Teraz jest 6 cze 2020, o 01:12


Zostaw Kontakt



Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4279
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 382 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post5 maja 2020, o 09:17

Witaj Paulinax98,

doprecyzuj proszę co dokładnie masz na myśli.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Paulinax98

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 5 maja 2020, o 08:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Huaweip40 lite

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post5 maja 2020, o 14:09

chodzi mi konkretnie o to, że złożyłm zamówienie na abonamenty miałam otrzymać decyzje do 2 dni roboczych i cisza jest nadal .
EDYCJA:
chciałabym poprostu wiedzieć, ponieważ jak sprawdzam status, jest napisane " w trakcie realizacji" , pozdrawiam :)
Ostatnio edytowano 5 maja 2020, o 14:47 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: post pod postem.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1772
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 205 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post5 maja 2020, o 14:55

Witaj Paulinax98,

kiedy złożyłaś zamówienie? Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Paulinax98

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 5 maja 2020, o 08:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: Huaweip40 lite

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post5 maja 2020, o 15:10

Razem z wysyłką czy sama decyzja?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1772
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 205 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post5 maja 2020, o 16:30

Paulinax98,

Paulinax98 napisał(a):Razem z wysyłką czy sama decyzja?
To całkowity czas realizacji zamówienia, łącznie z dostawą przesyłki. Informacje o ewentualnym wstrzymaniu realizacji zamówienia, czy planowanej dacie wysyłki powinny docierać do Ciebie w kolejnych wiadomościach e-mail. Jeśli status "w realizacji" będzie się utrzymywał nadal, a Ty nie otrzymasz żadnej informacji mailowej w sprawie swojego zamówienia, wówczas najlepiej w tej sprawie skontaktować się ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

marcin00412

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 18 maja 2020, o 07:08
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post18 maja 2020, o 07:13

16.05.2020 zamówiłem przez Internet abonament na Internet 40GB w ofercie Plush (za 30zł miesięcznie, umowa na czas nieokreślony). Właśnie sprawdziłem status zamówienia: "PRZESYŁKA OCZEKUJE NA PRZEKAZANIE FIRMIE KURIERSKIEJ. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL."
Problem jest taki, że nie otrzymałem żadnej kolejnej wiadomości e-mail, mam jedynie tą pierwszą, którą otrzymałem zaraz po dokonaniu zamówienia, w której tak w sumie był tylko numer zamówienia: 202005169506785.
Czy w tej kolejnej wiadomości są jakieś ważne informacje czy nie powinienem się przejmować i czekać na kuriera z umową i kartą SIM?
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 179
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 21 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 (2017)

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post18 maja 2020, o 08:36

Czekaj na kuriera. Dostaniesz powiadomienie SMS. Ja niedawno przedłużałem umowę i miałem podobnie. Ten status zamówienia nie zmienił mi się do końca tj podpisania umowy. Dalej już nie sprawdzałem.

Za ten post autor amaryl556 otrzymał podziękowanie od
marcin00412(18 maja 2020, o 09:12)
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5893
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 96 razy
    Otrzymał podziękowań: 756 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post18 maja 2020, o 13:56

marcin00412,
- wiadomość mogła trafić do folderu ze spamem. Sprawdź może jeszcze tam.
Jakiś super istotnych informacji tam nie ma. Kurier i tak będzie :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

michasia123

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 22 maja 2020, o 10:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: X
  • Model telefonu: lg x power 2

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post22 maja 2020, o 10:33

witam. potrzebuje natychmiastowej interwencji. nie wiem z jakiego powodu mam stare nazwisko w systemie mimo ,że jest aktualizacja na nowe czyli BurXXXXXXX. kurier nie chciał wydać mi telefonu. moje zamówienie to 202005199532717. niech on sie cofa i wyda mi telefon, bo nie mam czasu ganiać po punktach plusa .

EDYCJA:
mąż jest w domu i ma mój aktualny dowód . proszę o szybką reakcję, dzwoniłam wczoraj do działu obsługi ale interwencji od razu nie wystosowano. proszę to zrobić, inny dzień na odbiór telefonu mi nie pasuje, tym bardziej ,że jutro jest sobota. jeszcze raz podaje numer zamówienia 202005199532717
EDYCJA:
Pani Joanna_Plus albo kto kolwiek inny bardzo prosze o szybką interwencję w mojej sprawie, niech kurier wyda telefon jeszcze dzisiaj, podaje numer zamówienia 202005199532717, nazwisko Burakowska jest aktualne, a Lach nie, zgłaszałam to wczoraj dzwoniąc a dziś mam problem bo kurier nie wydał telefonu prosze go cofnąć jeszcze dziś, bardzo mi zależy
Ostatnio edytowano 22 maja 2020, o 11:47 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 3 razy
Powód: post pod postem ora ukrycie danych osobowych. Przeniesienie ostatniego postu - kontunuuj proszę sprawę w odpowiednim wątku..
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1772
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 205 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post22 maja 2020, o 11:24

michasia123,

michasia123 napisał(a):że jest aktualizacja na nowe czyli BurXXXXXXX.
Dane na umowie muszą się być zgodne z dowodem osobistym. Przesyłka w tej sytuacji zostanie zwrócona, ale jak już nowe dane będą w systemie, będzie można ponowić doręczenie. Z pozycji forum nie mam jednak wglądu do konta, aby potwierdzić zmiany.

Informacje na ten temat aktualizacji danych znajdują się w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

michasia123

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 22 maja 2020, o 10:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: X
  • Model telefonu: lg x power 2

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post22 maja 2020, o 11:46

mam 4 telefony na sobie i właśnie dzwoniłam do Was i okazuje sie ,że 3 telefony sa na dobry adres a ten jeden właśnie co przez internet robiłam zamówienie poszedł na zły

EDYCJA:
najgorsze ,że jest dziś piątek a ja w pracy do 15ej i znając życie nic dziś nie załatwie a podciągnąć tego zamówienia pod dobry adres na słowo sie nie da. nie mam czasu iść do plusa a potrzebny mi ten telefon jest na wczoraj .
Ostatnio edytowano 22 maja 2020, o 11:56 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: post pod postem. Chcąc uzupełnić poprzednią wypowiedź, używaj proszę przycisku "Zmień".
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1772
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 205 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post22 maja 2020, o 12:11

michasia123,

michasia123 napisał(a):najgorsze ,że jest dziś piątek a ja w pracy do 15ej i znając życie nic dziś nie załatwie a podciągnąć tego zamówienia pod dobry adres na słowo sie nie da. nie mam czasu iść do plusa a potrzebny mi ten telefon jest na wczoraj .
Rozumiem, ale bez prawidłowych danych kurier i tak nie wyda przesyłki. Jeśli sprawa dotyczy numeru w ofercie Plus Mix, to tylko w najbliższym punkcie Plusa na podstawie dowodu osobistego możesz dokonać zmiany nazwiska.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

michasia123

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 22 maja 2020, o 10:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: X
  • Model telefonu: lg x power 2

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post22 maja 2020, o 14:14

no dobrze a jak w poniedziałek zaaktualizuje dane to będą mogli mi wydać telefon jaki wybrałam na miejscu czy będę musiała czekać i tak na kuriera?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1772
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 205 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post22 maja 2020, o 15:18

michasia123,

michasia123 napisał(a):no dobrze a jak w poniedziałek zaaktualizuje dane to będą mogli mi wydać telefon jaki wybrałam na miejscu czy będę musiała czekać i tak na kuriera?
Jak już zaktualizujesz dane, skontaktuj się z kanałem sprzedaży, w którym realizowałaś zamówienie, czyli ze sklepem internetowym. W punkcie Plusa nie ma możliwości odbioru przesyłki zamówionej przez stronę www. Oferta przedstawiona przez pracownika punktu może się także różnić od tej pierwotnie wybranej. Gdyby dalej pojawiły się jakieś trudności, zapraszam do kontaktu. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości