuję Basiu za pomoc!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Hanna2019,
cieszę się, że mogłam pomóc.
cieszę się, że mogłam pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Dzień dobry,
były jeszcze małe potyczki, ale wszystko się już udało.
pozdrawiam.
były jeszcze małe potyczki, ale wszystko się już udało.
pozdrawiam.
Re: Zakończenie umowy
Dzień Dobry,
Wysłałem pismo z rezygnacją usług pocztą polską (wg śledzenia dotarło 21 kwietnia), dodatkowo złożyłem też wypowiedzenie za pomocą emaila, nr zgłoszenia [#1429958].
Od 25 zaczyna mi się kolejny okres rozliczeniowy (czyli od jutra), przed chwilą rozmawiałem na czacie plusa online i na moim koncie nie ma jeszcze adnotacji o rezygnacji. Mam pytanie czy od jutra zacznie mi się okres wypowiedzenia?
Osoba na czasie nie była w stanie udzielić mi informacji na to pytanie, kazali pisać do BOK.
Wysłałem pismo z rezygnacją usług pocztą polską (wg śledzenia dotarło 21 kwietnia), dodatkowo złożyłem też wypowiedzenie za pomocą emaila, nr zgłoszenia [#1429958].
Od 25 zaczyna mi się kolejny okres rozliczeniowy (czyli od jutra), przed chwilą rozmawiałem na czacie plusa online i na moim koncie nie ma jeszcze adnotacji o rezygnacji. Mam pytanie czy od jutra zacznie mi się okres wypowiedzenia?
Osoba na czasie nie była w stanie udzielić mi informacji na to pytanie, kazali pisać do BOK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj RK76,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.RK76 pisze: nr zgłoszenia [#1429958].
Tak, jeśli wypowiedzenie zostanie zarejestrowane na koncie w dniu dzisiejszym. Możesz to potwierdzić kontaktując się Działem Obsługi Klienta.RK76 pisze:Mam pytanie czy od jutra zacznie mi się okres wypowiedzenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Witam,
Dnia 15.05.2020 kończy mi się umowa i nie chce jej przedłużać, gdzie i jak mogę to zgłosić?
Pozdrawiam
Dnia 15.05.2020 kończy mi się umowa i nie chce jej przedłużać, gdzie i jak mogę to zgłosić?
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zakończenie umowy
Witaj Kasiia,
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
wniosek rezygnacyjny możesz złożyć w punkcie Plusa lub wysłać listem poleconym na adres:Kasiia pisze:Dnia 15.05.2020 kończy mi się umowa i nie chce jej przedłużać, gdzie i jak mogę to zgłosić?
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Witam,
Kończy mi się umowa 30 czerwca. Chciałbym zakończyć umowę na abonament i przejść na kartę. Kiedy powinienem złożyć wypowiedzenie? Czy po złożeniu wypowiedzenia i zakończeniu umowy numer przejdzie automatycznie na "numer na kartę" ?
Czy numer trzeba będzie zarejestrować, czy będzie nadal na tą samą osobę/firmę? Czy wypowiedzenie muszę złożyć w formie skanu czy wystarczy w treści maila napisać że wypowiadam? Można prosić o jakiś wzór?
Kończy mi się umowa 30 czerwca. Chciałbym zakończyć umowę na abonament i przejść na kartę. Kiedy powinienem złożyć wypowiedzenie? Czy po złożeniu wypowiedzenia i zakończeniu umowy numer przejdzie automatycznie na "numer na kartę" ?
Czy numer trzeba będzie zarejestrować, czy będzie nadal na tą samą osobę/firmę? Czy wypowiedzenie muszę złożyć w formie skanu czy wystarczy w treści maila napisać że wypowiadam? Można prosić o jakiś wzór?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
Witaj mjm,
mjm pisze:Chciałbym zakończyć umowę na abonament i przejść na kartę. Kiedy powinienem złożyć wypowiedzenie?
Pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy). Nie ma gotowego wzoru, ale ważne jest zawarcie w piśmie niezbędnych danych. Więcej informacji tutaj. Mailowo można przesłać rezygnację pod adres: bok@plus.pl"target="_blank, w tytule: rezygnacja z usług. Wniosek powinien zostać wysłany z adresu mailowego, na który kierowane są faktury lub z adresu podanym przy zawieraniu umowy w formie dokumentowej.mjm pisze:Czy wypowiedzenie muszę złożyć w formie skanu czy wystarczy w treści maila napisać że wypowiadam? Można prosić o jakiś wzór?
Tak, numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Zanim nastąpi dezaktywacja numeru dobrze jest wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod bezpłatny nr 80107. Dzięki temu po przejściu na kartę Twój numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać jego zasilenia.mjm pisze:Czy po złożeniu wypowiedzenia i zakończeniu umowy numer przejdzie automatycznie na "numer na kartę" ?
Czy numer trzeba będzie zarejestrować, czy będzie nadal na tą samą osobę/firmę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
a gdybym chciał aby po zakończeniu numer przeszedł na numer na kartę ale na inne dane chciałbym go zarejestrować.
Czy wtedy nie wysyłać smsa PRZENIES ?
jak mogę zarejestrować pozniej numer ?
Czy wtedy nie wysyłać smsa PRZENIES ?
jak mogę zarejestrować pozniej numer ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
mjm,
jest taka możliwość. Inne sposoby rejestracji numeru znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/rejestracja"target="_blank
jest taka możliwość. Inne sposoby rejestracji numeru znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/rejestracja"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Pani Marto bardzo proszę o wskazanie dokładnie co mam zrobić aby numer przeszedl na kartę a następnie abym mógł go zarejestrować na inną osobę.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zakończenie umowy
mjm,
jak już napisałam wcześniej:
jak już napisałam wcześniej:
Marta_Plus pisze:numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę.
Nie wysyłaj wówczas tego SMS-a, bo wtedy numer będzie zarejestrowany na dane, które widniały w abonamencie. Jeśli chcesz, aby były to inne dane, należy zarejestrować numer w ofercie na kartę, wybierając jeden ze sposobów, które podałam tutaj: https://www.plus.pl/rejestracjamjm pisze:a gdybym chciał aby po zakończeniu numer przeszedł na numer na kartę ale na inne dane chciałbym go zarejestrować.
Czy wtedy nie wysyłać smsa PRZENIES ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zakończenie umowy
Witam serdecznie,
30 czerwca kończy mi się umowa, więc aby zachować 30 dniowy okres wypowiedzenia powinienem niedługo wysłać rezygnację. Ale co jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony, czy zachowam wówczas wszystkie ulgi, rabaty itp? Obecnie płacę abonament 19,99 i mam darmowe rozmowy, smsmy, mmsy, 5gb internetu bo dostałem na samym początku jakiś rabat 10zł za to że mam telewizję CP. Był jeszcze jakiś rabat na cały czas umowy 50% na abonament z tego co pamiętam. W każdym razie przyszłoby mi nagle płacić 50-60zł a tego nie chcę.
Z umowy nie wynika to wprost co się stanie po zakończeniu 36 miesięcznego okresu bo tyle trwała umowa, jest jedynie napisane że po zakończeniu tego okresu umowa ulega przedłużeniu na czas nieokreślony. Ja to sobie tłumaczę że z zachowaniem wszystkich ulg i rabatów :) bo tak bym chciał :) ale chcę mieć pewność od osób które się na tym znają.
30 czerwca kończy mi się umowa, więc aby zachować 30 dniowy okres wypowiedzenia powinienem niedługo wysłać rezygnację. Ale co jeśli umowa przejdzie na czas nieokreślony, czy zachowam wówczas wszystkie ulgi, rabaty itp? Obecnie płacę abonament 19,99 i mam darmowe rozmowy, smsmy, mmsy, 5gb internetu bo dostałem na samym początku jakiś rabat 10zł za to że mam telewizję CP. Był jeszcze jakiś rabat na cały czas umowy 50% na abonament z tego co pamiętam. W każdym razie przyszłoby mi nagle płacić 50-60zł a tego nie chcę.
Z umowy nie wynika to wprost co się stanie po zakończeniu 36 miesięcznego okresu bo tyle trwała umowa, jest jedynie napisane że po zakończeniu tego okresu umowa ulega przedłużeniu na czas nieokreślony. Ja to sobie tłumaczę że z zachowaniem wszystkich ulg i rabatów :) bo tak bym chciał :) ale chcę mieć pewność od osób które się na tym znają.