Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj emarti,
emarti pisze:Oferta sklepu internetowego jest jednak uboga a i tak z tej ubogiej oferty część telewizorów widnieje jako "niedostępna". I tak jest od dłuższego czasu. Mam pytanie kiedy oferta zostanie zaktualizowana?
Nie posiadamy informacji na ten temat.
emarti pisze:Czy stacjonarne punkty Plusa mają w ofercie telewizory i w jaki sposób mogę dowiedzieć się o aktualnym stanie tego sprzętu?
Informację o dostępności sprzętu możesz uzyskać bezpośrednio w punkcie Plusa.
emarti pisze:Czy jedynym sposobem jest kontakt z takim punktem w celu zasięgnięcia informacji?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
emarti
PlusManiak
Posty: 119
Rejestracja: 16 maja 2014, o 11:58

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: emarti »

@Marta_Plus to miałbym prośbę o kontakt z Twojej strony ze sklepem internetowym z zapytaniem czy oferta telewizorów będzie w ogóle brana pod uwagę celem uaktualnienia bo jak z nimi piszę mailowo to mam wrażenie że odpowiada Bot. Każą odwiedzać stronę a strona jest martwa od dłuższego czasu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

emarti,

sugestię przekazałam. Na tę chwilę nie przewidujemy zmian w ofercie TV :-( .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AdamGl
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 21 cze 2015, o 23:13

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: AdamGl »

Witam, mam problem w poniedziałek otrzymałem informacje o wysłaniu moich dwóch zamówień oraz numery przewozowe, skontaktowałem się z firmą DPD w celu ustalenia dogodnego dostarczenia i otrzymałem informacje, że przesyłki w ogóle nie zostały przekazane formie kurierskiej a jedynie wygenerowane numery nadań, aktualny status ich to „Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana”

Napisałem pytanie do Plusa to otrzymałem informacje, że wysłane a DPD twierdzi, że nawet nie nadane. W tej chwili już nie rozumiem z tego nic, czy może ktoś coś w tym doradzić bo każdy mówi co innego?

1. Numer zamówienia 2022070813399413 / numer listu przewozowego 13380000122324
2. Numer zamówienia 2022070813399464 / numer listu przewozowego 13380000122322
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj AdamGl,

z pozycji forum nie posiadamy wglądu do zamówień złożonych w sklepie internetowym. Skontaktuj się proszę bezpośrednio z obsługą sklepu internetowego. Jeśli wyślesz lub wysłałeś już e-maila w tej sprawie, podaj mi tutaj numer otrzymanego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AdamGl
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 21 cze 2015, o 23:13

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: AdamGl »

Kontaktowałem się i nic konkretnego nie uzyskałem Plus co innego mówi a DPD co innego, ale jest złożone nowe kolejne o numerze CASE/220713/1144
AdamGl
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 21 cze 2015, o 23:13

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: AdamGl »

Odpowiedź otrzymałem, że przesyłki wysłane. Czyli Plus twierdzi, że w poniedziałek wysłane a DPD, że ich nie ma bo nie nadane. Czyli nie wiadomo co się z nimi dzieje.
AdamGl
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 21 cze 2015, o 23:13

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: AdamGl »

Czy jest możliwość przekazania sprawy do kogoś innego kto dokładnie zweryfikuje o co chodzi? kilka razy kontaktowałem się z obsługą sklepu i za każdym razem słyszę, że wysłane zostały w zeszły poniedziałek tylko, że przysyłki mają status listu przewozowego cały czas nie nadanych a mija tydzień.

Każda rozmowa kończy się na zdaniu "została nadana" bo taki jest jej status w systemie bez zainteresowania dlaczego nie dotarły
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

AdamGl,
AdamGl pisze: 18 lip 2022, o 14:13 Każda rozmowa kończy się na zdaniu "została nadana" bo taki jest jej status w systemie bez zainteresowania dlaczego nie dotarły
Przesłałam już interwencję w sprawie Twoich zamówień. Najmocniej przepraszam za wydłużony czas realizacji zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
AdamGl
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 21 cze 2015, o 23:13

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: AdamGl »

Odpowiedź otrzymałem jednak w żadnym stopniu nie było to wyjaśnienie problemu oraz brak podjęcia interwencji problemu.

Aktualnie złożone jest nowe zgłoszenie CASE/220718/1094 i jeżeli to możliwe to bardzo bym prosił o ponowną interwencje ze szczególnym wyjaśnieniem i odniesieniem się do sytuacji
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

AdamGl,
AdamGl pisze: 18 lip 2022, o 15:51 Aktualnie złożone jest nowe zgłoszenie CASE/220718/1094
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
keniak
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 29 wrz 2022, o 11:38

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: keniak »

Dzień dobry posiadam w Plusie trzy numery jeden od ponad roku jeden w trakcie przenoszenia i jeden od miesiąca zamówiłem online w sklepie Plus Playstation5 dostałem po jednym dniu odpowiedz że • Realizacja zamówienia została wstrzymana z powodu wyznaczonej kaucji.
• Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
O co chodzi nie posiadam żadnych zaległych faktur ani w Plusie ani w Polsacie dzwoniłem do sklepu internetowego a oni nie wiedzą co może być przyczyną kaucji i jaka jest wysokość kaucji i żebym udał się do salonu bo tylko tam dostanę odpowiedź czemu ta kaucja i jakiej wysokości dodam że nie chcę wynająć sprzętu tylko go kupić na raty więc z kąt kaucja proszę więc o pomoc kogoś kompetentnego Nr mojego zamówienia to 2022092813729177
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj keniak,

przesłałam do sklepu internetowego prośbę o weryfikację Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
keniak
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 29 wrz 2022, o 11:38

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: keniak »

Basia_Plus pisze: 29 wrz 2022, o 12:45 Witaj keniak,

przesłałam do sklepu internetowego prośbę o weryfikację Twojego zamówienia.
Dziękuję i rozumiem że o wyniku weryfikacji zostanę poinformowany na e-mail który podałem w zamówieniu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

keniak,
keniak pisze: 29 wrz 2022, o 13:46 Dziękuję i rozumiem że o wyniku weryfikacji zostanę poinformowany na e-mail który podałem w zamówieniu
tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ