Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 wrz 2022, o 11:38
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Niestety po ponownej weryfikacji kaucja podtrzymana dalej nie wiadomo dla z jakiego powodu ta kaucja i ile tej kaucji ani nie wiadomo gdzie miał bym tą kaucję opłacić dziwne bo miesiąc temu brałem telefon na raty za 34 zł miesięcznie i problemu nie było.
EDIT:
Ale na ostatniej fakturze płatnej do 10.10.22 widzę niedopłatę 0,3 grosza czy to może być powodem?
EDIT:
Ale na ostatniej fakturze płatnej do 10.10.22 widzę niedopłatę 0,3 grosza czy to może być powodem?
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2022, o 21:48 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów zamieszczonych jeden pod drugim
Powód: Połączenie postów zamieszczonych jeden pod drugim
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
keniak,
przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Tutaj więcej informacji.
przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Tutaj więcej informacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Z całym szacunkiem, ale nic z tego nie wynika, że oni tłumaczą w linku podanym przez panią, skoro ja i tak nie wiem, jaka jest kwota tej kaucji za co i ewentualnie, gdzie mam ją zapłacić w sklepie internetowym niewiedzą w salonie Plus nie wiedzą na infolinii niewiedzą po prostu jakieś kpiny z ludzi kontaktu do działu aktywacji gdzie być może dostał bym info nie ma żadnego.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
keniak,
opłata kaucji i zawarcie umowy jest możliwe w punkcie. Listę placówek znajdziesz tutaj: www.plus.pl/znajdz-salon).
Wysokość kaucji wyznacza Dział Aktywacji.
opłata kaucji i zawarcie umowy jest możliwe w punkcie. Listę placówek znajdziesz tutaj: www.plus.pl/znajdz-salon).
Wysokość kaucji wyznacza Dział Aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Sprzętu który chcę kupić w sklepach punktach Plus nie ma za to pani zaproponowała mi oczyszczacz powietrza
EDIT:
A swoją drogą to wy tu nie pomagacie tylko działacie według schematu tak jak na infolinii szkoda czasu
EDIT:
A swoją drogą to wy tu nie pomagacie tylko działacie według schematu tak jak na infolinii szkoda czasu
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2022, o 16:25 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów zamieszczonych jeden pod drugim.
Powód: Połączenie postów zamieszczonych jeden pod drugim.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
keniak,
nie mamy na to wpływu. Decyzję w sprawie każdej nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji.
nie mamy na to wpływu. Decyzję w sprawie każdej nowej umowy podejmuje Departament Aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zdecydowałam się przenieść mój numer do sieci Plus, wczoraj złożyłam zamówienie przez telefon na Iphone. Podczas składania zamówienia zostałam poinformowana, iż mam spodziewać się maila z potwierdzeniem w ciągu 2-3 godzin. Mail nie dotarł. Po kontakcie z infolinią dowiedziałam się, że mail będzie w okolicach 8-9 rano dnia dzisiejszego. Niestety nadal nic nie dostałam, Infolinia każe czekać nadal na weryfikację. Czy wie ktoś ile jeszcze to potrwa? Byłabym bardzo wdzięczna za informację.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22384
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Krokusek,
Polecam sprawdzać także folder SPAM, ponieważ te wiadomości często lubią tam "zawędrować "
Niestety z pozycji forum nie posiadamy takich informacji.
Polecam sprawdzać także folder SPAM, ponieważ te wiadomości często lubią tam "zawędrować "
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Niestety nie ma go w tym folderze, ale dziękuję za sugestię :)
Może ktoś przechodził ostatnio przez proces weryfikacji i mógłby powiedzieć ile to u niego potrwało?
Może ktoś przechodził ostatnio przez proces weryfikacji i mógłby powiedzieć ile to u niego potrwało?
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Z góry przepraszam za posta pod postem, jednak pojawiło się dodatkowe pytanie na które konsultanci na infolinii nie potrafią mi odpowiedzieć twierdząc, że pierwszy raz widzą coś takiego. Mianowicie moja umowa bodajże od poniedziałku ma status "w edycji", co to oznacza?
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 lis 2022, o 11:46
Stutus zamówienia, zamówienie w trakcie realizacji
Witam wczoraj złożyłem zamówienie w e sklepie jest ono w trakcie realizacji i mam pytanie jak długo trwa realizacja numer Zamówienia to :2022112713960024
Ostatnio zmieniony 28 lis 2022, o 12:14 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj 2022112713960024,
standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.2022112713960024 pisze: ↑28 lis 2022, o 11:58 wczoraj złożyłem zamówienie w e sklepie jest ono w trakcie realizacji i mam pytanie jak długo trwa realizacja
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 lis 2022, o 11:46
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
A czy może są już jakieś informacje? czy Staus oznacza pozytywna decyzję
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5191
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
2022112713960024,
z pozycji forum nie posiadamy wglądu do zamówień złożonych w sklepie internetowym. Skontaktuj się proszę bezpośrednio z obsługą sklepu internetowego. Status zamówienia można sprawdzić na naszej stronie https://www.plus.pl/status-zamowienia.
z pozycji forum nie posiadamy wglądu do zamówień złożonych w sklepie internetowym. Skontaktuj się proszę bezpośrednio z obsługą sklepu internetowego. Status zamówienia można sprawdzić na naszej stronie https://www.plus.pl/status-zamowienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 28 lis 2022, o 11:46
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
A czy tan status oznacza pozytywna decyzję